Rozpedza sie tylko do 135km/h i wiecej nie moze
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- moment
- Gadatliwa bestia
- Posty: 847
- Rejestracja: pn paź 17, 2005 13:56
- Lokalizacja: grudziądz
- Kontakt:
siemka a więc tak co prawda nie było mnie przy tym ale znajomy zrobił ten numer z węzykami i było jeszcze gorzej nie chciał wchodzić na obroty i ogólnie lipa był tez sprawdzac go na kompie i nic nie pokazał więc jest mały zonk
adptery, dystanse info PW
S4B5 2,7 biturbo--- http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=363667
S4B5 2,7 biturbo--- http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=363667
- Adamm
- V.I.P.
- Posty: 4753
- Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
- Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
- Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
- Kontakt:
moze cos zle namieszal z wezkamimoment pisze:siemka a więc tak co prawda nie było mnie przy tym ale znajomy zrobił ten numer z węzykami i było jeszcze gorzej nie chciał wchodzić na obroty i ogólnie lipa był tez sprawdzac go na kompie i nic nie pokazał więc jest mały zonk
komp nic nie pokazal w sensie diagnozy dynamicznej czy ograniczyliscie sie do zczytania bledow?
Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
OK panowie ja jestem juz po sparwdzianie z wezykami
Moje obserwacje
- slabszy
- cisnienie wedlugo mojego wskaznika doladowania nie przekoroczylo nawet 0,6mbar pomimo 4500rpm. Pomimo ze byl slaby ciagnol jednakowo.
Po podpieciu wezykow cisnienie wrucilo do normy, ale 3500rpm cisnienie 1,3mbar nagle spadek do 0,9 i zamulka.
Nie wiem czy to w 100% N75 tak mi sie wydaje. Bez N75 rozbujalem go do 130km/h droga mi sie skonczyla:)
Wczesnie na trasie przy 1,2mbar spadalo gwaltownie do 0,8 i roslo dalej a a uto ciagnelo bez zamulki
Moje obserwacje
- slabszy
- cisnienie wedlugo mojego wskaznika doladowania nie przekoroczylo nawet 0,6mbar pomimo 4500rpm. Pomimo ze byl slaby ciagnol jednakowo.
Po podpieciu wezykow cisnienie wrucilo do normy, ale 3500rpm cisnienie 1,3mbar nagle spadek do 0,9 i zamulka.
Nie wiem czy to w 100% N75 tak mi sie wydaje. Bez N75 rozbujalem go do 130km/h droga mi sie skonczyla:)
Wczesnie na trasie przy 1,2mbar spadalo gwaltownie do 0,8 i roslo dalej a a uto ciagnelo bez zamulki
Ostatnio zmieniony sob cze 30, 2007 23:36 przez Komas, łącznie zmieniany 1 raz.
[img]http://images2.fotosik.pl/231/bf2e679f88c976ca.gif[/img]
Komas, poczekam na opinie expertow w tej dziedzinie bo takie cisnienie to stanowczo zaduze na seryjny motorek, jak czytam posty to cowboy ma takie cisnienie po chipie i turbince AWX bodajze i ma 160kucykow, wiec moze masz przeladowanie, Adam bedzie wiedzial co sie dzieje poczekajmy na jego opinie
Moj golf
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=75825 vento front
[url=http://img293.imageshack.us/my.php?image=golfsesjaaaa001vq3.jpg][img]http://img293.imageshack.us/img293/5788/golfsesjaaaa001vq3.th.jpg[/img][/url]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=75825 vento front
[url=http://img293.imageshack.us/my.php?image=golfsesjaaaa001vq3.jpg][img]http://img293.imageshack.us/img293/5788/golfsesjaaaa001vq3.th.jpg[/img][/url]
- Adamm
- V.I.P.
- Posty: 4753
- Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
- Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
- Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
- Kontakt:
jesli po zmostkowaniu wezykow ciagnal dobrze (ale lekko slabiej) i nie odcinal mocy to n-75 rabnietyKomas pisze:OK panowie ja jestem juz po sparwdzianie z wezykami
Moje obserwacje
- slabszy
- cisnienie wedlugo mojego wskaznika doladowania nie przekoroczylo nawet 0,6mbar pomimo 4500rpm. Pomimo ze byl slaby ciagnol jednakowo.
Po podpieciu wezykow cisnienie wrucilo do normy, ale 3500rpm cisnienie 1,3mbar nagle spadek do 0,9 i zamulka.
Nie wiem czy to w 100% N75 tak mi sie wydaje. Bez N75 rozbujalem go do 130km/h droga mi sie skonczyla:)
Wczesnie na trasie przy 1,2mbar spadalo gwaltownie do 0,8 i roslo dalej a a uto ciagnelo bez zamulki
widac ze nie moze wysterowac odpowiednio szybko turbiny i przeladowuje Ci
na wszelki wypadek podmien od kogos n-75 i sprawdz, mozesz tez jeszcze sprobowac rozruszac gruszke w turbinie (np podajac na chwile, po pare razy, cisnienie z kompresora na niebieski wezyk)
polaczenie wezykow niebieskiego i czeronego daje to ze cisnienie wytwarzane przez turbine otwiera odrazu klapke upustowa (tyle ile pompuje tylo otwiera)
gdy jest n-75 to po prostu do pewnego momentu puszcza to cisnienie spowrotem do dolotu a w przypadku gdy komputer zauwazy przeladowanie, przesterowuje zawor i puszcza to cisnienie na gruszke otwierajac klapke i upuszczajac spaliny
w chwili gdy jest uszkodzony zawor komputer nie moze przesterowac go, a w efekcie nie moze zbic cisnienia doladowania, wtedy jesli nadal jest przekraczane cisnienie komp wlacza tryb awaryjny (wywala blad) przez co obcina dawke paliwa i powietrza , zmniejszajac tym samym ilosc spalin i wyhamowujac sprezarke.
Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
i tak ma być, po zmostkowaniu cisnienie jest ograniczone do 0,6 baraKomas pisze:cisnienie wedlugo mojego wskaznika doladowania nie przekoroczylo nawet 0,6mbar pomimo 4500rpm
dokładnie tak jak napisał adamm - N75 do wymianyAdamm pisze:jesli po zmostkowaniu wezykow ciagnal dobrze (ale lekko slabiej) i nie odcinal mocy to n-75 rabniety
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 172 gości