skrócenie drążka zmiany biegów...

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Golfiarz217
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 203
Rejestracja: śr mar 28, 2007 10:38
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: Golfiarz217 » pt lip 06, 2007 22:27

tak zwana 'krótka skrzynia " heheh. Z tego co ja słyszałem jest krótszy czas wrzucania biegu z 1 na 2 ale że ciężej się zmienia to niesłyszałem


MK2 1.6 D , 87r był....
MK3 1.8+LPG , 92r był....
Audi 80 B4 2.0 91r była....
MK4 1.4 16v 98r. jest...

Awatar użytkownika
koonrad
majster ulepszacz
majster ulepszacz
Posty: 1048
Rejestracja: czw cze 22, 2006 22:26
Lokalizacja: BełchatóVW
Kontakt:

Post autor: koonrad » pt lip 06, 2007 22:29

rafi1985 pisze:Ciezej sie zmieniaja biegi??
nie, nawet bardziej precyzyjnie
rafi1985 pisze:jakies a wasze odczucia po tym zabiegu??
lepiej wyglada, lepiej się biegi wrzuca

pozdrawiam


[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=175064][img]http://img150.imageshack.us/img150/416/clipboard01do1.jpg[/img][/url]

Awatar użytkownika
marek2907
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2610
Rejestracja: czw maja 11, 2006 19:21
Lokalizacja: Ostrołęka
Kontakt:

Post autor: marek2907 » sob lip 07, 2007 01:00

mam drążek krótszy o 5 cm
biegi wchodzą szybciej i w moim odczuciu precyzyjniej
poza tym nie wystaje kij z tunelu środkowego


[url=http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=53320][img]http://i128.photobucket.com/albums/p180/marek2907/forum2.jpg[/img][/url]
:gora: KLIKNIJ :gora:
[size=200][b]wszystko na 1 stronie[/b][/size]

Awatar użytkownika
drill
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 696
Rejestracja: sob sty 21, 2006 23:45
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: drill » sob lip 07, 2007 09:27

ja mam -3cm... wyglada super i zmienia sie latwiej... wczesniej bylo wrazenie jazdy ikarusem ;)


Obrazek

Awatar użytkownika
krzysiek82
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 845
Rejestracja: sob mar 24, 2007 22:23
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: krzysiek82 » sob lip 07, 2007 09:45

Jak tak piszecie o tym skracaniu to chyba ja także tak zrobię. Ciężko jest przeciąć tą rurkę czy zwykły brzeszczot wystarczy? Czy trzeba się bardziej nagimnastykować:)?


[img]http://www.usersigs.com/site/data/media/10/Sans_titre-2.gif[/img]
[img]http://images4.fotosik.pl/170/6664f3af63388f0d.jpg[/img]
GSM: 600-827-446

Awatar użytkownika
drill
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 696
Rejestracja: sob sty 21, 2006 23:45
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: drill » sob lip 07, 2007 11:11

wystarczy... chwila moment i gotowe :D wystarczy tylko oslonic otwor tak zeby opilki nie wpadly do srodka... aha, jesli zamierzasz zalozyc oryginalna galke z mk3 to musisz jeszcze kupic/pozyczyc gwintownice... jesli zakladasz np z mk4 tak jak mam ja to po ucieciu nic juz nie trzeba przerabiac :D


Obrazek

Awatar użytkownika
krzysiek82
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 845
Rejestracja: sob mar 24, 2007 22:23
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: krzysiek82 » ndz lip 08, 2007 18:11

Nie mam oryginalnej więc poradzę sobie bez gwintu, dzięki za odpowiedz :)


[img]http://www.usersigs.com/site/data/media/10/Sans_titre-2.gif[/img]
[img]http://images4.fotosik.pl/170/6664f3af63388f0d.jpg[/img]
GSM: 600-827-446

jozekrjrj
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 389
Rejestracja: pt lis 17, 2006 19:24
Lokalizacja: warszawa Targowek
Kontakt:

Post autor: jozekrjrj » ndz lip 08, 2007 18:32

ta szybciej sie zmienia biegi ale dłuzej zamuje przeniesienie reki z kierownicy na drazek i z powrotem

ze sportowym samochodem niema to nic wspulnego a jezeli ktos jezdzi po zakretach ( a niej jest mistrzem prostej) to niestety pogarsza efektownosc jazdy


skrucenie drazka daje pozytywny efekt tylko w przypadku podniesienia całego kosza do gory blizej kierownicy (tak jak to sie robi w samochodach rajdowych i wyscigowych) w dupowozie nie jest to za bardzo estetyczne rozwiazanie


był mk3 GT



http://www.s-cam.pl/

Awatar użytkownika
daniel2505
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 291
Rejestracja: pt wrz 22, 2006 18:39
Lokalizacja: Radom
Kontakt:

Post autor: daniel2505 » pn lip 09, 2007 08:27

Po przeczytaniu waszych postów poleciałem go garażu brzeszczot w ruch i skróciłem drążek. Wygląda dużo lepiej a różnicy w zmianie biegów szczerze mówiąc nie widze żadnej. Warto było. Poza tym kolego który piszesz o dłuższej drodze od kierowniczy do drążka no nie wiem czy trzy centymetry maja różnice, ja nie widzę żadnej poa tym to nie rajdówki z sekwencyjnymi skrzyniami żeby mieć gałkę 10cm od kierownicy. Jest naprawdę ok a wygląd się poprawił bardzo zdecydowanie. Założyłem oryginalną gałkę z tym że trzeba było użyć izolacji. i nakręcić gałkę z oporem. MIekka izolacja jakby nagwintowała się od gałki i wszystko ani drgnie.


[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=123919/]Mój zielony VARIANT[/url]

Awatar użytkownika
Golfiarz217
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 203
Rejestracja: śr mar 28, 2007 10:38
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: Golfiarz217 » pn lip 09, 2007 11:28

no ok a teraz powiedzcie mi jak to się ma jeśli ktoś bedzie chciał w przyszłości zamonotwać podłokietnik??? Ma ktos skrócony lewarek i podłokietnik??? Nie preszkadza jedno drugiemu???


MK2 1.6 D , 87r był....
MK3 1.8+LPG , 92r był....
Audi 80 B4 2.0 91r była....
MK4 1.4 16v 98r. jest...

Awatar użytkownika
Golfiarz217
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 203
Rejestracja: śr mar 28, 2007 10:38
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: Golfiarz217 » pn lip 09, 2007 18:08

Tak więc mam w planach podłokietnik więc z "krótkiej skrzyni" rezygnuje Dzieki kolego PZDR


MK2 1.6 D , 87r był....
MK3 1.8+LPG , 92r był....
Audi 80 B4 2.0 91r była....
MK4 1.4 16v 98r. jest...

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 244 gości