ciśnienie w silniku 2.0 8v 2e

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

adik1983
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 94
Rejestracja: sob gru 16, 2006 17:32
Lokalizacja: Szprotawa
Kontakt:

ciśnienie w silniku 2.0 8v 2e

Post autor: adik1983 » czw cze 28, 2007 22:05

mam golfika 3 z silnikiem 2,0 8v symbol 2e
mierzyłem dzisiaj ciśnienie i miał 9 mpa czy to jest prawidłowe ciśnienie
puszcza dymek koloru niebieskiego
na wolnych obrotach nie wiem co mu jest



Luca
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 118
Rejestracja: pn cze 25, 2007 22:33
Lokalizacja: Plock
Kontakt:

Post autor: Luca » czw cze 28, 2007 22:10

cisnienie jest prawie idealne fabrycznie maja 10,4 a niebieski dymek z rury wydechowej swiadczy ze silnik juz zaczyna brac olej



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » czw cze 28, 2007 22:22

Luca pisze:cisnienie jest prawie idealne fabrycznie maja 10,4
mylisz ciśnienie ze stopniem sprężania. 9 to tak jeszcze jeszcze, granica do remontu to jakieś 7, albo duże różnice pomiędzy cylindrami.
adik1983 czy próba olejowa była robiona (czyli pomiar ciśnienia ponalaniu odrobiny oleju do cylindrów)?


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

zoso8894
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 395
Rejestracja: czw gru 21, 2006 18:05
Lokalizacja: wwa

Post autor: zoso8894 » czw cze 28, 2007 22:46

a znowu niebieski dymek wcale nie musi swiadczyc o zuzyciu pierscieni
bo moga byc tez uszczelniacze padniete



Awatar użytkownika
blue66
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 42
Rejestracja: pt kwie 28, 2006 08:24
Lokalizacja: gliwice

Post autor: blue66 » pt cze 29, 2007 04:41

A panowie po remoncie glowicy mialem po 14-15 bar na cylindrze na cieplym silniku powiedzcie czy to dobra komprecha? ten sam silnik 2e.



Awatar użytkownika
Matador
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 440
Rejestracja: sob kwie 07, 2007 09:15
Lokalizacja: miasto fabrykantów

Post autor: Matador » pt cze 29, 2007 09:29

adik1983 pisze:mierzyłem dzisiaj ciśnienie i miał 9 mpa
9 to trochę mało ale jeśli nie ma różnic między cylindrami ,tak jak Paweł Marek, pisze można jeździć..
norma to 10-13 ,a 7.5 kwalifikuje silnik do remontu
blue66 pisze:po remoncie glowicy mialem po 14-15 bar na cylindrze na cieplym silniku powiedzcie czy to dobra komprecha?

jeśli manometr pokazuje prawdę to rewelka..



Awatar użytkownika
silent_rob
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 852
Rejestracja: ndz sty 02, 2005 00:43
Lokalizacja: Gryfino
Kontakt:

Post autor: silent_rob » pt cze 29, 2007 17:14

lepiej głowe sprawdzić czy zawory sa szczelno bo mozliwe ze juz popuszczaja i stad mala kompresja


Obrazek

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 379 gości