do uzytkownikow tdi obroty

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

betap

do uzytkownikow tdi obroty

Post autor: betap » pn maja 16, 2005 12:36

Od pewnego czasu chyba cos mi sie z silnikiem dzieje - mianowicie po dodaniu mocniej gazu obroty ida bardzo szybko do gory - i za chile dopiero spadaja i auto zaczyna normalnie ciagnac


czy to normalne w tdi ?
jak nie to co moze byc przyczyna ?



BruceLee30
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 873
Rejestracja: pt lis 05, 2004 14:18
Lokalizacja: Jelenia Góra
Kontakt:

Post autor: BruceLee30 » pn maja 16, 2005 12:40

podpinales VAG a ? jezeli nie to najpierw podepnij zobacz co ci wywali bedzie wtedy latwiej znalezdz i usunac usterke
bo tak to na chybil trafil mozna szukac
ale z tego co piszesz to mozesz miec uszkodzony nadajnik "gazu" ale to tak na szybk z opisu najpierw VAG pozniej moze cos poradzimy dokladniej :)



betap

Post autor: betap » pn maja 16, 2005 12:55

czyli nie jest to naturalne w silnikach 1z ?


nigdy mi to jakos nie przeszkadzalo dopoki nie przejechalem sie innym tdi.



Awatar użytkownika
Corvax
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 2577
Rejestracja: wt wrz 21, 2004 15:21
Lokalizacja: Skierniewice
Kontakt:

Post autor: Corvax » pn maja 16, 2005 12:56

Podepnij pod VAGa, może być potencjometr przepustnicy, lub jeśli coś było dłubane w kompie spaprana funkcja kickdown.


Pozdor
Corvax | A4 1.8tQ BEX | MK7 Alltrack 1.8TSI CJSB

betap

Post autor: betap » pn maja 16, 2005 12:59

a na co zwrocic szczegolna uwage po podlaczeniu vag'a ?



Awatar użytkownika
Corvax
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 2577
Rejestracja: wt wrz 21, 2004 15:21
Lokalizacja: Skierniewice
Kontakt:

Post autor: Corvax » pn maja 16, 2005 13:31

Na błedy :grin:


Pozdor
Corvax | A4 1.8tQ BEX | MK7 Alltrack 1.8TSI CJSB

betap

Post autor: betap » wt maja 17, 2005 17:53

dzisiaj zrobilem testy i wszystko wg vag jest ok

zaczynam sie powaznie zastanawiac czy to nie jest slizgajace sprzeglo

jak mozna sprawdzic czy sprzeglo nalezy juz wymienic ?



BruceLee30
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 873
Rejestracja: pt lis 05, 2004 14:18
Lokalizacja: Jelenia Góra
Kontakt:

Post autor: BruceLee30 » wt maja 17, 2005 22:02

wloz V bieg nacisnij hamulec i pusc sprzeglo silnik powinien natychmiast zgasnac jak nie to niestety wymiana sprzegla!



betap

sprzeglo

Post autor: betap » śr maja 18, 2005 21:03

no i niestety mam padniete sprzeglo ;-(

na jaki koszt musz sie szykowac ?

jakie sprzeglo kupic

1) uzywane ze szrotu
2) po regeneracji
3) nowe



BruceLee30
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 873
Rejestracja: pt lis 05, 2004 14:18
Lokalizacja: Jelenia Góra
Kontakt:

Post autor: BruceLee30 » śr maja 18, 2005 21:35

sprzeglo uzywane ?? bez jaj, to kupuje sie nowe i w miare jak najlepsze no chyba ze chcesz sprzedac auto
u mnie w jeleniej wymienie ci za 220 zl z fakturka ew paragonem + czesci



betap

Post autor: betap » śr maja 18, 2005 21:59

a masz tez czasci ?
jaki koszt ?

jak mozesz to napisz na maila
betap@tvk-gaj.pl



BruceLee30
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 873
Rejestracja: pt lis 05, 2004 14:18
Lokalizacja: Jelenia Góra
Kontakt:

Post autor: BruceLee30 » śr maja 18, 2005 22:02

oczywiscie
InterCars podaje od 500 do 1000 zl kompletne



betap

Post autor: betap » śr maja 18, 2005 22:15

no to maja mala roznice 500 czy 1000 - to tylko 500 roznicy



BruceLee30
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 873
Rejestracja: pt lis 05, 2004 14:18
Lokalizacja: Jelenia Góra
Kontakt:

Post autor: BruceLee30 » śr maja 18, 2005 22:27

cena zalezy od firmy



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 95 gości