[MK3] różnice w silnikach 1.4 (75) a 1.6 (75)

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
TUTENHAMON
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2120
Rejestracja: sob paź 16, 2004 21:20
Lokalizacja: Polska

Post autor: TUTENHAMON » wt maja 17, 2005 09:44

Jeśli już chcesz autko to weź 1.4 wtrysk wielopunktowy malutko pali. Ja mam 1.4 z tym że jest aktualnie już 90 koników więc go do siebie nie porównuje ale mam kolego który też ma 1.4 wielopunkt a to 1.6 zostaje z tyłu bez problemu. Jego silnik nie przerobiony jak na niego popoatrzysz jest taki duży jak 1.6 i bardzo wiele różni się od 1,4 na jednopunkcie.


TUTENHAMON

Awatar użytkownika
Bolo_3m
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 70
Rejestracja: ndz maja 15, 2005 11:49
Lokalizacja: Koszalin
Kontakt:

Post autor: Bolo_3m » wt maja 17, 2005 12:19

TUTENHAMON pisze:Jeśli już chcesz autko to weź 1.4 wtrysk wielopunktowy malutko pali. Ja mam 1.4 z tym że jest aktualnie już 90 koników więc go do siebie nie porównuje ale mam kolego który też ma 1.4 wielopunkt a to 1.6 zostaje z tyłu bez problemu. Jego silnik nie przerobiony jak na niego popoatrzysz jest taki duży jak 1.6 i bardzo wiele różni się od 1,4 na jednopunkcie.
w piatek bede go ogladal i moze cos utne z ceny bo troche wysoka :food:



Awatar użytkownika
TUTENHAMON
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2120
Rejestracja: sob paź 16, 2004 21:20
Lokalizacja: Polska

Post autor: TUTENHAMON » wt maja 17, 2005 12:30

a ile go sobie ceni


TUTENHAMON

Awatar użytkownika
Bolo_3m
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 70
Rejestracja: ndz maja 15, 2005 11:49
Lokalizacja: Koszalin
Kontakt:

Post autor: Bolo_3m » wt maja 17, 2005 12:33

TUTENHAMON pisze:a ile go sobie ceni
14900 ale od razu powiedzial ze do negoscjaji cena :grin:



Awatar użytkownika
TUTENHAMON
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2120
Rejestracja: sob paź 16, 2004 21:20
Lokalizacja: Polska

Post autor: TUTENHAMON » wt maja 17, 2005 12:35

Mało chce pewnie ma ukryta wade. Cociaż 146 tyś przejechane ale to i tak mało.


TUTENHAMON

Awatar użytkownika
Bolo_3m
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 70
Rejestracja: ndz maja 15, 2005 11:49
Lokalizacja: Koszalin
Kontakt:

Post autor: Bolo_3m » wt maja 17, 2005 12:39

TUTENHAMON pisze:Mało chce pewnie ma ukryta wade. Cociaż 146 tyś przejechane ale to i tak mało.
jak malo skoro takie wozki w niemczech mozna wyrwac miedzy 2500-3000 euro i to sie zastanawiam czy nie sciagnos czegos :chytry:

np cos takiego jest fajne http://www.mobile.de/SIDcNOABVS3rUzI7DK ... 163788641&[/url]



MekkaB

Post autor: MekkaB » wt maja 17, 2005 13:21

To i ja cos od siebie.
Autobana 2 za Berlinem, ja MK3 1,6 AEA 75 KM kolega MK4 1,4/16v, po 4 ludzi w środku, osiagi byly bardzo porownywalne tyle ze przy predkosci powyzej 130 km/f MK4 juz sie tak predko nie "skladal" ja swoim polecialem 170 prawie i szedl O.K. kolega pozostal w tyle. Ja na 28 l/LPG przejechalem 280 km on 240 w "agresywnej" jezdzie. W drodze powrotnej gdzie nie przekraczalismy 130 (w celu sprawdzenia spalania LPG) ja 305 on 267.
Dodam tylko ze nie wiem jaki on ma oznaczenie motoru, czy to byla jednostka 75 KM czy moze cos innego.
pozdrawiam



Awatar użytkownika
replay
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 217
Rejestracja: pn sty 31, 2005 02:40
Lokalizacja: Świętochłowice
Kontakt:

Post autor: replay » wt maja 17, 2005 13:34

TUTENHAMON pisze:1.6 zostaje z tyłu bez problemu..

hahaha rozbawiles mnie

1. Nie zostaje z tylu bez problemu bo osiagi sa bardzo porownywalne.. nawet minimalnie na korzysc 1.6. Jak bys puscil 1.6 i wersje GTI wtedy moznaby powiedziec ze 1.6 zostaje z tyłu bez problemu

2. Jak to juz wiele osob zauwazylo 1.4 dostaje moment przy znacznie wyzszych obrotach niz 1.6
3. Jak ostatni kolega slusznie zauważył ( nawet testował w Niemchach na autobanie) przy wyzszych predkosciach 1.4 sie meczy.

