Szarpanie przy puszczaniu gazu
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Szarpanie przy puszczaniu gazu
Witam.
Mam golfa III 1.8 silnik AAM i problem podczas jazdy na rozgrzanym silniku przy puszczaniu gazu następuje szarpanie silnika, jak dodam więcej gazu to wraca do normalnej pracy. Podobny efekt następuje po dużym opciązeniu silnika a pózniej to nawet na wolnych obrotach faluje (spadają mu obroty i za chwilę wracają do normy), pochodzi tak chwile i wraca do normy. Pozdrawiam i dzięki za pomoc
Mam golfa III 1.8 silnik AAM i problem podczas jazdy na rozgrzanym silniku przy puszczaniu gazu następuje szarpanie silnika, jak dodam więcej gazu to wraca do normalnej pracy. Podobny efekt następuje po dużym opciązeniu silnika a pózniej to nawet na wolnych obrotach faluje (spadają mu obroty i za chwilę wracają do normy), pochodzi tak chwile i wraca do normy. Pozdrawiam i dzięki za pomoc
mam podobnie i nikt nie wie co z tym zrobić wymieniałem silniczek krokowy, wtryskiwacz i jest dokladnie to samo, jedynie korekta zapłonu spowodowala ze bylo ok ale straszny muł sie zrobil, wiec ponownie ustawilem sam, na gazie jest trochę lepiej ...
Wcześniej codziennie niezawodne MK3 1.8 AAM teraz Mk4 TDI AZS z plecakiem, na codzień zaś Octavia kombi 1.8 TSI, czas pokaże co się lepiej sprawuje...:)
- daro-driver
- Mały gagatek
- Posty: 60
- Rejestracja: czw maja 25, 2006 18:36
- Lokalizacja: Kingsajz.
- Kontakt:
Ja juz kombinowałem z palcem i kopulką co prawda kupiłem nowe boscha i jjest to samo. Podejrzewalem tez czujnik halla ale nie chcialem go kupować więc przełożyłem na próbę caly aparat wraz z kopułką od kumpla z paska co prawda ale było nadal tak samo....
Wcześniej codziennie niezawodne MK3 1.8 AAM teraz Mk4 TDI AZS z plecakiem, na codzień zaś Octavia kombi 1.8 TSI, czas pokaże co się lepiej sprawuje...:)
- Maćkooo
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2032
- Rejestracja: pn cze 25, 2007 11:39
- Lokalizacja: Ostrów Wielkopolski
Witam
Hmmm moze byc jeszzcze moduł mocy inaczej zwany m,odulem zaplonowym. Rozejrzyj sie bo i ja mam klopoty z moim mk2 . On odbiera sygnaly od halla i podaje do cewki.
Pozdro
Hmmm moze byc jeszzcze moduł mocy inaczej zwany m,odulem zaplonowym. Rozejrzyj sie bo i ja mam klopoty z moim mk2 . On odbiera sygnaly od halla i podaje do cewki.
Pozdro
Pomagają Tobie , pomagaj innym - pisz jak rozwiązałeś swój problem.
Zawsze do przodu :D
http://pl.youtube.com/watch?v=eT0MHN827hs&feature=related
Zawsze do przodu :D
http://pl.youtube.com/watch?v=eT0MHN827hs&feature=related
W MK3 "wzmacniacz zapłonu" jest zintegrowany z cewką zapłonową.Maćkooo pisze:Witam
Hmmm moze byc jeszzcze moduł mocy inaczej zwany m,odulem zaplonowym. Rozejrzyj sie bo i ja mam klopoty z moim mk2 . On odbiera sygnaly od halla i podaje do cewki.
Pozdro
Zagazowany KR już sprzedany :( , teraz jeżdzi się ABFem :) Abf czyli Abfahrt
Nad ranem:
-żona :gdzie byłeś mordo?!!
-on : na Fylypynach.
Nad ranem:
-żona :gdzie byłeś mordo?!!
-on : na Fylypynach.
Panowie widzę, że nadal nikt nie bardzo wie jak nam pomóc. Przydałby sie naprawdę dobry fachowiec, który mógłby o zdiagnozować a do tego nie zedrzec kaski za nic.
A tak w woli wyjasienia zebyście nie potrzebnie kaski nie wyawali napisze co u siebie robiłem z oczywistym marnym efektem:
-Zaczałem od nowej orginalnej kopulki i palca wraz z kablami wysokigo napięcia - nadal było to samo.
