Wyciek z zaworu ukladu recyrkulacji spalin
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Nowicjusz
- Posty: 14
- Rejestracja: wt lip 03, 2007 19:51
- Lokalizacja: Katowice
Wyciek z zaworu ukladu recyrkulacji spalin
Od nie dawno zauwazylem ze w moim samochodzie na dluzysz trasach Zawor Ukladu Recyrkulacji Spalin z pod uszczelek leci mi olej Mechanik moj stwierdzil ze nie ma uszczelek do tego i trzeba go calego wymienic i czy tak napewno jest Prosze`o odpisanie
Ostatnio zmieniony wt lip 03, 2007 20:15 przez MartinBianco, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Nowicjusz
- Posty: 14
- Rejestracja: wt lip 03, 2007 19:51
- Lokalizacja: Katowice
-
- VW Baron
- Posty: 3209
- Rejestracja: śr lis 03, 2004 21:07
- Lokalizacja: Z tłumu
- Auto: Szukam... i NC700X
Jakbys zalozyl nowy temat to bylby skasowany !!! Nie pytaj o kazda *#cenzura#* w nowym temacie, tylko zapytaj o jak najwiecej rzeczy w jednym..MartinBianco pisze:jeszcze mam pytanko nie chce nowego posta zakladac
U ciebie najlepszy moment 210Nm jest przy 1900obr.. a moc max pewnie ok 3500obr..Przy jakich obrotach uzyskuje max moment obrotowy i moc
Gitner
2004 - 2010 był MK3 Variant . . . od 2010 jest Variant służbowy . . .
Wykres 1Z seria + R
FAQ - Tempomat za grosze !!!
Wykres 1Z seria + R
FAQ - Tempomat za grosze !!!
-
- Użytkownik
- Posty: 283
- Rejestracja: ndz maja 06, 2007 18:56
- Lokalizacja: Grudziądz
W kolektorze ssącym zebrało się dużo nagaru musiał byś go całego zdemontować i wymyć od środka. Wiem że na zdrowy rozum to nie ma nic do rzeczy, ale wierz mi w 90% pomaga, i olej z EGR-u przestaje lecieć. Może jest to spowodowane tym, że przy czystym kolektorze olej który może wyrzucić turbo spływa do silnika i jest spalony, a jak jest pełno nagaru to się gromadzi , i wypływa przez EGR. Sam to robiłem koledze w Passacie bo miał taki problem, i pomogło. W Oplu Vectrze 2.0DTH też pomogło. Musieli być zadowoleni bo potem...
michal0604
Koniecznie przeczytaj dzial dotyczacy obslugi diesla gdyz poprzez nieumiejetne poslugiwanie sie mozesz tylko narazic sie na koszta i to spore...Jestem nowym uzytkownikiem DISIELAKA Dzieki
Jak jezdzic dieslem /porady/
A na temat slusznosci tego zaworu poczytaj TUTAJ <------------- klick--klick----|
-
- Nowicjusz
- Posty: 14
- Rejestracja: wt lip 03, 2007 19:51
- Lokalizacja: Katowice
Wlasnie juz sobie przeczytalem i juz wiem co i jak ale na dal sie zastanawiam czy dobrze zmieniam biegi przy 2100tyslokmen pisze:Koniecznie przeczytaj dzial dotyczacy obslugi diesla gdyz poprzez nieumiejetne poslugiwanie sie mozesz tylko narazic sie na koszta i to spore...Jestem nowym uzytkownikiem DISIELAKA Dzieki
Jak jezdzic dieslem /porady/
A na temat slusznosci tego zaworu poczytaj TUTAJ <------------- klick--klick----|
[ Dodano: 03 Lip 2007 21:26 ]
To czyli jednym slowem jutro czyszcze ta rure ktora prowadzi w dol ktora jest przymocowana do EGR a tak wogole dowiem sie czy sa te uszczelki do EGR i czy przy tym czyszczeniu tej rury nie bede potrzebowal jakis nowych uszczelek Dzieki wiekie za odpowiedzi
Widzisz kolego musiales nieuwaznie czytac bo gdybys uwazal to z 10 przykazania dowiedzialbys sie co nastepuje:
10. Unikać należy jak ognia częstego PSJ (czyli ******* Stylu Jazdy) ;
Na czym to polega i czym szkodzi - prosta odpowiedź jak ruszasz powoli
prawie bez gazu, zmieniasz szybko biegi przy 2000obr. nie dajesz silnikowi
osiągnąć swojego momentu obr. ani mocy i jeździsz czesto na 5biegu 60km/h po
mieście unikając przyśpieszeń to znaczy że uprawiasz PSJ. Czym to szkodzi?-
Niespalona sadza ze spalin zapieka się w kierowniczkach powietrza w turbinie
zmiennej geometrii. Nie jest korygowane ciśnienie turbina pompuje absurdalne
ciśnienia co komputer odczytuje jako błędne i przechodzi w tryb pracy
awaryjnej co się objawia spadkiem mocy. Najlepiej jeździć stosując się do
punktu 18 wyrabiając sobie przy tym własną taktykę na czas zmiany biegów. i
od czasu do czasu trzeba przycisnąć silniczek każde TDi musi wnętrzności
przewietrzyć.
-
- Nowicjusz
- Posty: 14
- Rejestracja: wt lip 03, 2007 19:51
- Lokalizacja: Katowice
[quote="lokmen"]Widzisz kolego musiales nieuwaznie czytac bo gdybys uwazal to z 10 przykazania dowiedzialbys sie co nastepuje:
Szczerze to dzis sie dopiero zajerestrowalem i od dzis wiem jak sie jezdzi DISELKIEM ale napewno nie zmienialem 5biegu przy 50km tylko przy 80 ale faktem jest to ze wszystkie biegi zmienialem przy 2100tys obr.
Szczerze to dzis sie dopiero zajerestrowalem i od dzis wiem jak sie jezdzi DISELKIEM ale napewno nie zmienialem 5biegu przy 50km tylko przy 80 ale faktem jest to ze wszystkie biegi zmienialem przy 2100tys obr.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 16 gości