olej sie grzeje
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Nowicjusz
- Posty: 9
- Rejestracja: ndz lip 01, 2007 22:12
- Lokalizacja: wałbrzych
olej sie grzeje
wymienilem olej, filtry sa nowe, a olej grzeje sie nawet przy 60km/h, mam to autko 3 tyg. i zabardzo nieweim co mam zrobic, prosze o pomoc
-
- Nowicjusz
- Posty: 9
- Rejestracja: ndz lip 01, 2007 22:12
- Lokalizacja: wałbrzych
co znaczy sie grzeje ?? ile * ma, czy tylko po dotyku rurki dotykasz i stwierdzasz
viewtopic.php?f=86&t=432970 końca nie ma nigdy...
- souler
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2515
- Rejestracja: pn gru 12, 2005 15:04
- Lokalizacja: Zabrze/Ruda Śląska
- Kontakt:
Re: olej sie grzeje
zadziwiajace, ale napisz o co chodzi. przeciez olej po to jest zeby sie nagrzewal. masz wskaznik temp? ile ma stopni podczas jazdy?storwert19 pisze:a olej grzeje sie nawet przy 60km/h
Był Dzik Power Diesel, jest Astra Turbo
-
- Nowicjusz
- Posty: 9
- Rejestracja: ndz lip 01, 2007 22:12
- Lokalizacja: wałbrzych
stary, jak lampka oleju sie świeci i brzęczy to nie ma ciśnienia, albo instalacja elektryczna jest nie teges. jedź czem przędzej do mechanika sprawdzić ciśnieni oliwystorwert19 pisze:znaczy sie zle napisalem, lampka oleju ciagle swieci i wlacza brzeczek, tak jakby olej sie grzal, i wlasnie nie wiem czy jest cos nie tak z instalacja, czy to pompa zawodzi ://///
viewtopic.php?f=86&t=432970 końca nie ma nigdy...
ale to sie stało jakiś czas temu czy od kupna było?
bo może zwyczajnie ci spadł konektor z czujnika i jest przerwa w obwodzie.ja miałem jakiś patent poprzednio ze właścicielowi jak sie świeciła kontrolka to ja wyjął a właściwie urwał nóżke diody a wystarczyło zamienić przewody do obu czujników.
bo może zwyczajnie ci spadł konektor z czujnika i jest przerwa w obwodzie.ja miałem jakiś patent poprzednio ze właścicielowi jak sie świeciła kontrolka to ja wyjął a właściwie urwał nóżke diody a wystarczyło zamienić przewody do obu czujników.
MOJE byłe byłe VW :)
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1176271#1176271
było mk1 1.5D
było mk2 1.6TD
jest mk3 1.9 TDI 1Z
jest mk6 2.0 TDI CBDC HL
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1176271#1176271
było mk1 1.5D
było mk2 1.6TD
jest mk3 1.9 TDI 1Z
jest mk6 2.0 TDI CBDC HL
-
- Nowicjusz
- Posty: 9
- Rejestracja: ndz lip 01, 2007 22:12
- Lokalizacja: wałbrzych
3 dni po kupnie to sie stalo, jak go kupilem jechalem 100 km do domku i bylo ok, na drugi dzien jechalem normalnie, i zaczelo brzeczec, wymienilem, olej, filtry i dalej to samo ... chyba jednak wybiore sie do mechanika ... pozdrawiam
[ Dodano: 03 Lip 2007 20:23 ]
a co sie stanie jesli cisnienia nie ma w pompie??
[ Dodano: 03 Lip 2007 20:23 ]
a co sie stanie jesli cisnienia nie ma w pompie??
zarżnie się silnik? to jest jak narazie najgłuprzy temat jaki wyczytałem na tym forum, tak btw, olej w miare rozgrzewania się silnikarobi się co raz żadszy, aż dojdzie do swoich wartości pracy, ale co! na pompie olejowej jest zawór przelewowy któy steruje ciśnieniem oleju, i jeśli ciśnienie maleje to są brane pod uwagę 3 opcje , pompa się kończy( przypadek 1 na milion), sprężynka na zaworze przelewowym straciła swoje wartości, albo masz tak ślicznie *#cenzura#* silniczek, a koleś któy Ci sprzedał auto jest zadowolonym skurczybykiem że znalazł jelenia któy rogami chmury przestawia i mu sprzedał tego złoma. jedno co mógł zrobić aby silnik trzymał ciśnienie w trakcie sprzedaży to wlał kilka puszeczek motodoktora które zagęściły olej aż do stanu oleju przekładniowego, a jak doktorek się rozleciał po kilku set km to ciśnienie zaczyna gubić chehehe. nie stety, ale jesteś pechowcem nabitym w butelkę.storwert19 pisze:3 dni po kupnie to sie stalo, jak go kupilem jechalem 100 km do domku i bylo ok, na drugi dzien jechalem normalnie, i zaczelo brzeczec, wymienilem, olej, filtry i dalej to samo ... chyba jednak wybiore sie do mechanika ... pozdrawiam
[ Dodano: 03 Lip 2007 20:23 ]
a co sie stanie jesli cisnienia nie ma w pompie??
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 31 gości