Szarpanie przy puszczaniu gazu

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

BEDZIO
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 6
Rejestracja: śr kwie 25, 2007 21:23
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Szarpanie przy puszczaniu gazu

Post autor: BEDZIO » ndz kwie 29, 2007 18:06

Witam.
Mam golfa III 1.8 silnik AAM i problem podczas jazdy na rozgrzanym silniku przy puszczaniu gazu następuje szarpanie silnika, jak dodam więcej gazu to wraca do normalnej pracy. Podobny efekt następuje po dużym opciązeniu silnika a pózniej to nawet na wolnych obrotach faluje (spadają mu obroty i za chwilę wracają do normy), pochodzi tak chwile i wraca do normy. Pozdrawiam i dzięki za pomoc



Awatar użytkownika
Wober
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 65
Rejestracja: wt gru 26, 2006 19:38
Lokalizacja: Śląsk

Post autor: Wober » pn kwie 30, 2007 19:20

obstawiam silnik krokowy lub sondę - sprawdzenie sondy jest opisane wielokrotnie na forum a co do silnika to z tego co wiem też są metody nazwijmy je elektryczne......


Wober

BEDZIO
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 6
Rejestracja: śr kwie 25, 2007 21:23
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: BEDZIO » pn kwie 30, 2007 21:18

Dzieki za info sprawdze i zobaczymy
Pozdrawiam

[ Dodano: 30 Kwi 2007 21:37 ]
mam jeszcze jedno pytanie:
silnik krokowy jak by był walnięty to by falowały mu wolne obroty na nagrzanym silniku, a on wariuje tylko jak go się przykatuje
pozdrawiam



Pienios
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 131
Rejestracja: sob lis 05, 2005 13:21
Lokalizacja: Warszawa/Siedlce

Post autor: Pienios » ndz cze 03, 2007 20:54

mam podobnie i nikt nie wie co z tym zrobić wymieniałem silniczek krokowy, wtryskiwacz i jest dokladnie to samo, jedynie korekta zapłonu spowodowala ze bylo ok ale straszny muł sie zrobil, wiec ponownie ustawilem sam, na gazie jest trochę lepiej ...


Wcześniej codziennie niezawodne MK3 1.8 AAM teraz Mk4 TDI AZS z plecakiem, na codzień zaś Octavia kombi 1.8 TSI, czas pokaże co się lepiej sprawuje...:)

Awatar użytkownika
daro-driver
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 60
Rejestracja: czw maja 25, 2006 18:36
Lokalizacja: Kingsajz.
Kontakt:

Post autor: daro-driver » ndz cze 03, 2007 21:34

Przyłanczam się do tematu mam podobny efekt ale jak zwalniam bez gazu to poszarpuje tak jak by wypadał zapłon niewiem co jest przyczyną może palec i kopółka może czujnik halla może ktoś coś doradzi. :crazy:



Pienios
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 131
Rejestracja: sob lis 05, 2005 13:21
Lokalizacja: Warszawa/Siedlce

Post autor: Pienios » pn cze 04, 2007 08:35

Ja juz kombinowałem z palcem i kopulką co prawda kupiłem nowe boscha i jjest to samo. Podejrzewalem tez czujnik halla ale nie chcialem go kupować więc przełożyłem na próbę caly aparat wraz z kopułką od kumpla z paska co prawda ale było nadal tak samo....


Wcześniej codziennie niezawodne MK3 1.8 AAM teraz Mk4 TDI AZS z plecakiem, na codzień zaś Octavia kombi 1.8 TSI, czas pokaże co się lepiej sprawuje...:)

BEDZIO
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 6
Rejestracja: śr kwie 25, 2007 21:23
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: BEDZIO » pt lip 06, 2007 10:52

Witam
wymieniłem u siebie czujnik Halla i dalej to samo. Ma ktos jakis pomysł co to może jeszcze być.



Awatar użytkownika
Maćkooo
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2032
Rejestracja: pn cze 25, 2007 11:39
Lokalizacja: Ostrów Wielkopolski

Post autor: Maćkooo » pt lip 06, 2007 11:02

Witam
Hmmm moze byc jeszzcze moduł mocy inaczej zwany m,odulem zaplonowym. Rozejrzyj sie bo i ja mam klopoty z moim mk2 . On odbiera sygnaly od halla i podaje do cewki.
Pozdro :D


Pomagają Tobie , pomagaj innym - pisz jak rozwiązałeś swój problem.
Zawsze do przodu :D

http://pl.youtube.com/watch?v=eT0MHN827hs&feature=related

Awatar użytkownika
zodiak
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2584
Rejestracja: pn sty 03, 2005 00:17
Lokalizacja: gdzieś w Polsce

Post autor: zodiak » pt lip 06, 2007 11:14

Maćkooo pisze:Witam
Hmmm moze byc jeszzcze moduł mocy inaczej zwany m,odulem zaplonowym. Rozejrzyj sie bo i ja mam klopoty z moim mk2 . On odbiera sygnaly od halla i podaje do cewki.
Pozdro :D
W MK3 "wzmacniacz zapłonu" jest zintegrowany z cewką zapłonową.


