Cos dziwnie przymulony na niskich obrotach

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

gixy
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 170
Rejestracja: pt paź 20, 2006 23:57
Lokalizacja: Wawa
Kontakt:

Cos dziwnie przymulony na niskich obrotach

Post autor: gixy » pn lip 02, 2007 19:39

I jeszcze jedno pytanko- w sobote miałem wymiane paska rozrzadu i napinaczy. Stwoerdzono ze nic wiecej wymieniac nie trzeba. Do czego innego sie tez nie doczepiono- no moze troche do skrzyni biegów ze cos jakby sie poci-ale narazie nie wyglada to tragicznie jakos.
I zauwazyłem-a zwłaszcza dzis- ze jak ruszam i wrzucam dwójke i trojke- to auto tak do 3 tys obrotów jakby w ogole mocy nie miało- nie mowie ze wczensiej to była rakieta- ale deptałem w pedaqł i mi przyspieszał, a teraz jest cos nie tak- ja mu dwójke a ten jakby stał- dochodzi prawie pod 3 tys obrotów i dopiero cos zaczyna normalnie przyspieszac, wrzucam trojke i to samo(najpierw bardzo mułowato i w okolicach 3 tys znowu jakby lepiej) a jak sie zblizam do setki(na 4 lub5) to mam wrazenie jakby on nie wiele wiecej zdołał poleciec podczas gdzu wczesniej spokojnie sobie dochodził do 130/140-wiecej raczej nie jezdziłem) Dziwi mnie strasnzie ten fakt- no i to grzanie o ktorym napisałem w poscie ponizej- co moze byc grane Waszym zdaniem?
ps. tak sobie mysle- moze to przez to ze ten pasek musi sie ułozyc/dopasowac i bedzie znow ok(ale chyba to nie ma nic do rzeczy prawda?)- no sam nie wiem
Poradzcie cos prosze!:(


kto pyta jest głupcem przez pięć minut, kto nie pyta wcale jest głupcem przez całe życie

jaszczur
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 6612
Rejestracja: ndz mar 27, 2005 09:34
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Post autor: jaszczur » pn lip 02, 2007 19:57

gixy, a ustawienie pompy wtryskowej po wymianie rozrządu sprawdzane było



Awatar użytkownika
T.O.B.I.
Forum Master
Forum Master
Posty: 1935
Rejestracja: sob cze 24, 2006 11:15
Lokalizacja: Police
Kontakt:

Post autor: T.O.B.I. » wt lip 03, 2007 07:56

chyba raczej czy ustawienie zapłonu bylo :) trzeba sparwdzic jeszcze raz dokladnie ustawienie paska i zaplon


Pozdrawiam T.O.B.I.

[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images34.fotosik.pl/84/0c1e57131f62f7d5.jpg[/img][/url]

gixy
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 170
Rejestracja: pt paź 20, 2006 23:57
Lokalizacja: Wawa
Kontakt:

Post autor: gixy » wt lip 03, 2007 12:47

to w koncu pompy wtryskowej czy zapłonu?- czy to to samo jest?<zawstydzony> i jak to sie robi?
Na wypadek gdybymnie miał czasu jzu do tego mechanika jechac i musiał sam to zrobic..(i czy to proste jest i dam rade samemu czy nie za bardzo?-(nigdy tego nie robiłem)
ps.mam na mysli oczywiscie ustawiania tej pompy/zapłonu...:) :chytry:


kto pyta jest głupcem przez pięć minut, kto nie pyta wcale jest głupcem przez całe życie

Awatar użytkownika
T.O.B.I.
Forum Master
Forum Master
Posty: 1935
Rejestracja: sob cze 24, 2006 11:15
Lokalizacja: Police
Kontakt:

Post autor: T.O.B.I. » wt lip 03, 2007 13:01

masz silnik bezynowy prawda, wiec ustawia sie zaplon, w dieslach ustawia sie kat wtrysku pompy (w dieslach nie jestem mocny) zaplon reguluje sie aparatem zaplonowym i lampa stroboskopowa lub komputerem na -6 st.


Pozdrawiam T.O.B.I.

[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images34.fotosik.pl/84/0c1e57131f62f7d5.jpg[/img][/url]

Awatar użytkownika
Jerzas
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 434
Rejestracja: wt gru 05, 2006 11:44
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Jerzas » wt lip 03, 2007 17:00

jaszczur pisze:przeczytaj dokładnie w opisie jaki motor pisze adz
:panna:
ADZ to jest benzyna 1,8. http://www.doppel-wobber.de/wbb2/golf_info.php?id=124



jaszczur
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 6612
Rejestracja: ndz mar 27, 2005 09:34
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Post autor: jaszczur » wt lip 03, 2007 20:49

jak zwykle dałem d :bajer: :bigok:



Awatar użytkownika
kristo
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 344
Rejestracja: czw lut 09, 2006 10:19
Lokalizacja: Pasłęk

Post autor: kristo » śr lip 04, 2007 09:41

Dziwna sprawa z innej beczki. Dlaczego usunieto mojego posta z cenna radą dla kolegi przysyłając mi meila:

Witaj kristo,

Twój Post napisany przez Ciebie na: "forum.VWGolf.pl", został usunięty przez Administratora lub Moderatora.