Jedyna zalezta 1.4 16V to ze pewno pali ciut mniej niz 1.6 choc i na ten temat zdania sa podzielone


Życie zaczyna się po ... wyżej momentu obrotowego

Awatar użytkownika
Bolo_3m
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 70
Rejestracja: ndz maja 15, 2005 11:49
Lokalizacja: Koszalin
Kontakt:

Post autor: Bolo_3m » wt maja 17, 2005 13:52

MekkaB pisze:To i ja cos od siebie.
Autobana 2 za Berlinem, ja MK3 1,6 AEA 75 KM kolega MK4 1,4/16v, po 4 ludzi w środku, osiagi byly bardzo porownywalne tyle ze przy predkosci powyzej 130 km/f MK4 juz sie tak predko nie "skladal" ja swoim polecialem 170 prawie i szedl O.K. kolega pozostal w tyle. Ja na 28 l/LPG przejechalem 280 km on 240 w "agresywnej" jezdzie. W drodze powrotnej gdzie nie przekraczalismy 130 (w celu sprawdzenia spalania LPG) ja 305 on 267.
Dodam tylko ze nie wiem jaki on ma oznaczenie motoru, czy to byla jednostka 75 KM czy moze cos innego.
pozdrawiam
no tak ale mk4 jest ciezszy i to napewno miał juz 75 ale trza pamietac jeszcze jendo ze instalcja instalacji jest nierowna.



Awatar użytkownika
ozik
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 165
Rejestracja: wt kwie 26, 2005 23:41
Lokalizacja: Wola /slask
Kontakt:

Post autor: ozik » wt maja 17, 2005 15:14

a pieprzyc to ja bym sobie wolal poszukac jakies vectry b 2,5 i nikt by nie podskoczyl ;) :D


brak podpisu

cobra333
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 420
Rejestracja: wt lis 02, 2004 13:43
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontakt:

Post autor: cobra333 » wt maja 17, 2005 15:51

OPEL BEEEEEEEEE każdy ma swoje zdanie na temat 14 -16 1,6 -8 Ja jestem zdania ze 1,4 ma większe mozliwości podniesienia mocy przez niewielkie mody , lepszą wentylacje komór spalania i napełnianie , a pozatym zeby wsadzić gaz do 1.6 to jest kłopotliwy palstikowy kolektor który juz nie raz wybuchł w tym silniku 1,6 wyższe opłaty OC


MORE POWER

Awatar użytkownika
Bolo_3m
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 70
Rejestracja: ndz maja 15, 2005 11:49
Lokalizacja: Koszalin
Kontakt:

Post autor: Bolo_3m » wt maja 17, 2005 19:19

cobra333 pisze:OPEL BEEEEEEEEE każdy ma swoje zdanie na temat 14 -16 1,6 -8 Ja jestem zdania ze 1,4 ma większe mozliwości podniesienia mocy przez niewielkie mody , lepszą wentylacje komór spalania i napełnianie , a pozatym zeby wsadzić gaz do 1.6 to jest kłopotliwy palstikowy kolektor który juz nie raz wybuchł w tym silniku 1,6 wyższe opłaty OC
tylko powiedz mi jak map oznac ze to nie 1.4 60KM a 75KM jak to gosciu sie zarzeka moze masz fotke 1.4 60KM albo 75KM bo fura niby jest z 97 i od tego roku byl juz 1.4 75 ale nie znalazlem nigdzie takiego motoru moze gosciu nie wie co ma ale ponoc sa papiery i wszystko tam jest do niego.Ale wolabym być przygotowany na niespodzianke.



cobra333
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 420
Rejestracja: wt lis 02, 2004 13:43
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontakt:

Post autor: cobra333 » wt maja 17, 2005 19:29

podjedż do serwisu najlepiej silniki z pozoru sa podobne widziałem oba i różnią zię pokrywą zaworów 16V ma bardziej kwadratową proponuje jednak serwis


MORE POWER

Awatar użytkownika
Bolo_3m
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 70
Rejestracja: ndz maja 15, 2005 11:49
Lokalizacja: Koszalin
Kontakt:

Post autor: Bolo_3m » wt maja 17, 2005 19:55

cobra333 pisze:podjedż do serwisu najlepiej silniki z pozoru sa podobne widziałem oba i różnią zię pokrywą zaworów 16V ma bardziej kwadratową proponuje jednak serwis
z tym serwisem to moze byc problem bo tam gdzie fura stoi to nie ma serwsu VW a ta by nalepeij chyba wiedzeli co i jak. Moze jednak sa jakies mozliwosci sprawdzenia co i jak zebym sobie np glowy tym nie zawracal tylko szukał dalej.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 466 gości