Zagazowany KR już sprzedany :( , teraz jeżdzi się ABFem :) Abf czyli Abfahrt
Nad ranem:
-żona :gdzie byłeś mordo?!!
-on : na Fylypynach.

Pienios
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 131
Rejestracja: sob lis 05, 2005 13:21
Lokalizacja: Warszawa/Siedlce

Post autor: Pienios » sob lip 07, 2007 11:49

Panowie widzę, że nadal nikt nie bardzo wie jak nam pomóc. Przydałby sie naprawdę dobry fachowiec, który mógłby o zdiagnozować a do tego nie zedrzec kaski za nic.
A tak w woli wyjasienia zebyście nie potrzebnie kaski nie wyawali napisze co u siebie robiłem z oczywistym marnym efektem:
-Zaczałem od nowej orginalnej kopulki i palca wraz z kablami wysokigo napięcia - nadal było to samo.
- przełożylem cały aparat zapłonopwy od kolegi - aby wyeleminować czujnik halla - efekt bez zmian nada szarpie,
- wizyta u fachowca niby dobrego - przestawiony zaplon według lampy - efekt straszny mół nie da sie wypzedzać ale nie szarpie, a na gazie w ogóle jeżdzić sie nie da, a co do szarpania na na beznynie ustało ale za to spaliny dopalal w wydechu po puszczeniu gazu- co podbno mialobyć spowodowane wtrysiwaczem,
Wymieniłem wtryskiwacz - bez zmian może tylko lepiej chodzi po przełączeniu z gazu na PB ale to normalne,
- falowanie na rozgrzanym silniku na wolnych obrotach występuje u mnie tylko na PB wiec wymieniłem silnik krokowy i nadal jest to samo,
- co do wizyty ustawienia zapłonu przez fachowca musiałem ustawić go samemu na wyczucie - wczesniej tak robiłem i nie było problemu, da się wyczuć granicę spalania stukowego a te silnki nie mają przecież czujnika spalania stukowego wiec dla naszej benzyny trzeba ustawić zaplon wczesniejszy niz ten ustawiony lampą( na 91 oktnową) ja jeżdze na 98 czasem na 95.

Wydaje mi się ze nasze zabiegi do niczego nie prowadzą jedyna rzecz która mi sie jeszcze na suwa to tps, który muszę sprawdzic oczywiscie nie dotykając sie do niego bo kiedyś juz to zrobiłem po błednej diagnozzie mechaniora - efekt wymienilem cały kompletny gaznik z wtryskiwaczem, przez co pozostale elementy mialem jako częśći.

Chyba trzeba założyć inny temat - poszukiwany bardzo dobry fachowiec z doświadczeniem w diagnostyce tych silników.

PS. Szukam Guferka Mk4 albo paska B5 w TDI z dobrych rąk>


Wcześniej codziennie niezawodne MK3 1.8 AAM teraz Mk4 TDI AZS z plecakiem, na codzień zaś Octavia kombi 1.8 TSI, czas pokaże co się lepiej sprawuje...:)

Awatar użytkownika
To_masz
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 96
Rejestracja: ndz cze 03, 2007 13:14
Lokalizacja: WL

Post autor: To_masz » sob lip 07, 2007 14:37

a może świece trzeba przeczyścic lub zakupić nowe



Pienios
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 131
Rejestracja: sob lis 05, 2005 13:21
Lokalizacja: Warszawa/Siedlce

Post autor: Pienios » sob lip 07, 2007 14:42

To_masz pisze:a może świece trzeba przeczyścic lub zakupić nowe
świece to chyba sprawa oczywista i od tego sie zaczyna nie trzeba o tym pisac


Wcześniej codziennie niezawodne MK3 1.8 AAM teraz Mk4 TDI AZS z plecakiem, na codzień zaś Octavia kombi 1.8 TSI, czas pokaże co się lepiej sprawuje...:)

Awatar użytkownika
To_masz
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 96
Rejestracja: ndz cze 03, 2007 13:14
Lokalizacja: WL

Post autor: To_masz » sob lip 07, 2007 15:44

:ass:



MaciejW
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 350
Rejestracja: ndz kwie 17, 2005 11:57
Lokalizacja: Cieszyn
Kontakt:

Post autor: MaciejW » sob gru 08, 2007 13:28

I jak Panowie sprawa sie zakończyla? bo u mnie pojawil sie podobny problem jak puszcze gaz to auto poszarpuje tylko na pb i tylko na zimnym silniku,co robic?



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 365 gości