Przygotowanie silnika pod Turbo

Tuning, swapy, modyfikacje mechaniczne, poprawa osiągów auta i wszystko na te tematy...

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
evolution
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4305
Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
Lokalizacja: się biorą dzieci???
Kontakt:

Post autor: evolution » śr lip 04, 2007 19:00

toffic pisze:Jak można zwiększyc twardośc gładzi po szlifie żeby wytrzymała troche dłużej?? Ma ktoś jakieś propozycje?? Powiem tylko ze tłoki będą po twardej anodzie więc jakoś by blok ulepszyć
takie cos to napewno w slowacji robia glownie do silnikow crosowek, ale na zamowienie robia i samochodowe... ale szykowalbym sie na twoim miejscu na koszta rzedu 6 kilo zlotowek....


Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.

Awatar użytkownika
toffic
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3845
Rejestracja: pn gru 25, 2006 14:35
Lokalizacja: RKR
Kontakt:

Post autor: toffic » śr lip 04, 2007 21:00

Fajnie tylko co i jak grubo nakładają?? Kiedys mogłem mieć azotowanie za darmo i nie było by problemu :bajer:



Modest
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 14
Rejestracja: sob sty 13, 2007 15:42
Lokalizacja: Głogów
Kontakt:

Post autor: Modest » pn lip 09, 2007 00:09

Jeśli to to samo co do silników crossówek to nazywa się Nikasil i jest czymś w rodzaju spieku niklowo-krzemowego grubości ok. 0,1mm nakładanego na cylindry aluminiowe. Koszt nałożenia nowego nikasilu do crossówki to ok. 600-800zł czyli do auta mniej więcej x4, na Słowacji na pewno trochę taniej bo podaję polskie ceny z narzuconą marżą sprzedawców - bo w Polsce nikt tego nie robi. Żywotność fabrycznego nikasilu w crossówce zależy od twardości tłoków ale jest to mniej więcej 200 godzin, o tym ze Słowacji słyszałem rózne opinie, generalnie na pewno jest gorszej jakości niż fabryczny nikasil.



Awatar użytkownika
evolution
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4305
Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
Lokalizacja: się biorą dzieci???
Kontakt:

Post autor: evolution » pn lip 09, 2007 00:40

Modest pisze:Jeśli to to samo co do silników crossówek to nazywa się Nikasil i jest czymś w rodzaju spieku niklowo-krzemowego grubości ok. 0,1mm nakładanego na cylindry aluminiowe. Koszt nałożenia nowego nikasilu do crossówki to ok. 600-800zł czyli do auta mniej więcej x4, na Słowacji na pewno trochę taniej bo podaję polskie ceny z narzuconą marżą sprzedawców - bo w Polsce nikt tego nie robi. Żywotność fabrycznego nikasilu w crossówce zależy od twardości tłoków ale jest to mniej więcej 200 godzin, o tym ze Słowacji słyszałem rózne opinie, generalnie na pewno jest gorszej jakości niż fabryczny nikasil.
dokladnie o to chodzi z tym ze zapomniales ze biora od powierzchni cylindra nie od ilosci wiec wychodzi drozej...


Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.

Modest
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 14
Rejestracja: sob sty 13, 2007 15:42
Lokalizacja: Głogów
Kontakt:

Post autor: Modest » pn lip 09, 2007 12:07

Dlatego dodałem że koszt wynosi mniej więcej x4 bo samochód ma 4 cylindry a motocykl jeden, i przynajmniej u polskich sprzedawców nie ma różnicy czy jest to cylinder 125ccm czy 300ccm, koszt jest taki sam. Ważniejsza kwestia to to, że o ile wiem nikasilu nie nakłada się na tuleje żeliwne tylko bezpośrednio na aluminium co może być problemem w bloku z samochodu.



Awatar użytkownika
toffic
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3845
Rejestracja: pn gru 25, 2006 14:35
Lokalizacja: RKR
Kontakt:

Post autor: toffic » wt lip 17, 2007 00:37

Namiary prosze :bajer:



Modest
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 14
Rejestracja: sob sty 13, 2007 15:42
Lokalizacja: Głogów
Kontakt:

Post autor: Modest » wt lip 17, 2007 01:05

Proponuję wbić na google i wpisać "nikasil" bo bezpośrednio namiarów nie mam, u mnie w mieście pośredniczy w tym firma Jaromin Moto, tutaj telefony: 076 835 00 81
603 601 939, o ile wiem pośredniczy także www.kemot.pl ale mimo wszystko chyba najlepiej samemu poszukać aby nie płacić niepotrzebnie pośrednikom.



