W czasie jazdy miga kontrolka od świecy żarowej
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
W czasie jazdy miga kontrolka od świecy żarowej
cześć,
dzisiaj gdy jechałem rano do pracy zaczęła migać mi kontrolka od świecy żarowej. Czy zna ktoś ten temat???
Zadzwoniłem do serwisu , powiedzieli mi że to włącznik stopu, czy to możliwe??????
ludzi wezcie tego golfa ode mnie!!! 1.9 td1 110PS 2001 r.
- na dzień dobry po kupnie uszczelka pod głowicą,
- przeglad - wymiana rozrzadu,
- wymiana amortyzatorów,
- wymiana przepływomierza,
- wymiana zaworka n75
- wymiana turbiny,
- padło sprzegło dwumasowe - wymiana ( ohh SICK!!)
wszystko w 10 miesięcy,
po prostu rewelacja!
dzisiaj gdy jechałem rano do pracy zaczęła migać mi kontrolka od świecy żarowej. Czy zna ktoś ten temat???
Zadzwoniłem do serwisu , powiedzieli mi że to włącznik stopu, czy to możliwe??????
ludzi wezcie tego golfa ode mnie!!! 1.9 td1 110PS 2001 r.
- na dzień dobry po kupnie uszczelka pod głowicą,
- przeglad - wymiana rozrzadu,
- wymiana amortyzatorów,
- wymiana przepływomierza,
- wymiana zaworka n75
- wymiana turbiny,
- padło sprzegło dwumasowe - wymiana ( ohh SICK!!)
wszystko w 10 miesięcy,
po prostu rewelacja!
Ostatnio zmieniony wt lip 03, 2007 11:30 przez nizus, łącznie zmieniany 1 raz.
mozliwe...nizus pisze:powiedzieli mi że to włącznik stopu, czy to możliwe??????
a co do wymian nie pasuje mi tylko wymiana turbiny i sprzęgła
pisałem Ci tu:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t= ... sc&start=0
turbina pewnie nadawała się do czyszczenia - jest porada na forum - koszt 300 PLN ale można samemuzmień mechanika
koło dwumasowe - dlaczego zmieniałeś ? jakie były objawy ?
hej,
no mechanika zmienilem, naprawia mi wszystko teraz serwisant z VW ktory dorabia wieczorami, zostawiam mu auto jak trzeba jedzie nim do pracy, podlacza do kompa itd. Na dodatek to znajomy mojego brata wiec nie wierze ze mnie oszukiwał.
Turbina do wymiany bo:
- kopcił na czarno jak smok, wyłączała sie co chwile, kompletny złom to był
odradził mi regenrowaną , założyłem nową.
Co do sprzęgła to obajw był taki ze zapalasz na luzi, próbujesz wcisnąć sprzęgło a tu zgrzyt, rozleciał sie tylko docisk uszkodził tez sprzegło, czytałem sporo tu na forum o tym . naprawa blisko 2 tysie.
no mechanika zmienilem, naprawia mi wszystko teraz serwisant z VW ktory dorabia wieczorami, zostawiam mu auto jak trzeba jedzie nim do pracy, podlacza do kompa itd. Na dodatek to znajomy mojego brata wiec nie wierze ze mnie oszukiwał.
Turbina do wymiany bo:
- kopcił na czarno jak smok, wyłączała sie co chwile, kompletny złom to był
odradził mi regenrowaną , założyłem nową.
Co do sprzęgła to obajw był taki ze zapalasz na luzi, próbujesz wcisnąć sprzęgło a tu zgrzyt, rozleciał sie tylko docisk uszkodził tez sprzegło, czytałem sporo tu na forum o tym . naprawa blisko 2 tysie.
nie wyłączała się - za dużo pompowała i komputer wyłaczał sterowanie...nizus pisze:wyłączała sie co chwile, kompletny złom to był
fakt jak cały czas przeładowywała to się w końcu zajechała...
a sprzęgło zwykle daje jakieś sygnały że się kończy..
nie chce Ci niczego zarzucać ale czasem te naprawy są tak kosztowne z uwagi na nieumiejetną ekslpoatację i tzw jeżdżenie do bólu...
może poprzedni właściciel tak zajechał auto...
miejmy nadzieje że treraz juz bedziesz smigał bezawaryjnie
- andrew19_86
- Forum Master
- Posty: 1572
- Rejestracja: wt wrz 27, 2005 18:14
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 83 gości