przerywana praca silnika

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
arek-1973
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 6
Rejestracja: sob cze 30, 2007 14:17
Lokalizacja: Zabrze
Kontakt:

przerywana praca silnika

Post autor: arek-1973 » sob cze 30, 2007 14:31

Witam mam mam golfa III 1,8 z 93 roku .

nie wiem co sie dzieje jak mu podnosze obroty silnikem zaczyna narywać na wolnych orotach chodzi rownomiernie i nie wiem co moze byc tego powodem ze tak nim szarpie moze ktos z was sie juz z tym spotkal prosze o porade.



Awatar użytkownika
krzych8419
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 119
Rejestracja: ndz sty 28, 2007 19:56
Lokalizacja: Z nad Lubszy
Kontakt:

Post autor: krzych8419 » sob cze 30, 2007 14:43

mam podobny problem z takim samym silnikiem tylko ze u mnie zaczyna szrpac gdzies od 90 stopni temperatury cieczy chlodzacej , równiez dołaczm sie do prosby o pomoc


G.Ł.O.Ś.N.Y

Awatar użytkownika
krzylo
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 403
Rejestracja: ndz wrz 10, 2006 18:32
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: krzylo » ndz lip 01, 2007 09:47

arek-1973 najprawdopodobniej silniczek krokowy ktory odpowiada za dawkowanie mieszanki...
krzych8419 u ciebie moze byc problem z sonda lambda...sprawdza ona rodzaj wyrzucanych spalin i przy wiekszej temperaturze wariuje , ale tak samo moze byc wina krokowego... ciezko powiedziec na oko najlepiej byloby podjechac do dobrego mechanika i niech zdiagnozuje bo gdybac mozemy wiekami :bigok:


krzylo7@wp.pl
Lubelskie Stowarzyszenie VW Audi
GSM 516 833 337
www.majovwka.pl

Awatar użytkownika
arek-1973
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 6
Rejestracja: sob cze 30, 2007 14:17
Lokalizacja: Zabrze
Kontakt:

Post autor: arek-1973 » ndz lip 01, 2007 12:39

krzylo przypuszczam ze to moze byc to nie wiesz moze ile taki silniczek krokowy moze kosztowac ? i czy to jest ta czarna skrzyneczka na monowtrysku ?



Awatar użytkownika
krzych8419
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 119
Rejestracja: ndz sty 28, 2007 19:56
Lokalizacja: Z nad Lubszy
Kontakt:

Post autor: krzych8419 » pn lip 02, 2007 15:46

witam ponownie , chyba czeka mnie wizyta u elektryka poniewarz na zapalonym silniku odłaczyłem sonde i nic , odłaczyłem czujnik temp. ten przy głowicy i nic (zadnej reakcji ) silnk nie równo pracuje i gasnie od czsu do czsu na "luzie" a podczs ruszania szarpie takl jak by nie dostawał paliwa , krokowiec warjuje dodaje i zabiera gaz , wszystko to jedynie dzieje sie gdy silnik jest rozgrzany do około 90 stopni i jerzdze po miescie, w trasie wszystko OK . dodam jeszcze ze przy właczonym wentylatorze na pierwszy bieg wszystko gra jak trzeba ( gdy podłaczyłem kabelkiem na krutko)
Czy ktos z was spodkał sie z podobnym problemem ??? czy mozliwe ze siada komputer???


G.Ł.O.Ś.N.Y

Awatar użytkownika
arek-1973
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 6
Rejestracja: sob cze 30, 2007 14:17
Lokalizacja: Zabrze
Kontakt:

Post autor: arek-1973 » śr lip 04, 2007 06:51

czy wiecie moze jak ma byc umeszczony silnik napedzajacy krokowy zeby byla zachowana wlasciwa biegunowosc ?



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 77 gości