Swap z Ke-jetronic na Digifant I - pytania do znawców
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
Swap z Ke-jetronic na Digifant I - pytania do znawców
Witam
Decyzja zapadła ... z uwagi na to że Digifant I jest bardziej rozwojowy niż Ke-jetronic postanowiłem wydać kolejną kasę i wrzucić do fury Digi I.
Ale informacje na forum nie dają odpowiedzi na wszystkie nurtujące mnie pytania. Więc muszę zapytać o kilka rzeczy...a zacznę od:
1. Wiadomo że "wzorcowy" komputer do digi 1 to jednostka Bosch o mniej więcej takiej etykiecie ]etykieta[/URL]
ale np. na allegro są jeszcze takie digi 1 firm Siemens czy KEN
]etykieta[/URL]
.. i teraz nie wiem co właściwie mam kupić... i co z wiązką kabli, tzn czy ona w digi I musi być z silnika PG czy może być np z 2e i da się coś porzeźbić...albo taka kombinacja digi I firmy KEN a wiązka z PG itd...
2. Czy przepustnica jest cała do wymiany na tę z PG czy może zostać ta z 16v a tylko niektóre elementy trzeba przenieść?
3. Czy w przypadku nie możliwości dostania wiązki kabli z PG jest możliwość zaodoptowania (przerobienia) innej?(jakiej)
Pozdrawiam serdecznie.
ps. mam już cyt:
DIGIFANT I:
-stabilizator wolnych obrotów, czyli popularny silnik krokowy z PG,PF,PB jak i innych 2 pinowy
-wtryskiwacze z PG,1H - Bosch 0 280 150 905 - 245cc/min @ 3bar
-do wyrzeźbienia -->COPOT czyli czujnik temperatury powietrza w dolocie + potencjometr ustawiający CO
-plastikowe gniazda wtryskiwaczy z PG,PF,PB wkrecane w kolektor
-sonda lambda jakakolwiek waskopasmowa z podgrzewaniem
-switche(przełaczniki na przepustnice)
[ Dodano: 28 Cze 2007 23:41 ]
a btw. załóżmy, że listwę wyrzeźbię z tej 1.8T to czy regulator ciśnienia paliwa przy tej listwie ma fabtycznie 3 bar?
Decyzja zapadła ... z uwagi na to że Digifant I jest bardziej rozwojowy niż Ke-jetronic postanowiłem wydać kolejną kasę i wrzucić do fury Digi I.
Ale informacje na forum nie dają odpowiedzi na wszystkie nurtujące mnie pytania. Więc muszę zapytać o kilka rzeczy...a zacznę od:
1. Wiadomo że "wzorcowy" komputer do digi 1 to jednostka Bosch o mniej więcej takiej etykiecie ]etykieta[/URL]
ale np. na allegro są jeszcze takie digi 1 firm Siemens czy KEN
]etykieta[/URL]
.. i teraz nie wiem co właściwie mam kupić... i co z wiązką kabli, tzn czy ona w digi I musi być z silnika PG czy może być np z 2e i da się coś porzeźbić...albo taka kombinacja digi I firmy KEN a wiązka z PG itd...
2. Czy przepustnica jest cała do wymiany na tę z PG czy może zostać ta z 16v a tylko niektóre elementy trzeba przenieść?
3. Czy w przypadku nie możliwości dostania wiązki kabli z PG jest możliwość zaodoptowania (przerobienia) innej?(jakiej)
Pozdrawiam serdecznie.
ps. mam już cyt:
DIGIFANT I:
-stabilizator wolnych obrotów, czyli popularny silnik krokowy z PG,PF,PB jak i innych 2 pinowy
-wtryskiwacze z PG,1H - Bosch 0 280 150 905 - 245cc/min @ 3bar
-do wyrzeźbienia -->COPOT czyli czujnik temperatury powietrza w dolocie + potencjometr ustawiający CO
-plastikowe gniazda wtryskiwaczy z PG,PF,PB wkrecane w kolektor
-sonda lambda jakakolwiek waskopasmowa z podgrzewaniem
-switche(przełaczniki na przepustnice)
[ Dodano: 28 Cze 2007 23:41 ]
a btw. załóżmy, że listwę wyrzeźbię z tej 1.8T to czy regulator ciśnienia paliwa przy tej listwie ma fabtycznie 3 bar?