- przełożylem cały aparat zapłonopwy od kolegi - aby wyeleminować czujnik halla - efekt bez zmian nada szarpie,
- wizyta u fachowca niby dobrego - przestawiony zaplon według lampy - efekt straszny mół nie da sie wypzedzać ale nie szarpie, a na gazie w ogóle jeżdzić sie nie da, a co do szarpania na na beznynie ustało ale za to spaliny dopalal w wydechu po puszczeniu gazu- co podbno mialobyć spowodowane wtrysiwaczem,
Wymieniłem wtryskiwacz - bez zmian może tylko lepiej chodzi po przełączeniu z gazu na PB ale to normalne,
- falowanie na rozgrzanym silniku na wolnych obrotach występuje u mnie tylko na PB wiec wymieniłem silnik krokowy i nadal jest to samo,
- co do wizyty ustawienia zapłonu przez fachowca musiałem ustawić go samemu na wyczucie - wczesniej tak robiłem i nie było problemu, da się wyczuć granicę spalania stukowego a te silnki nie mają przecież czujnika spalania stukowego wiec dla naszej benzyny trzeba ustawić zaplon wczesniejszy niz ten ustawiony lampą( na 91 oktnową) ja jeżdze na 98 czasem na 95.
Wydaje mi się ze nasze zabiegi do niczego nie prowadzą jedyna rzecz która mi sie jeszcze na suwa to tps, który muszę sprawdzic oczywiscie nie dotykając sie do niego bo kiedyś juz to zrobiłem po błednej diagnozzie mechaniora - efekt wymienilem cały kompletny gaznik z wtryskiwaczem, przez co pozostale elementy mialem jako częśći.
Chyba trzeba założyć inny temat - poszukiwany bardzo dobry fachowiec z doświadczeniem w diagnostyce tych silników.
PS. Szukam Guferka Mk4 albo paska B5 w TDI z dobrych rąk>
A tak w woli wyjasienia zebyście nie potrzebnie kaski nie wyawali napisze co u siebie robiłem z oczywistym marnym efektem:
-Zaczałem od nowej orginalnej kopulki i palca wraz z kablami wysokigo napięcia - nadal było to samo.
- przełożylem cały aparat zapłonopwy od kolegi - aby wyeleminować czujnik halla - efekt bez zmian nada szarpie,
- wizyta u fachowca niby dobrego - przestawiony zaplon według lampy - efekt straszny mół nie da sie wypzedzać ale nie szarpie, a na gazie w ogóle jeżdzić sie nie da, a co do szarpania na na beznynie ustało ale za to spaliny dopalal w wydechu po puszczeniu gazu- co podbno mialobyć spowodowane wtrysiwaczem,
Wymieniłem wtryskiwacz - bez zmian może tylko lepiej chodzi po przełączeniu z gazu na PB ale to normalne,
- falowanie na rozgrzanym silniku na wolnych obrotach występuje u mnie tylko na PB wiec wymieniłem silnik krokowy i nadal jest to samo,
- co do wizyty ustawienia zapłonu przez fachowca musiałem ustawić go samemu na wyczucie - wczesniej tak robiłem i nie było problemu, da się wyczuć granicę spalania stukowego a te silnki nie mają przecież czujnika spalania stukowego wiec dla naszej benzyny trzeba ustawić zaplon wczesniejszy niz ten ustawiony lampą( na 91 oktnową) ja jeżdze na 98 czasem na 95.
Wydaje mi się ze nasze zabiegi do niczego nie prowadzą jedyna rzecz która mi sie jeszcze na suwa to tps, który muszę sprawdzic oczywiscie nie dotykając sie do niego bo kiedyś juz to zrobiłem po błednej diagnozzie mechaniora - efekt wymienilem cały kompletny gaznik z wtryskiwaczem, przez co pozostale elementy mialem jako częśći.
Chyba trzeba założyć inny temat - poszukiwany bardzo dobry fachowiec z doświadczeniem w diagnostyce tych silników.
PS. Szukam Guferka Mk4 albo paska B5 w TDI z dobrych rąk>
Wcześniej codziennie niezawodne MK3 1.8 AAM teraz Mk4 TDI AZS z plecakiem, na codzień zaś Octavia kombi 1.8 TSI, czas pokaże co się lepiej sprawuje...:)
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 297 gości