Zmiana cisnienia doładowania po załozeniu interculera
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Zmiana cisnienia doładowania po załozeniu interculera
Mam fabrycznie cisnienie 86 kpa i moc fabryczna 84KM, moment 166Nm i nic w nim nie dłubie bo jestem zadowolony co do osiagów i spalania. Postanowiłęm założyc Interculer poniewaz jak długo stoję w korku rozgrzanym autkiem to troszke spada dynamika, przewietrze autko i lepiej, ale wiadomo nie jest tak jak jest zimno na dworze. Wiadomo brak interculera. Kupiłem nowy Interculer w firmie Polcar, nowe przewody, wszystko szczelne sprawdzone za pomocą środka do rur gazowych. Po założeniu interculera dynamika spadła. Cisnienie wynosi 65kpa. Czyli w normie ale jest gorzej niż było. Po zdemontowaniu od razu wraca do 86kpa. Czy to wina pojemności układu??? Turbina musi napompowac zeby dobić ciśnienie??? Co zrobić zęby przy założonym interculerze miał ciśnienie jak wcześniej 86kpa. Chce takie poniewaz nie chce krecic dawka, a przy takim ciśnieniu wszytsko ładnie chodzi. Jak myslicie jakby na interculerze udało by mi się dobić do 86kpa to odczuł bym jakaś poprawę ??? Dzięki za pomoc.
nie bardzo rozumiem co ma stanie w korku do dynamiki. cooler chłodzi sprężone powietrze, a jak stoisz w korku to nie ma turbosprężania a sprężarka na luzie sie tak nie nagrzewa jak podczas intensywnej pracy. silnik bez ic puchnie przy kilku szybkich przyspieszeniach.
a wracając do tematu, zwiększyłeś pojemność i wymagasz żeby ciśnienie było takie samo ?? to tylko w erze. bez regulacji ciśnienia i paliwa nie da sie tego zrobić. albo wyjmujesz ic i cierpisz w gorące dni, albo zakładasz, regulujesz co trzeba i cieszysz sie lepszą jazdą
a wracając do tematu, zwiększyłeś pojemność i wymagasz żeby ciśnienie było takie samo ?? to tylko w erze. bez regulacji ciśnienia i paliwa nie da sie tego zrobić. albo wyjmujesz ic i cierpisz w gorące dni, albo zakładasz, regulujesz co trzeba i cieszysz sie lepszą jazdą
viewtopic.php?f=86&t=432970 końca nie ma nigdy...
Normalnie jak nie mam interculera jak stoje w korku wszystko mocno się nagrzewa i wtedy troszkę mniej jest mocy. Myslałem żeby zwiekrzyc tylko doąłdowanie, ponieważ dawkę mam dobrana idealnie do cisnienia 86kpa i nie musze jej regulować. Chce tylko zwiekrzyc dołądowanie spowrotem do 86kpa i zalezy mi tylko na interculercu zeby dynamika nie spadała jak sie autko rozgrzeje a nie niewiadomo jakich osiagach. Myślałęm zeby pokrecic sruba na turbinie ale i tak nie dobija do tych 86 kpa po założeniu intercularea. Mi chodziło jak zwiekrzyc dołądowanie tylko do tej wartosci.Cinek pisze:nie bardzo rozumiem co ma stanie w korku do dynamiki. cooler chłodzi sprężone powietrze, a jak stoisz w korku to nie ma turbosprężania a sprężarka na luzie sie tak nie nagrzewa jak podczas intensywnej pracy. silnik bez ic puchnie przy kilku szybkich przyspieszeniach.
a wracając do tematu, zwiększyłeś pojemność i wymagasz żeby ciśnienie było takie samo ?? to tylko w erze. bez regulacji ciśnienia i paliwa nie da sie tego zrobić. albo wyjmujesz ic i cierpisz w gorące dni, albo zakładasz, regulujesz co trzeba i cieszysz sie lepszą jazdą
[ Dodano: Wto 03 Lip, 2007 ]
Inek jest taki jak ten
Jak nic mi sie nie uda to oddam jutro po pracy czesci tesciowi spowrotem do sklepu. Straty nie bedzie. Czesci mam w garazu jutro zrobie foty.
- andrew19_86
- Forum Master
- Posty: 1572
- Rejestracja: wt wrz 27, 2005 18:14
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
nie poddawaj sie, wierzymy w ciebie. pokręć choć troche, i bedzie gitPinkFloyd pisze:Jak nic mi sie nie uda to oddam jutro po pracy czesci tesciowi spowrotem do sklepu. Straty nie bedzie. Czesci mam w garazu jutro zrobie foty.
viewtopic.php?f=86&t=432970 końca nie ma nigdy...
- souler
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2515
- Rejestracja: pn gru 12, 2005 15:04
- Lokalizacja: Zabrze/Ruda Śląska
- Kontakt:
PinkFloyd co ty sie tak boisz troche auto pokrecic. nic mu nie bedzie. 0.2 bara w gore to bardzo maly skok. do tego lekko dawke i bedzie smigal dobrze. przeciez silnik masz w stanie idealnym wiec nie ma sie czego obawiac. ja jezdze po modach i jest gicior, a jedyna rzecza ktorej mi brakuje, to wlasnie ic.
Był Dzik Power Diesel, jest Astra Turbo
w twoim przypadku wystarczy na turbo po założeniu icka podnieść ciśnienie do wartości seryjnej i będzie git - spadło ci ciśnienie bo :
1 IC dławi przepływ i jest sporą przeszkodą na drodze powietrza a spadek ciśnienie zawsze występuje.
2 zwiększył się układ
podnoś ciśnienie i śmigaj
1 IC dławi przepływ i jest sporą przeszkodą na drodze powietrza a spadek ciśnienie zawsze występuje.
2 zwiększył się układ
podnoś ciśnienie i śmigaj
Był passat jest volvo i jeden i drugi ma w znaczku V
- zaprzal
- VW Baron
- Posty: 3027
- Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
- Lokalizacja: Białystok / Tykocin
- Kontakt:
bo uklad sie powieksza, jak juz mowil pasiak,
a doladowanie seryjne az 0,7bar nei zagrzeje za bardzo powietrza1 IC dławi przepływ i jest sporą przeszkodą na drodze powietrza a spadek ciśnienie zawsze występuje.
2 zwiększył się układ
[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 159 gości