brak wolnych obrotow

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
erp.
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 22
Rejestracja: pt sty 19, 2007 18:18
Lokalizacja: WPR stare WFF

brak wolnych obrotow

Post autor: erp. » pt lip 06, 2007 21:03

mam taki problem w mk2 gti 16v silnik kr; po odpaleniu obroty rosna prawie do 2tys i nie spadaja mysle ze przyczyna tkwi w silniczku krokowym gdu go odpinam nic sie nie dzieje a chyba powinny obroty sie zmienic prosze o podpowiedz czy dobrze kompinuje z tym krokowcem? :crazy:



michal0604
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 283
Rejestracja: ndz maja 06, 2007 18:56
Lokalizacja: Grudziądz

Post autor: michal0604 » sob lip 07, 2007 00:11

Dobrze. Wyjmij go wymyj w benzynie, i sprawdź, nic tam w środku nie jest zatarte.


michal0604

Awatar użytkownika
To_masz
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 96
Rejestracja: ndz cze 03, 2007 13:14
Lokalizacja: WL

Post autor: To_masz » sob lip 07, 2007 07:29

ja miałem tak samo, obroty po odpaleniu wchodziły na 2000 bez dodania gazu na dodatek zawieszały sie przy zmianie biegów ( nowy silniczek krokowy). Nic z tym nie robiłem bo ustepowało to po kilku minutach. teraz wygląda to tak - odpalam, obroty 1100 i przy zmianie biegów obroty spadają ale wolno, i po jakims czasie jest oko, ( obroty 700- 800) i spadaja tez dobrze. i mam tak do dzis, troche mie to wkurza bo chciałbym zeby było wszystko ok. Podejrzenia moje dotyczą przepustnicy ale czy to prawda, nie wiem, czekam na dobre rady i pozdrawiam



Awatar użytkownika
erp.
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 22
Rejestracja: pt sty 19, 2007 18:18
Lokalizacja: WPR stare WFF

krokowiec cd problemu

Post autor: erp. » sob lip 07, 2007 17:19

dzis wstawialem 2 inne silniczki krokowe jeden po drugim ale obroty na nich spadly do okolo 2100/2300 regulowalem pokretlem przy przepustnicy spadly do 1800 ale zabraklo regulacji wiec zamontowalem silniczek ktory byl na poczatku(obroty tez sa tym zakresie wiec to chyba nie krokowiec) mysle ze to cos z przeplywomierzem (to jest chyba to cos pod rozdzielaczem wtrysku a nad filtrem powietrza) tak mi sie zdaje bo z mechanikowania jestem tylko amatorem wiec prosze o podpowiedzi jak w temacie.. :helm:



Awatar użytkownika
toffic
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3845
Rejestracja: pn gru 25, 2006 14:35
Lokalizacja: RKR
Kontakt:

Post autor: toffic » sob lip 07, 2007 19:37

Sprawdź krańcówke (taki wyłącznik koło przepustnicy)



Awatar użytkownika
zodiak
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2584
Rejestracja: pn sty 03, 2005 00:17
Lokalizacja: gdzieś w Polsce

Post autor: zodiak » sob lip 07, 2007 19:43

Sprawdź czy przepustnica zamyka się do końca przy zwolnionym pedale gazu, jak będzie OK to sprawdź czy nie łapie gdzieś lewego powietrza na dolocie lub czy nie wypiął się jakiś wężyk podciśnienia.

P.S
Nie "bawiłeś" się aparatem zapłonowym ?


Zagazowany KR już sprzedany :( , teraz jeżdzi się ABFem :) Abf czyli Abfahrt
Nad ranem:
-żona :gdzie byłeś mordo?!!
-on : na Fylypynach.

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 441 gości