Ustawienie ke-jettronic, dlaczego mechanicy się tego boją??

Tuning, swapy, modyfikacje mechaniczne, poprawa osiągów auta i wszystko na te tematy...

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

wojtek_sari
Forum Master
Forum Master
Posty: 1229
Rejestracja: ndz lip 23, 2006 08:55
Lokalizacja: śląskie
Kontakt:

Ustawienie ke-jettronic, dlaczego mechanicy się tego boją??

Post autor: wojtek_sari » pt lip 06, 2007 18:34

Panowie powiedzcie mi czy jest sens jechać do serwisu bosha i dać im na sprawdzenie silnik? Jestem po swapie z 1,3 na 16V z ke-jettronic i na początku przez tydzień chodził elegancko, potem obroty zaczeły flować dośc mocno od 900 do 2500 czasem przygasa i czasem skoczy do 5000 i tak się trzyma. Zmieniłem krokowca ale jest to samo;/ Nie mam już sił i każdy w mieście się tego boi podjąć ;/ W serwisie na dzińdobry chcą 200zł a bóg wię ile bedzie na dowidzenia :( Można samemu przeprowadzić jakąś diagnoze, kody błowskowe czy coś??


Moje Sviro ;) - www.facebook.com/greenscirocco

Awatar użytkownika
toffic
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3845
Rejestracja: pn gru 25, 2006 14:35
Lokalizacja: RKR
Kontakt:

Post autor: toffic » pt lip 06, 2007 18:58

wojtek_sari pisze:i każdy w mieście się tego boi podjąć ;/
Zmień miasto albo przynajmniej mechanika :bigok:



wojtek_sari
Forum Master
Forum Master
Posty: 1229
Rejestracja: ndz lip 23, 2006 08:55
Lokalizacja: śląskie
Kontakt:

Post autor: wojtek_sari » pt lip 06, 2007 19:02

toffic pisze:Zmień miasto albo przynajmniej mechanika :bigok:
mechanik nie ma tu nic do rzeczy bo zjeżdziłem wszystkich w okolicy, jedynie serwis się zgodził... każdy mówi ze to albo pracuje ciulato, albo pracuje dobrze i pali 30l :okej:


Moje Sviro ;) - www.facebook.com/greenscirocco

Awatar użytkownika
toffic
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3845
Rejestracja: pn gru 25, 2006 14:35
Lokalizacja: RKR
Kontakt:

Post autor: toffic » pt lip 06, 2007 19:12

wojtek_sari pisze:mechanik nie ma tu nic do rzeczy bo zjeżdziłem wszystkich w okolicy, jedynie serwis się zgodził... każdy mówi ze to albo pracuje ciulato, albo pracuje dobrze i pali 30l :okej:
Gdybyś miał bliżej...



Awatar użytkownika
TAZ
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 6292
Rejestracja: pn sie 23, 2004 21:35
Lokalizacja: PRL- Świętokrzyskie
Kontakt:

Post autor: TAZ » pt lip 06, 2007 22:10

A gdzie są Żory ?? Mam gdzieś namiar na zaje...... mechanika od mechanicznych wtrysków BOSCHA w Sosnowcu śląskim .Jak coś to pisz na pw.



Awatar użytkownika
Diod
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 32
Rejestracja: wt gru 19, 2006 20:12
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: Diod » pt lip 06, 2007 22:11

Ja mialem problem z regulatorem biegu jałowego (to pudelko czarne znajdujace sie w kabinie) i jeszcze go do konca nie naprawilem.
Znajdują sie uklady analogowe i masa elementow, czas płynie i ich wartosci sie zmienialy...
Moj nie chciał zupełnie pracować na jałowych-winny był rezystor dużej mocy.
Teraz natomiast mam tak ze jak dodam gazu na max i gwałtownie puszcze to silnik prawie gasnie-za wolno reaguje ale chwilowo brak mi na to cierpliwości.
Pozdrawiam... i duzo wytrwalosci zycze :grin:



Awatar użytkownika
evolution
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4306
Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
Lokalizacja: się biorą dzieci???
Kontakt:

Post autor: evolution » sob lip 07, 2007 15:33

ja sie tego nie boje, wiec zapraszam

a co do postu wyzej,, to zes nakombinowal :P


Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.

wojtek_sari
Forum Master
Forum Master
Posty: 1229
Rejestracja: ndz lip 23, 2006 08:55
Lokalizacja: śląskie
Kontakt:

Post autor: wojtek_sari » sob lip 07, 2007 23:08

TAZ pisze:A gdzie są Żory ??
30km od Sosnowca :D napisz na priw namiarów :okej:
evolution pisze:wiec zapraszam
poszedł priw czy mi się kalkuluje :P


Moje Sviro ;) - www.facebook.com/greenscirocco

ODPOWIEDZ

Wróć do „Speed”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 19 gości