Rzuca silnikiem przy gaszeniu
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Jak po zmianie tych gum mocujących belke bedzie jakas zmiana to napisz, bo u mnie w seacie jest tam jeszcze mocaowany interculer i zrezygnowalem z dalszego rozkrecania i eksperymetowanai.szatanek pisze:matnun gdzie jest przykręcana belka drgania tez czuc dosc wyraźnie, stąd wniosek ze gumu które tam są nie za bardzo spełniają swoje zadanie. Jak będe miał wolną chwilę to na kanale odkręce całą belkę i sprawdze te gumy, moze warto dac jakieś bardziej miękkie zamienniki ?? Jeszcze nasuwa mi sie jeden pomysł. Spróbuje odkręcic od spodu belki tą duzą podkładkę z gumą która trzyma od spodu przednią poduszkę. jest tylko cienka guma w formie podkładki. A przeciez jak silnik pracuje to drgania rozchodzą sie raz na belkę , raz od belki.
Co do poduszek to moja one dla mnie troche dziwna budowe, bo cały silnik poprzez metalowa rure jest przykrecony do ramy przez ta własnie twarda cienka podłakde gumowa od spodu. Ale nie wymysliłem co mozna by tam znienic , bo jest za mało miejsca zeby dołożyc jeszcze jakas gume czy cos...
Witam, właśnie wróciłem z wczasów więc nie miałem czasu pokombinowac w tym temacie.
Właśnie jesli chodzi o tą poduszkę na belce to tze mi sie nie podoba jej budowa, ale od spodu mozna zamiast tej cienkiej gumy, dac gumę 3-4 cm uciętą ze starej poduszki no i oczywiscie dłuzszą srubę, tylko trzeba będzie dac w srodek tulejkę zeby srubę dokręcac do oporu, a nie ściskać gumę śrubą bez wyraźnego oporu, bo wtedy sruba bedzie sie stale odkręcac.
Właśnie jesli chodzi o tą poduszkę na belce to tze mi sie nie podoba jej budowa, ale od spodu mozna zamiast tej cienkiej gumy, dac gumę 3-4 cm uciętą ze starej poduszki no i oczywiscie dłuzszą srubę, tylko trzeba będzie dac w srodek tulejkę zeby srubę dokręcac do oporu, a nie ściskać gumę śrubą bez wyraźnego oporu, bo wtedy sruba bedzie sie stale odkręcac.
-
- Nowicjusz
- Posty: 30
- Rejestracja: pt mar 24, 2006 21:37
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
W TDI jest tak, że szarpanie silnika nie powinno być bardzo odczuwalne. Ponieważ elektrozawór STOP na pompie wtryskowej ma tak jakby 2 stopniowe działanie. Kiedy przekręcam kluczyk w pozycje 0, to najpierw jest spadek obrotów przez bardzo krótką chwilę i zaraz po tym silnik gaśnie. Bez mocnych wstrząsów. Przyczynami mocnego trzęsienia silnikiem mogą być mocowania silnika (poduszki) albo uszkodzony elektrozawór na pompie ( np. jak ktoś zakładał sobie "własnej roboty" blokadę rozruchu
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 207 gości