Brak iskry w 1.3
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Nowicjusz
- Posty: 8
- Rejestracja: ndz cze 03, 2007 22:56
- Lokalizacja: morag
Brak iskry w 1.3
błagam kogokolwiek o jakąś porade lub pomoc. moj problem polega ze w czasie jazdy moj samochód gasnie sprawdziłem niema iskry w cewce lecz gdy poruszam kabelkiem plusowym który zasila cewke to wtedy odpali
co to morze byc
wymieniałem modół i nic to samo; cewke tez wymieniałem ale dostałem od kumpla jakies dwie dwudziesto letnie i niebyłem pewny czyone były sprawne
moj samochodzik to jetta 2 1,3 pelny wtrysk z 89r
pomocy
co to morze byc
wymieniałem modół i nic to samo; cewke tez wymieniałem ale dostałem od kumpla jakies dwie dwudziesto letnie i niebyłem pewny czyone były sprawne
moj samochodzik to jetta 2 1,3 pelny wtrysk z 89r
pomocy
Ostatnio zmieniony ndz lip 01, 2007 19:07 przez pawel bonkowski, łącznie zmieniany 5 razy.
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
Napisałeś że odpala po proruszaniu kablem plusowaym od cewki to idź najpierw tym tropem i go sprawdź, wymień czy ściśnij wsuwkę na nim co się na styk cewki wkłada.
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
-
- Nowicjusz
- Posty: 8
- Rejestracja: ndz cze 03, 2007 22:56
- Lokalizacja: morag
gdy zgasł mi silnik sprawdziłem ten kabelek który zasila cewke ma napiecie aiskry w cewce niema
kopułka i przewody i palec nowe
a morze to jakis przekaznik
albo czujnik halla
ale gdy zgasnie to go za zadne hiny nie odpale nawet jak ostygnie silnik
kopułka i przewody i palec nowe
a morze to jakis przekaznik
albo czujnik halla
ale gdy zgasnie to go za zadne hiny nie odpale nawet jak ostygnie silnik
Ostatnio zmieniony sob cze 30, 2007 17:41 przez pawel bonkowski, łącznie zmieniany 1 raz.
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
No cóż. Najczęściej pada cewka, potem czujnik halla i moduł, kabelki i wtyczki do tych elementów, najrzadziej sterownik silnika. Wszystko można sprawdzić ale najszybciej i najłatwiej podmienić cewkę na dobrą, a dopiero jak nie pomoże zacząć bawić się w dalszą diagnostykę.
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
-
- Nowicjusz
- Posty: 8
- Rejestracja: ndz cze 03, 2007 22:56
- Lokalizacja: morag
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
-
- Nowicjusz
- Posty: 8
- Rejestracja: ndz cze 03, 2007 22:56
- Lokalizacja: morag
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
-
- Nowicjusz
- Posty: 8
- Rejestracja: ndz cze 03, 2007 22:56
- Lokalizacja: morag
czy czujnik halla moze mic cos wspulnego z cewka
czy jak czujnik halla jest uszkodzony to w cewce moze niebyc prądu(w przewodzie zasilajocym aparat zapłonowy)
czy niema żadnego znaczenia
czy nawet jak walnie czujnik halla to i tak powinna wychodzić iskra z cewki do aparatu zapłonowego
bo sam niewiem moze ktoś mi powie
mamprośbe jeszcze jednąod czego sa przewody wychodzące z cewki u mnie sa cztery przewody dwa czarne podłączonedo +
i dwa zielony z paskiem i czerwony z paskiem podłoczone do -
czy jak czujnik halla jest uszkodzony to w cewce moze niebyc prądu(w przewodzie zasilajocym aparat zapłonowy)
czy niema żadnego znaczenia
czy nawet jak walnie czujnik halla to i tak powinna wychodzić iskra z cewki do aparatu zapłonowego
bo sam niewiem moze ktoś mi powie
mamprośbe jeszcze jednąod czego sa przewody wychodzące z cewki u mnie sa cztery przewody dwa czarne podłączonedo +
i dwa zielony z paskiem i czerwony z paskiem podłoczone do -
Ostatnio zmieniony ndz lip 01, 2007 15:15 przez pawel bonkowski, łącznie zmieniany 1 raz.
Jeśli padnie czujnik halla to iskry nie będzie. Aby cewka działała to musi być prąd zmienny albo stały ale przerywany.I takie zadanie ma czujnik halla (kiedyś były przerywacze mechaniczne). U ciebie jest to dość prawdopodobne - jeśli ruszasz kabelkiem to iskra jest. Być może ruszając przerywasz dopływ prądu i cewka sie wzbudza.pawel bonkowski pisze:czy nawet jak walnie czujnik halla to i tak powinna wychodzić iskra z cewki do aparatu zapłonowego
bo sam niewiem moze ktoś mi powie
-
- Nowicjusz
- Posty: 8
- Rejestracja: ndz cze 03, 2007 22:56
- Lokalizacja: morag
ostatnio zrobilem jedna rzecz
odłoczyłem akumulator na cały dzien (tak mi poradził mechanik)
no i teraz juz jeżdze drugi dzień i jeszcze mi niezgasł
czy morze byc komputer sterujacy (ten głuwny)
a morze on łapie jakiś błąd a moze jest walniety w takim przypadku gdy znowu zacznie gasnąć samochud czy to zanaczy ze morze byc ten komputer sterujący
[ Dodano: 06 Lip 2007 21:07 ]
wymieniłem aparat zapłonowy cały i teraz czekam
zgłoście sie do mnie na mój temat a dam po plusiku kturzy mi odpisywali
a wiem ze mi wszyscy mi pomogliście w iakimś stopniu
odłoczyłem akumulator na cały dzien (tak mi poradził mechanik)
no i teraz juz jeżdze drugi dzień i jeszcze mi niezgasł
czy morze byc komputer sterujacy (ten głuwny)
a morze on łapie jakiś błąd a moze jest walniety w takim przypadku gdy znowu zacznie gasnąć samochud czy to zanaczy ze morze byc ten komputer sterujący
[ Dodano: 06 Lip 2007 21:07 ]
wymieniłem aparat zapłonowy cały i teraz czekam
zgłoście sie do mnie na mój temat a dam po plusiku kturzy mi odpisywali
a wiem ze mi wszyscy mi pomogliście w iakimś stopniu
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 36 gości