Witam po dluzszej przerwie wyjazdowej! Zalozylem ten temat bo chcialbym poznac przyczyne dziwnego zachowania mojego Golfiny! Widzialem podobne tematy ale jakos zaden poruszany problem nie pasowal w 100procentach do mojego!
Moj problem pojawil sie dopiero teraz gdy jezdze samochodem rzadziej niz codziennie - wczesniej raczej nie wystepowal - a polega na tym ze po kilku dniowym postoju w deszczowe dni auto za zadne skarby nie chce odpalic, a kiedy popuszczam kluczyk tzn. odcinam rozrusznik zalapuje jakgdyby chcial odpalic! Problem na pierwszy rzut oka przypomina styki w stacyjce, ale niestety to raczej nie to bo w koncu po kilkunastu takich probach krecenia rozrusznikiem auto odpala i chodzi niby normalnie, ale kiedy juz jedzie dosc dziwnie sie zachowuje, potrafi nagle sie zdlawic i po chwili znowu jedzie ok., raz dodam gazu i idzie jak burza a raz ledwo przyspiesza i nie ma sily, czasami nie moze wejsc na obroty przy rozpedzaniu na danym biegu wtedy wciskam sprzeglo dodaje gazu i wdopiero wchodzi na obroty! I wbrew pozorom to nie wina WN bo kable sa nowe tak samo swiece, kopulka i palec i jestem ich pewien bo sa sprawdzone w serwisie i dzialaja bez zarzutu! Czy to moze byc na cewka zaplonowa? A moze calkiem co innego?? Ma ktos jakis pomysl?? Z gory dziekuje za rade..
POZDRAWIAM!!
problem z paleniem i jazda w deszczowe dni
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Mały gagatek
- Posty: 97
- Rejestracja: pn kwie 23, 2007 00:56
- Lokalizacja: Świdnik
- Kontakt:
- Maćkooo
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2032
- Rejestracja: pn cze 25, 2007 11:39
- Lokalizacja: Ostrów Wielkopolski
Witam
Ja mysel ze w suche dni tez by przebicie bylo jakby było wogule. Poszukaj innych przyczyn . Jakas elektyka ma zwarcie moze gdzies sie woda dostaje. Czujnik halla raczej bym wykluczyl (wszyscy by czujnik halla wymieniali). Kable predzej ale sprawdz w jkiam sa stanie czy sa popekane Ew kabel łaczacy cewke z aparatem mogl gdzies sie przegrzac. Ptzeciez tam ida weze a i tempertura jest wys. Posprawdzaj to wszystko.
Ja mysel ze w suche dni tez by przebicie bylo jakby było wogule. Poszukaj innych przyczyn . Jakas elektyka ma zwarcie moze gdzies sie woda dostaje. Czujnik halla raczej bym wykluczyl (wszyscy by czujnik halla wymieniali). Kable predzej ale sprawdz w jkiam sa stanie czy sa popekane Ew kabel łaczacy cewke z aparatem mogl gdzies sie przegrzac. Ptzeciez tam ida weze a i tempertura jest wys. Posprawdzaj to wszystko.
Pomagają Tobie , pomagaj innym - pisz jak rozwiązałeś swój problem.
Zawsze do przodu :D
http://pl.youtube.com/watch?v=eT0MHN827hs&feature=related
Zawsze do przodu :D
http://pl.youtube.com/watch?v=eT0MHN827hs&feature=related
Witam . ja mialem w swoim golfie bardzo bodobne problemy tzn. jak stal przez noc na dworze w deszczu to rano za chiny nie moglem go odpali dopireo po kilku lub kilkunastu probach sie udawalo, czasem konczylo sie to tak, ze padal akumulator a golf dalej nie odpalal i podobnie jak Ty wymienilem kable i swiece i to nie pomoglo, dopiero jak wymienilem cewke to wszystko wrocilo do normy. teraz juz z tym nie mam zadnych problemow. Wniosek - sprawdz cewke!!! pozdro !!!! i powodzenia!!!!
-
- Mały gagatek
- Posty: 97
- Rejestracja: pn kwie 23, 2007 00:56
- Lokalizacja: Świdnik
- Kontakt:
Dodam jeszcze, bo nie wiem czy ta druga sprawa moze miec zwiazek i wspolna przyczyne z poruszanym problemem, ale jakis czas temu mialem przykra niespodzianke jak jechalem w potezna ulewe po kaluzach z woda z predkoscia ok.50km/h cos mi zalalo i silnik stanal i za chiny nie odpalil!! Dopiero gdy przyszedlem na drugi dzien po deszczowej nocy odpalil bez problemu niemalze na dotyk!! Z tego co wyczytalem w innych tematach o podobnym porusznym problemie to moga byc oznaki padajacej cewki lub tego Halla a czy da sie jedno i drugie jakos sprawdzic specjalnymi przyrzadami zeby bylo jasno "czarno na bialym" czy sa dobre czy zle?? Dodam jeszcze ze podczas normalnego codziennego uzytkowania auta zauwazylem dziwna rzecz ze raz idzie jak burza a raz siadam i jade gdzies a on cala droge niby idzie ale jakos tak mulowato jakby mial ze 20koni mniej!! Warto podkerlic ze ostatnimi czasy panowaly upaly, bylo gorace i suche powietrze i podczas tego okresu ani razu nie bylo tego spadku mocy! Dziwne to dla mnie ciekawe czy za to wszystko odpowiada ta jedna tajemnicza przyczyna, i ciekawe czy to ta cewka albo Hall??
Ostatnio zmieniony pn lip 09, 2007 01:48 przez HUBERT GTI, łącznie zmieniany 1 raz.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 478 gości