Kupiłem Passata 1.9 TD z 1994 r. Przyjechałem nim z Holandii 1500 km i wszystko spox, nie grzał się, odpala dobrze.
W zbiorniczku wyrównawczym mam olej. Nie dużo ale jest.
Czy to pęknięty blok czy może coś mniej kosztownego????????
[Passat B4 Diesel] Olej w zbiorniczku wyrównawczym
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
- Michael G60
- Forum Master
- Posty: 1331
- Rejestracja: ndz wrz 05, 2004 15:19
- Lokalizacja: (RBR...)
- Kontakt:
[Passat B4 Diesel] Olej w zbiorniczku wyrównawczym
!!!...5 września 2020: 15 lat mojej obecności na forum VW GOLF...!!!
- Borys
- V.I.P.
- Posty: 3319
- Rejestracja: ndz sie 22, 2004 22:32
- Lokalizacja: KOLONIA
- Auto: VR6T
- Kontakt:
Re: [Passat B4 Diesel] Olej w zbiorniczku wyrównawczym
a sprawdz czy w oleju nie ma wody,Michael G60 pisze:Kupiłem Passata 1.9 TD z 1994 r. Przyjechałem nim z Holandii 1500 km i wszystko spox, nie grzał się, odpala dobrze.
W zbiorniczku wyrównawczym mam olej. Nie dużo ale jest.
Czy to pęknięty blok czy może coś mniej kosztownego????????
objaw wyglada na walnieta uszczelke pod głowica
www.vrservice.pl
- Michael G60
- Forum Master
- Posty: 1331
- Rejestracja: ndz wrz 05, 2004 15:19
- Lokalizacja: (RBR...)
- Kontakt:
Przy wyminie uszczelki po głowicą należy ją splanować, koszt tego jest w granicach 50 zł. Zalecane jest również wymiana śrub dociskających (chociaż nie obowiązkowo) ponieważ dociskane są one z odpowiednim momentem i po odkręceniu tracą już swoje właściwości. Kaszt całkowity może być w granicach 300 – 400 zł i to właśnie zależy od machera który będzie Ci to robił.
w cale nie trzeba planowac głowicy!!
trzeba tylko pomierzyc czy głowica nie jest krzywa za pomoca liniału stolarskiego czy czegos podobnego wziac szeczeliniomierz i patrzec jakie sa szczeliny na gniazdach cylindrow wiem ze w mk2 TD dopuszczalne jest 1,1mm
ja mialem 0,1mm i nie musialem planowac
jak bedziesz wymienał poprostu wez grubsza uszczelke
skoro poszedl ci olej do zbiorniczka to masz gdziesz walnieta uszczelke
mi tez poszła ale woda do cylindrow
myslalem ze to uszczelka a poszedł mi blok
takze jak sie zabierzesz do tego sprawdz dokladnie wszystkie gładzie cylindrow czy niema gdziesz wyczuwalnego pekniecia pod paznokciem
i sprawdz komory spalania wstepnego bo lubia wypadac
zeby pozniej niebylo dyskoteki w silniku
trzeba tylko pomierzyc czy głowica nie jest krzywa za pomoca liniału stolarskiego czy czegos podobnego wziac szeczeliniomierz i patrzec jakie sa szczeliny na gniazdach cylindrow wiem ze w mk2 TD dopuszczalne jest 1,1mm
ja mialem 0,1mm i nie musialem planowac
jak bedziesz wymienał poprostu wez grubsza uszczelke
skoro poszedl ci olej do zbiorniczka to masz gdziesz walnieta uszczelke
mi tez poszła ale woda do cylindrow
myslalem ze to uszczelka a poszedł mi blok
takze jak sie zabierzesz do tego sprawdz dokladnie wszystkie gładzie cylindrow czy niema gdziesz wyczuwalnego pekniecia pod paznokciem
i sprawdz komory spalania wstepnego bo lubia wypadac
zeby pozniej niebylo dyskoteki w silniku
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 196 gości