Powód: to jest diesel czytajcie dokładnie

:bajer: :bajer: :bajer:
Ostatnio zmieniony śr lip 04, 2007 09:42 przez kristo, łącznie zmieniany 1 raz.



Bąku
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 794
Rejestracja: pn lut 19, 2007 17:38
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Bąku » śr lip 04, 2007 10:24

masz benzyne tak? a dobrze mechanik ustawił rozrząd przy wymianie, może źle ustawiony o 1 ząbek i kibel, a druga sprawa to sprawdzenie ustawienia zapłonu :satan:


Mój Były mk3 na VENTO FRONCIE
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=102145&postdays=0&postorder=asc&start=0

Awatar użytkownika
Jacenty85
Forum Master
Forum Master
Posty: 1019
Rejestracja: wt mar 21, 2006 22:07
Lokalizacja: Włocławek
Kontakt:

Post autor: Jacenty85 » śr lip 04, 2007 13:20

Myślę, że mechanik walnął się o 1 ząbek a jak nie to wypytaj go czy przypadkiem nie kręcił aparatem zapłonowym.



gixy
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 170
Rejestracja: pt paź 20, 2006 23:57
Lokalizacja: Wawa
Kontakt:

Post autor: gixy » śr lip 04, 2007 18:31

Faktycznie było tak jak sugerujecie- był bład z ustawieniem paska(tych zabków) dzis sprawdził raz jeszcze i wyszło. Jest o niebo lepiej, ale albo ja przewrazliwiony jestem, albo jeszcze minimalnie jakby sie krztusił na tej dwójce i teraz(juz czasem tylko) na trójce. To dac mu dzien by sie tam wszystko "poukładało" czy znow cos nie tak?
I teraz z tym zapłonem...: Nawet jesli nic przy nim nie było przed wymiana paska robione/ruszane- to tak czy inaczej trzeba z nim teraz (po tej wymianie) cos zrobic???
ps. jak juz pewnie sie zorientowaliscie jestem kopletnym laikiem w tych sprawach takze prosze o dalsze wskazówki-jak najprosciej tłumaczone:)))<zawstydzony>


kto pyta jest głupcem przez pięć minut, kto nie pyta wcale jest głupcem przez całe życie

Awatar użytkownika
T.O.B.I.
Forum Master
Forum Master
Posty: 1935
Rejestracja: sob cze 24, 2006 11:15
Lokalizacja: Police
Kontakt:

Post autor: T.O.B.I. » śr lip 04, 2007 21:52

moze koledzy mnie popra? po kazdej wymianie paska powinno sie ustawic zaplon moim zdaniem, paski miedzy soba moga sie lekko roznic i male zmiany w kacie wyprzedzenia moga wustapic


Pozdrawiam T.O.B.I.

[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images34.fotosik.pl/84/0c1e57131f62f7d5.jpg[/img][/url]

Awatar użytkownika
Jacenty85
Forum Master
Forum Master
Posty: 1019
Rejestracja: wt mar 21, 2006 22:07
Lokalizacja: Włocławek
Kontakt:

Post autor: Jacenty85 » śr lip 04, 2007 22:14

hmm wszystko zależy od sterowania. Jeżeli jest to jednopunkt można wziąć lampe i skorygować ale zapewniam was, że jeżeli pasek jest założony umiejętnie to nawet małe różnice nie są do wykrycia - szczególnie stroboskopem. Inne sterowanie magnetti marelli skoryguje sobie samo lekkie przesunięcie natomiast bosch motronic można profilaktycznie sprawdzić na kompie odczytująć kąt wyprzedzenia zapłonu może też wprowadzić go w nastawy podstawowe podczas pracy na gorącym silniku i po podniesieniu automatycznym prędkości obrotowej skorygować go bardzo dokładną lampą. Ja spotkałem się z pewną niewtłumaczalną sytuacją w systemie motronic, która polegała na tym, że po minimalnym przestawieniu aparatu i odpaleniu go na zimnym silniku dochodziło do utraty mocy przez silnik i nawet przegranie map zapłonu i pernamentny reset nie czynił zmian - pomagała dopiero wymiana halla. Troche to dziwne ale cóż.



gixy
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 170
Rejestracja: pt paź 20, 2006 23:57
Lokalizacja: Wawa
Kontakt:

Post autor: gixy » czw lip 05, 2007 13:26

:green_fuck: czyli??:)


kto pyta jest głupcem przez pięć minut, kto nie pyta wcale jest głupcem przez całe życie

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 336 gości