Awatar użytkownika
vw_golf3
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 922
Rejestracja: czw maja 10, 2007 22:36
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki
Kontakt:

Post autor: vw_golf3 » pt lip 20, 2007 14:50

witam wszystkich vw maniaków . Słuchajcie mam pewną sprawę . Otóż posiadam golfa mk3 2.0 115 km . Chciałem zamontować turbinkę wraz z intercoolerem do niego . Mam pytanko .. Czy ktoś mógłby mi poradzić jak w miarę dobrze zamontować owy sprzęt .. Patrzyłem wraz z tatą lecz na kolektorze jest bardzo mała przestrzeń aby ją zamontować . Proszę pomóżcie



Awatar użytkownika
evolution
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4305
Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
Lokalizacja: się biorą dzieci???
Kontakt:

Post autor: evolution » pt lip 20, 2007 16:11

vw_golf3 pisze:witam wszystkich vw maniaków . Słuchajcie mam pewną sprawę . Otóż posiadam golfa mk3 2.0 115 km . Chciałem zamontować turbinkę wraz z intercoolerem do niego . Mam pytanko .. Czy ktoś mógłby mi poradzić jak w miarę dobrze zamontować owy sprzęt .. Patrzyłem wraz z tatą lecz na kolektorze jest bardzo mała przestrzeń aby ją zamontować . Proszę pomóżcie
a czytales ten temat od deski?? poczytaj i bedziesz mial jasnosc umyslu:)


Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.

Awatar użytkownika
vw_golf3
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 922
Rejestracja: czw maja 10, 2007 22:36
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki
Kontakt:

Post autor: vw_golf3 » pt lip 20, 2007 18:05

no tak ale chodzi mi konkretnie aby ktoś mi napisał jak to zrobić akurat w tym moim modelu . Czy ktoś w ogóle kiedys podjął się na takie działanie w 2.0 115 km ( jeśli tak to proszę o jakieś infor ) Czekam na każdą pomocną odp



Awatar użytkownika
evolution
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4305
Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
Lokalizacja: się biorą dzieci???
Kontakt:

Post autor: evolution » sob lip 21, 2007 13:43

ja takie cos robie, i to nie jedno....


Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.

Awatar użytkownika
vw_golf3
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 922
Rejestracja: czw maja 10, 2007 22:36
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki
Kontakt:

Post autor: vw_golf3 » sob lip 21, 2007 14:12

a mógłbyś mi powiedzieć co i jak w jak najmniejszym skrócie .. Posiadam już turbinę oraz intercooler .. Może masz jakieś zdjęcia jak zakładałeś turbo w 2.0 to z chęcią bym je zobaczył . Dzięki za odpowiedź



Awatar użytkownika
evolution
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4305
Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
Lokalizacja: się biorą dzieci???
Kontakt:

Post autor: evolution » sob lip 21, 2007 15:43

vw_golf3 pisze:a mógłbyś mi powiedzieć co i jak w jak najmniejszym skrócie .. Posiadam już turbinę oraz intercooler .. Może masz jakieś zdjęcia jak zakładałeś turbo w 2.0 to z chęcią bym je zobaczył . Dzięki za odpowiedź
zdjec nie mam a co do reszty, jakie turbo masz?? bo nawet zalozone najwieksze turbo z 1,9 tdi bedzie za male. a tak w zasadzie cena za wszystkie graty i porzadne plus wystrojenie z hamownia oscyluje w okolicach 10 tys. i nie mowie o kupowaniu przeze mnie. wszyscy kupuja z lista zyczen i takie sa koszta ponoszone przez chlopakow kupujacych samodzielnie.


Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.

Awatar użytkownika
vw_golf3
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 922
Rejestracja: czw maja 10, 2007 22:36
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki
Kontakt:

Post autor: vw_golf3 » sob lip 21, 2007 23:54

turbinę mam od audi 1.8 t lub od passata . Mam 2 do wyboru .. Intercooler też jest od audi .. Dzięki za info od Ciebie .. Jak zrobię samochodzik to podam Ci ile mnie to wyniosło i oczywiście osiągi z hamowni . PozdrawIam



ODPOWIEDZ

Wróć do „Speed”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 24 gości