Wyciek z zaworu ukladu recyrkulacji spalin

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

MartinBianco
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 14
Rejestracja: wt lip 03, 2007 19:51
Lokalizacja: Katowice

Wyciek z zaworu ukladu recyrkulacji spalin

Post autor: MartinBianco » wt lip 03, 2007 20:14

Od nie dawno zauwazylem ze w moim samochodzie na dluzysz trasach Zawor Ukladu Recyrkulacji Spalin z pod uszczelek leci mi olej Mechanik moj stwierdzil ze nie ma uszczelek do tego i trzeba go calego wymienic i czy tak napewno jest Prosze`o odpisanie
Ostatnio zmieniony wt lip 03, 2007 20:15 przez MartinBianco, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
lokmen
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 190
Rejestracja: wt sty 09, 2007 13:58
Lokalizacja: żyrardów
Kontakt:

Post autor: lokmen » wt lip 03, 2007 20:23

napisz kolego jaki samochod i jaki silnik.



MartinBianco
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 14
Rejestracja: wt lip 03, 2007 19:51
Lokalizacja: Katowice

Post autor: MartinBianco » wt lip 03, 2007 20:34

lokmen pisze:napisz kolego jaki samochod i jaki silnik.
GOLF 4 TDI 90konny VARIANT 2000r. a i jeszcze mam pytanko nie chce nowego posta zakladac Przy jakich obrotach uzyskuje max moment obrotowy i
moc mojego samochodzika np.powyzej 2000tys Jestem nowym uzytkownikiem DISIELAKA Dzieki z gory



Gitner
VW Baron
VW Baron
Posty: 3209
Rejestracja: śr lis 03, 2004 21:07
Lokalizacja: Z tłumu
Auto: Szukam... i NC700X

Post autor: Gitner » wt lip 03, 2007 20:40

MartinBianco pisze:jeszcze mam pytanko nie chce nowego posta zakladac
Jakbys zalozyl nowy temat to bylby skasowany !!! Nie pytaj o kazda *#cenzura#* w nowym temacie, tylko zapytaj o jak najwiecej rzeczy w jednym..
Przy jakich obrotach uzyskuje max moment obrotowy i moc
U ciebie najlepszy moment 210Nm jest przy 1900obr.. a moc max pewnie ok 3500obr..

Gitner


2004 - 2010 był MK3 Variant . . . od 2010 jest Variant służbowy . . .
Wykres 1Z seria + R
FAQ - Tempomat za grosze !!!

michal0604
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 283
Rejestracja: ndz maja 06, 2007 18:56
Lokalizacja: Grudziądz

Post autor: michal0604 » wt lip 03, 2007 20:59

W kolektorze ssącym zebrało się dużo nagaru musiał byś go całego zdemontować i wymyć od środka. Wiem że na zdrowy rozum to nie ma nic do rzeczy, ale wierz mi w 90% pomaga, i olej z EGR-u przestaje lecieć. Może jest to spowodowane tym, że przy czystym kolektorze olej który może wyrzucić turbo spływa do silnika i jest spalony, a jak jest pełno nagaru to się gromadzi , i wypływa przez EGR. Sam to robiłem koledze w Passacie bo miał taki problem, i pomogło. W Oplu Vectrze 2.0DTH też pomogło. Musieli być zadowoleni bo potem... :partyman:


michal0604

Awatar użytkownika
lokmen
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 190
Rejestracja: wt sty 09, 2007 13:58
Lokalizacja: żyrardów
Kontakt:

Post autor: lokmen » wt lip 03, 2007 21:03

Jestem nowym uzytkownikiem DISIELAKA Dzieki
Koniecznie przeczytaj dzial dotyczacy obslugi diesla gdyz poprzez nieumiejetne poslugiwanie sie mozesz tylko narazic sie na koszta i to spore...
Jak jezdzic dieslem /porady/

A na temat slusznosci tego zaworu poczytaj TUTAJ <------------- klick--klick----|



MartinBianco
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 14
Rejestracja: wt lip 03, 2007 19:51
Lokalizacja: Katowice

Post autor: MartinBianco » wt lip 03, 2007 21:19

lokmen pisze:
Jestem nowym uzytkownikiem DISIELAKA Dzieki
Koniecznie przeczytaj dzial dotyczacy obslugi diesla gdyz poprzez nieumiejetne poslugiwanie sie mozesz tylko narazic sie na koszta i to spore...
Jak jezdzic dieslem /porady/

A na temat slusznosci tego zaworu poczytaj TUTAJ <------------- klick--klick----|
Wlasnie juz sobie przeczytalem i juz wiem co i jak ale na dal sie zastanawiam czy dobrze zmieniam biegi przy 2100tys :)

[ Dodano: 03 Lip 2007 21:26 ]
To czyli jednym slowem jutro czyszcze ta rure ktora prowadzi w dol ktora jest przymocowana do EGR a tak wogole dowiem sie czy sa te uszczelki do EGR i czy przy tym czyszczeniu tej rury nie bede potrzebowal jakis nowych uszczelek Dzieki wiekie za odpowiedzi



Awatar użytkownika
lokmen
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 190
Rejestracja: wt sty 09, 2007 13:58
Lokalizacja: żyrardów
Kontakt:

Post autor: lokmen » wt lip 03, 2007 21:29

Widzisz kolego musiales nieuwaznie czytac bo gdybys uwazal to z 10 przykazania dowiedzialbys sie co nastepuje:

10. Unikać należy jak ognia częstego PSJ (czyli ******* Stylu Jazdy) ;
Na czym to polega i czym szkodzi - prosta odpowiedź jak ruszasz powoli
prawie bez gazu, zmieniasz szybko biegi przy 2000obr. nie dajesz silnikowi
osiągnąć swojego momentu obr. ani mocy i jeździsz czesto na 5biegu 60km/h po
mieście unikając przyśpieszeń to znaczy że uprawiasz PSJ. Czym to szkodzi?-
Niespalona sadza ze spalin zapieka się w kierowniczkach powietrza w turbinie
zmiennej geometrii. Nie jest korygowane ciśnienie turbina pompuje absurdalne
ciśnienia co komputer odczytuje jako błędne i przechodzi w tryb pracy
awaryjnej co się objawia spadkiem mocy. Najlepiej jeździć stosując się do
punktu 18 wyrabiając sobie przy tym własną taktykę na czas zmiany biegów. i
od czasu do czasu trzeba przycisnąć silniczek każde TDi musi wnętrzności
przewietrzyć.



MartinBianco
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 14
Rejestracja: wt lip 03, 2007 19:51
Lokalizacja: Katowice

Post autor: MartinBianco » wt lip 03, 2007 21:38

[quote="lokmen"]Widzisz kolego musiales nieuwaznie czytac bo gdybys uwazal to z 10 przykazania dowiedzialbys sie co nastepuje:
Szczerze to dzis sie dopiero zajerestrowalem i od dzis wiem jak sie jezdzi DISELKIEM ale napewno nie zmienialem 5biegu przy 50km tylko przy 80 ale faktem jest to ze wszystkie biegi zmienialem przy 2100tys obr. :)



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 14 gości