Niedokręcona świeca, lipne paliwo?
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- Deloox
- Użytkownik
- Posty: 329
- Rejestracja: pt cze 15, 2007 23:55
- Lokalizacja: Olsztyn-Morąg-Hawaje
- Kontakt:
Niedokręcona świeca, lipne paliwo?
Witam. Od jakiegoś czasu golf dziwnie mi odpala z rana. Po podgrzaniu świec szarpnie, tak jakby się zadławi i albo zacznie normalnie pracować i nie ma żądnych z nim problemów. Dziś sprawdzałem świece. Wszystkie grzeją, ale co się okazało, jedna z nich była niedokręcona. Czy możliwe, że to przez to? Może przez paliwo? ostatnio zatankowałem ropę na stacji u prywaciarza, który jak sie później dowiedziałem sprowadzał spirytus w butelkach po rozpuszczalniku z Rosji.
moja była http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1196467#1196467
- Deloox
- Użytkownik
- Posty: 329
- Rejestracja: pt cze 15, 2007 23:55
- Lokalizacja: Olsztyn-Morąg-Hawaje
- Kontakt:
Świece sprawdził mi znajomy po prostu na iskrę. Wiem, że trzeba mierzyć oporność, ale chciałem wiedzieć czy chociaż są całe bo i tak narazie nie kupie kompletu bonie mam kasy. Filtru paliwa nie wymieniałem od kupna. Kupiłem w maju. Pewnie zasugerujesz jego zmianę i uszczelnienie przewodów i wymianę świec.
moja była http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1196467#1196467
Teoretycznie tak sprawdzisz,praktycznie nie.Wszystkie będą iskrzyć a grzać będzie jedna.Pozostałe ledwo sie będą żarzyć..Świece sprawdził mi znajomy po prostu na iskrę.
Czyli coś czytałeś na ten temat..W dieslu inaczej sie nie da,zawsze zaczyna sie od tego.Pewnie zasugerujesz jego zmianę i uszczelnienie przewodów i wymianę świec.
- BENITO
- Forum Master
- Posty: 1459
- Rejestracja: śr mar 07, 2007 23:47
- Lokalizacja: Wałbrzych Edgeworthstown IE
- Kontakt:
Świece to podstawa, może po prostu jakieś gary łapią wolniej i dlatego motorem trzęsie zanim załapie ostatni gar. Też tak miałem. Wymiana świec (kupiłem jakieś francuskie z allegro po 11 zł sztuka) i podrasowanie blachy przekaźnika (dałem grubszą miedzianą) no i nie ma bata żeby nie odpalił.
Powrót do korzeni, GTD to jest to.
- Deloox
- Użytkownik
- Posty: 329
- Rejestracja: pt cze 15, 2007 23:55
- Lokalizacja: Olsztyn-Morąg-Hawaje
- Kontakt:
Ok. Zrobię tak. Gdzieś za tydzień będę miał fundusze to wymienię świece, wszystkie opaski na przewodach paliwowych i sam filtr. Chciałem was spytać czy te przewody od pompki wtrysku do samych wtryskiwaczy zmieniać( chodzi mi o te gumowe pokryte włóknami materiału). Z tego co się orientuję to pewnie są od nowości. Ogólnie to chyba wszystkie przewody są od nowości i zastanawiam się czy nie wymienić, tylko z drugiej strony czy jest sens i czy są zamienniki czy poprostu szukać przewodów o określonych średnicach.
moja była http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1196467#1196467
- Deloox
- Użytkownik
- Posty: 329
- Rejestracja: pt cze 15, 2007 23:55
- Lokalizacja: Olsztyn-Morąg-Hawaje
- Kontakt:
Dziś odpaliłem po nocy golfa. Odpalił normalnie. I teraz nasuwa się pytanie. Niewiem czy to zbieg okoliczności , ale zauważyłem że problemy z odpaleniem pojawiają się po nocy, gdy np. wieczorem trochę dam mu po garach i trochę mu powciskam.
Bongo:
A co z przewodami od filtra? Wogóle które zmieniać? I w jakich sklepach szukać?
Bongo:
A co z przewodami od filtra? Wogóle które zmieniać? I w jakich sklepach szukać?
moja była http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1196467#1196467
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 149 gości