Problem z ładowaniem
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
bodzio_j mam dwa alternatory ,tyle ze jeden jest wiekszy a drugi mniejszy , regulatory byly takie same wiec zamienilem je myslac ze bedzie ok.
A alternatorow nie moge zamienic bo musialbym mocowania zmieniac (mam wer usa z klima -tam byly duze altki i calkiem inne mocowania , alternator mam zamocowany odrazu pod maska )
Pawlos pisal ze moze to byc licznik - u mnie na 3 licznikach jest to samo
Styki na calym ukladzie alternator - akumulator wyczyszczone i sprawdzone.
Wiec tak jak Bodzio_j mowiles -pewnie to diódki....
rozbiore ten alternator co mam na wierzchu i sprobuje obczaic czy mam taka sama plytke z diodami w jednym i drugim......
ma ktos jakies schematy - rysunki alternatorow montowanych w golfach??
A alternatorow nie moge zamienic bo musialbym mocowania zmieniac (mam wer usa z klima -tam byly duze altki i calkiem inne mocowania , alternator mam zamocowany odrazu pod maska )
Pawlos pisal ze moze to byc licznik - u mnie na 3 licznikach jest to samo
Styki na calym ukladzie alternator - akumulator wyczyszczone i sprawdzone.
Wiec tak jak Bodzio_j mowiles -pewnie to diódki....
rozbiore ten alternator co mam na wierzchu i sprobuje obczaic czy mam taka sama plytke z diodami w jednym i drugim......
ma ktos jakies schematy - rysunki alternatorow montowanych w golfach??
1985 - Jetta USA 1.6TD
1991 - Jetta Syncro 1.8
1992 - Audi 80 Quattro 2.8
1995 - Golf Syncro 1.8
2001 - Golf 4motion 1.9tdi
2005 - Caddy Life 1.9tdi
1991 - Jetta Syncro 1.8
1992 - Audi 80 Quattro 2.8
1995 - Golf Syncro 1.8
2001 - Golf 4motion 1.9tdi
2005 - Caddy Life 1.9tdi
bodzio_j - tez masz diesla???
wierz mi - ogladalem oba i ten od passata rozni sie od tego co mam samymi uchwytami - w dieslu przychodzi jeszcze pompa wtryskowa i widocznie mieli problem ze wsadzeniem tego tak zeby sie zmiescil , wiec wsadzili cos dziwnego......
rozbiore oba i obczaje co i jak
wierz mi - ogladalem oba i ten od passata rozni sie od tego co mam samymi uchwytami - w dieslu przychodzi jeszcze pompa wtryskowa i widocznie mieli problem ze wsadzeniem tego tak zeby sie zmiescil , wiec wsadzili cos dziwnego......
rozbiore oba i obczaje co i jak
1985 - Jetta USA 1.6TD
1991 - Jetta Syncro 1.8
1992 - Audi 80 Quattro 2.8
1995 - Golf Syncro 1.8
2001 - Golf 4motion 1.9tdi
2005 - Caddy Life 1.9tdi
1991 - Jetta Syncro 1.8
1992 - Audi 80 Quattro 2.8
1995 - Golf Syncro 1.8
2001 - Golf 4motion 1.9tdi
2005 - Caddy Life 1.9tdi
PiTTer99, nie mam diesla. Alternator jest u góry. Oglądałem altki na allegro do paska i golfa. Różnica była tylko w wyprowadzeniu kabli. W pasku są dwa+1, a w golfie 1+1.
[ Dodano: Pią Wrz 29, 2006 13:39 ]
http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=130168910
tak to mniej więcej wygląda
[ Dodano: Pią Wrz 29, 2006 13:39 ]
http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=130168910
tak to mniej więcej wygląda
to jest moj altek (slaba jakosc fotki bo z buraka robilem )
ten altek z linku jest calkiem inny od tych co mam , ten od passata CY ma kabel prądowy , zacisk D+ na kontrolke , zacisk W na obr, mase i wtyczke na 3 piny.
nie ma co sie sprzeczac , przecierz do takich samych samochodow kladli rozne alternatory.... wiec nie musza byc takie same.
wieczorkiem dobiore sie do tego i napisze co i jak
pozdro
1985 - Jetta USA 1.6TD
1991 - Jetta Syncro 1.8
1992 - Audi 80 Quattro 2.8
1995 - Golf Syncro 1.8
2001 - Golf 4motion 1.9tdi
2005 - Caddy Life 1.9tdi
1991 - Jetta Syncro 1.8
1992 - Audi 80 Quattro 2.8
1995 - Golf Syncro 1.8
2001 - Golf 4motion 1.9tdi
2005 - Caddy Life 1.9tdi
w/g EDKA były dwa typy altków. Valeo i Bosh. Ten na zdjęciu wygląda zupełnie tak samo. Jest tylko inaczej zamontowany (tak jest chyba w 1.3) Mocowania do bloku są osobnymi częściami.PiTTer99 pisze:przecierz do takich samych samochodow kladli rozne alternatory.... wiec nie musza byc takie same.
W moim (tym do paska, są 3 piny, dwa ładujące i jeden do kontrolki) Pozostaje kwestia naciągu. Być może jest to różnie realizowane.
[ Dodano: Pią Wrz 29, 2006 14:21 ]
Jest oczywiście możliwość, że założone jest coś innego.
witam. Świeci mi kontrolka ładowania, przygasa troszke po dodaniu gazu ale jednak dalej żaży. ładowanie bardzo słabe ok 13.3 na światłach. po czasie dojdzie do 14 ale np. naciśniecie stopa już zbija do 13 :/ wygląda na regulator ale co ma regulator do świecenia kontrolki od ładowania????????????? a pozatym regulator jest w sumie nowy, ma może z rok podobnie jak aku...pomużcie bo szkoda ładować kase w niepotrzebne żeczy lepiej kupić jaką mate pozdrawiam
a co do regulatora i wlutowywania szczotek , to chyba niema sensu bo szczotki kosztują pewnie z 10 czasu trzeba i pewności styku a cały regulator 35zl
a co do regulatora i wlutowywania szczotek , to chyba niema sensu bo szczotki kosztują pewnie z 10 czasu trzeba i pewności styku a cały regulator 35zl
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 207 gości