Ostatnio zmieniony czw cze 28, 2007 23:37 przez tirsone, łącznie zmieniany 1 raz.
- Borys
- V.I.P.
- Posty: 3319
- Rejestracja: ndz sie 22, 2004 22:32
- Lokalizacja: KOLONIA
- Auto: VR6T
- Kontakt:
musi byc koniecznie 037 906 022 literka/literki na koncu dowolne, najlepiej zeby było to Btirsone pisze:Wiadomo że "wzorcowy" komputer do digi 1 to jednostka Bosch o mniej więcej takiej etykiecie
wiazka by było najmniej problemów musi byc z PG
przepustnica moze byc z KR pasujem kostka musi byc na 3 piny ( 2 switche)
regulaor zawsze mozna zmienic, ale moze byc 4 bary na listwie z 1.8T
www.vrservice.pl
a no właśnie kompy z digi II też mają ten sam numer a inne literki na końcu ..ale ok rozumiem że mam szukać kompa Bosch'owskiego z napisem Digifant I. Bo ten drugi którego dałem foto to już inna firma.Borys pisze:musi byc koniecznie 037 906 022 literka/literki na koncu dowolne
no właśnie o to mi chodzi..bo chcę kupić listwę z 1.8T a nie wiedziałem jakie są tam regulatory, ale skoro mówisz że na 4 bar też da radę odpalić to spoko.Borys pisze:regulaor zawsze mozna zmienic, ale moze byc 4 bary na listwie z 1.8T
No widzisz bo ja nie mam pewności czy dostanę gdzieś kompa z wiązką.. jeśli by tak nie było to mam wiązkę z PN i dwie z PL. A ponieważ są schematy to myślę że mógłbym ewentualnie coś porzeźbić na tym co mam albo np. z wiązki z silnika 2e.TAZ pisze:Instalację sam wyrzeźbisz jak masz kostkę do kompa i kostki do osprzętu, połowa pasuje z ke.
a czy wiążą się z tym jakieś problemy natury technicznej?TAZ pisze:Przepustnica zostaje, tylko zakuj ją w oba switche.
dzięki Panowie za POMOC
[ Dodano: 29 Cze 2007 18:42 ]
Jeszcze dodatkowo mam pytanko która listwa z poniższych podejdzie mi do 16v w taki sposób że będę musiał dorobić tylko przedłóżki i zaczepy?
link 1
link 2
link 3
pozdrawiam
dobrze więc podsumujmy:
1. Szukam kompa z PG ... ?
2. Listwa jest do zrobienia z tej z 1.8T a regulator ciśnienia 4 bar przy wtryskiwaczach z G60 też nie będzie powodował żadnych skutków ubocznych?
3. Wiązkę mogę przy odrobinie szczęścia dorobić np z wiązki z 2e lub PL?
4. Przepustnicy całej nie zamieniam na tę z PG tylko same switche? Czy jest to trudna oparacja?
Pozdrawiam
1. Szukam kompa z PG ... ?
2. Listwa jest do zrobienia z tej z 1.8T a regulator ciśnienia 4 bar przy wtryskiwaczach z G60 też nie będzie powodował żadnych skutków ubocznych?
3. Wiązkę mogę przy odrobinie szczęścia dorobić np z wiązki z 2e lub PL?
4. Przepustnicy całej nie zamieniam na tę z PG tylko same switche? Czy jest to trudna oparacja?
Pozdrawiam
AD2 Skoro oryginalny reg ciśnienia w G60 ma 3,5 bara to 4 bary wyrobi więcej i efektowniej.tirsone pisze:dobrze więc podsumujmy:
1. Szukam kompa z PG ... ?
2. Listwa jest do zrobienia z tej z 1.8T a regulator ciśnienia 4 bar przy wtryskiwaczach z G60 też nie będzie powodował żadnych skutków ubocznych?
3. Wiązkę mogę przy odrobinie szczęścia dorobić np z wiązki z 2e lub PL?
4. Przepustnicy całej nie zamieniam na tę z PG tylko same switche? Czy jest to trudna oparacja?
Pozdrawiam
AD3 Dorobisz jeżeli wtyka jest taka sama.
AD4 Switche zakładasz w miejsca fabryczne, jak znajdę chwile czasu jutro to wkleję foto jak wygląda przepustnica ze switchami.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 75 gości