pozdro

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
obudowe czego? bo nie łapie kontekstuevolution pisze:obu8dowe bedziesz musial zmienic... bo nie zalozysz porzadnie lapy skrzyni...
No wlasnie okolo 200, na 4T tez wiele wiecej nie polecisz bo o ile przelozenia pozwalaja poleciec 250 to ogranicza cie moc...DroopS pisze:olozwirski, a jak mniejszy bedzie V max?? zeby sie nie okazało ze tylko ze 150 poleci... no ale w sumie jak do tych 150 rozpedzi sie w mgnieniu oka to czemu nie:) pytam bo chce wiedziec na czym stoje i wtedy podejme decyzje o włozeniu skrzyni 4.... dodam jeszcze ze kolega miał włąsnie taka skrzynie w swoim VW DERBY 1.8 DX i jechalismy 200....
obudowa skrzyni.. w mk1 nie ma miejsc na lape skrzyni, ta blisko kierowcy... mozna blachy robic i pasowac...partyzantka zawsze cos zapracuje.. wiec obudowe trzeba zalozyc z dwojkiBorys pisze:obudowe czego? bo nie łapie kontekstuevolution pisze:obu8dowe bedziesz musial zmienic... bo nie zalozysz porzadnie lapy skrzyni...
miałem w swoim PF skrzynie 4 biegową od MKI pasi bez problemu, po zmianie flansz na 100 i jednego plastiku od bioegów, v max ok 200, 4 ty bieg w skrzyni 4 biegowej jest podobny do 5 tgo w 5 tce
hmmevolution pisze:obudowa skrzyni.. w mk1 nie ma miejsc na lape skrzyni, ta blisko kierowcy... mozna blachy robic i pasowac...partyzantka zawsze cos zapracuje.. wiec obudowe trzeba zalozyc z dwojkiBorys pisze:obudowe czego? bo nie łapie kontekstuevolution pisze:obu8dowe bedziesz musial zmienic... bo nie zalozysz porzadnie lapy skrzyni...
miałem w swoim PF skrzynie 4 biegową od MKI pasi bez problemu, po zmianie flansz na 100 i jednego plastiku od bioegów, v max ok 200, 4 ty bieg w skrzyni 4 biegowej jest podobny do 5 tgo w 5 tce
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości