1V przerobka pompy
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
1V przerobka pompy
Chcialem do swojego golfika zalozyc pompe z grzybkiem, ale dobre maja strasznie wysokie ceny Czytalem ze mozna do zwyklej pompy 1V dolozyc sama gore z LDA. Czy moglibyscie cos doradzic, czy beda jakies problemy z dopasowaniem?
Ja mam tak zrobione
Jak twoja pompa ma teraz przyśpieszacz obrotów ( tzn jak wyciagasz ciegno to wzrastają ), to powiniennes przelozyc od pompy, która tez go miala ( ale nie musisz ).
A tak to w sumie z każdej mozesz.
Pamiętaj, ze nic nie moze się zabrudzic w niej!
Pozatym jak już ją otwierasz, zrob gov moda oraz wymien oring na wałku od gazu.
Jeśli przełożysz od pompy bez przyśpieszacza musisz ten wałek też przełożyc.
Pozdro
Jak twoja pompa ma teraz przyśpieszacz obrotów ( tzn jak wyciagasz ciegno to wzrastają ), to powiniennes przelozyc od pompy, która tez go miala ( ale nie musisz ).
A tak to w sumie z każdej mozesz.
Pamiętaj, ze nic nie moze się zabrudzic w niej!
Pozatym jak już ją otwierasz, zrob gov moda oraz wymien oring na wałku od gazu.
Jeśli przełożysz od pompy bez przyśpieszacza musisz ten wałek też przełożyc.
Pozdro
To prawda. Zmień całą pompę bo warto mieć większy tłoczek- bardziej wydajną pompę.mr_jaru pisze:ale nie jest tak ze pompa z 1V ma 8mm a z JR albo SB ma 9mm?Ja mam cala pompe do pryekadki i nie wiem czy zminiac cala czy tylko sama gore przelozyc
[ Dodano: 04 Lip 2007 18:49 ]
sorki za błedy ale klawiatura mi szwankuje
[url=http://www.motofirma.pl/bsp,f165af1ba51506,e898b25902e6b6,adam16v-VW-Golf-16TD.html][img]http://www.motofirma.pl/upload/spalanie/icons/e898b25902e6b6_1.gif[/img][/url]
Ja na 8mm pompie z dolożoną górą (LDA) miałem 100km więc jak ktoś nie chce za dużo modzić to wystarczy 8mm
Ostatnio zmieniony śr lip 04, 2007 20:42 przez euglen, łącznie zmieniany 2 razy.
- Kenaj
- Gadatliwa bestia
- Posty: 576
- Rejestracja: sob paź 23, 2004 18:14
- Lokalizacja: WB'andit / WF
- Kontakt:
mam pytanko, czy bez problemu jest zmiaan pompy tej ory z 1V na z grzybkiem, chodzi mi o mocowania i inne drobiazgi. Jeżeli jesto to plug and play to może zrobie takie coś w swoim trupie, bo chyba regenerować starej się nie połaca, a słyszałem, że na tej z grzybkiem spalanie może troche spaść.
"Volkswageny nie kapią olejem, one tak zaznaczają swój teren"
Kenaj, tak jak pisał euglen, pompa pasuje bez problemu ale troche zabawy jest z kolankiem jak sie nie ma krućca. Ja dziś założyłem z silnika JR ale nie ma niestety podnoszenia obrotów co do osiagów to narazie nie widze różnicy, tylko za to głośniej jakby chodził może zwiekszenie dawki cos da
VW Golf MK2 1.6 TD 1V+ 2006-2009
Skoda Fabia 1.9 TDI ATD 2009-2012
Seat Leon II 1.9 TDI BLS+ 2012-
Skoda Fabia 1.9 TDI ATD 2009-2012
Seat Leon II 1.9 TDI BLS+ 2012-
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 70 gości