brak mocy i pytanie o kabel diagnostyczny com/usb
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
brak mocy i pytanie o kabel diagnostyczny com/usb
witam
1) mam kabel z firmy viaken zgodnie z poradami qpilem na com z mysla ze dokupie przejsciowke na usb i tak tez zrobilem jednak kabel nie jest wykrywany nawet po zainstalowaniu sterownikow od tej przejsciowki (ani na USB ani na emulowanym porcie)(kabel sprawny po podlaczeniu do PC dziala no problem)
i tu pytanie kto z was uzywa kabla na com przez przejsciowke USB. chcial bym sie dowiedziec co to za przejsciowka zeby kupic taka do siebie.
2) problem dotyczy autka brak mu mocy a do tego wpada w tryb awaryjny zarowno przed softem jak i po, bez tragedii ale brakuje 20 nm do serii, po czipie w v-tech brakuje jakies 30-40 nm i kolo 10 KM, szczegolnie denerwujacy jest tryb awaryjny a nieraz wrecz niebezpieczny fakt faktem pojawia sie wylacznie po pilowaniu na 4 i 5 biegu przy predkosciach 120+ (jesli jade spokojnie to 140 bez trybu nieraz da sie jechac na trasie) chyba ze chce sie poszalec to nieraz ponizej 100 tez idzie zalapac mula.
wymienilem przeplywke na nowa bosh (bez poprawy), wymienilem n75 na nowy orginalny (bez poprawy), wyczyscilem turbine (osad schodzil szmatka)(bez poprawy) oraz egr i kolektor ssacy (zaslepilem tez egr) (bez poprawy).
auto nie szarpie/nie kopci
auto ma nabite 170tys km (odczyt kompem potwierdzil przebieg) jest z koncowki 99r
silnik AHF w serii mial okolo 111KM i 207nm
bledow poza czujnikiem absu(lewa strona) i cisnienim w kol. ssacym brak
prob dynamicznych jeszcze nie robilem bo wszystkie lapy w okolicy maja jedynie USB ;]
1) mam kabel z firmy viaken zgodnie z poradami qpilem na com z mysla ze dokupie przejsciowke na usb i tak tez zrobilem jednak kabel nie jest wykrywany nawet po zainstalowaniu sterownikow od tej przejsciowki (ani na USB ani na emulowanym porcie)(kabel sprawny po podlaczeniu do PC dziala no problem)
i tu pytanie kto z was uzywa kabla na com przez przejsciowke USB. chcial bym sie dowiedziec co to za przejsciowka zeby kupic taka do siebie.
2) problem dotyczy autka brak mu mocy a do tego wpada w tryb awaryjny zarowno przed softem jak i po, bez tragedii ale brakuje 20 nm do serii, po czipie w v-tech brakuje jakies 30-40 nm i kolo 10 KM, szczegolnie denerwujacy jest tryb awaryjny a nieraz wrecz niebezpieczny fakt faktem pojawia sie wylacznie po pilowaniu na 4 i 5 biegu przy predkosciach 120+ (jesli jade spokojnie to 140 bez trybu nieraz da sie jechac na trasie) chyba ze chce sie poszalec to nieraz ponizej 100 tez idzie zalapac mula.
wymienilem przeplywke na nowa bosh (bez poprawy), wymienilem n75 na nowy orginalny (bez poprawy), wyczyscilem turbine (osad schodzil szmatka)(bez poprawy) oraz egr i kolektor ssacy (zaslepilem tez egr) (bez poprawy).
auto nie szarpie/nie kopci
auto ma nabite 170tys km (odczyt kompem potwierdzil przebieg) jest z koncowki 99r
silnik AHF w serii mial okolo 111KM i 207nm
bledow poza czujnikiem absu(lewa strona) i cisnienim w kol. ssacym brak
prob dynamicznych jeszcze nie robilem bo wszystkie lapy w okolicy maja jedynie USB ;]
kto hamuje ten przegrywa
Re: brak mocy i pytanie o kabel diagnostyczny com/usb
[quote="prozak"]witam
1) mam kabel z firmy viaken zgodnie z poradami qpilem na com z mysla ze dokupie przejsciowke na usb i tak tez zrobilem jednak kabel nie jest wykrywany nawet po zainstalowaniu sterownikow od tej przejsciowki (ani na USB ani na emulowanym porcie)(kabel sprawny po podlaczeniu do PC dziala no problem)
)jak kabelek to tylko na com bo na usb czesto sa problemy.
1) mam kabel z firmy viaken zgodnie z poradami qpilem na com z mysla ze dokupie przejsciowke na usb i tak tez zrobilem jednak kabel nie jest wykrywany nawet po zainstalowaniu sterownikow od tej przejsciowki (ani na USB ani na emulowanym porcie)(kabel sprawny po podlaczeniu do PC dziala no problem)
)jak kabelek to tylko na com bo na usb czesto sa problemy.
nie ma glupich ludzi sa tylko trosze inni
Gratuluje wyboru tunera....
Robic softa jak cisnienia sie pierdziela to trzeba byc odwaznym
Robic softa jak cisnienia sie pierdziela to trzeba byc odwaznym
Nowa siedziba - GDANSK ul. PRZEMIAN 2 (boczna od starogardzkiej)
http://www.tune-up.pl -Tuning Gdansk
http://www.tune-up.pl -Tuning Gdansk
jednak co moze powodowac wpadanie w tryb awaryjny?? wszelkie czesci zazwyczaj powodujace ten problem wymienilem na orginalne nowe i nie pomoglorob555 pisze:Gratuluje wyboru tunera....
Robic softa jak cisnienia sie pierdziela to trzeba byc odwaznym
jakies inne pomysly??
no wlasnie ktos na forum pisal ze najlepiej kupic na com i dokupic przejsciowke na usbdamcio151 pisze:interfejsy na usb są super , ale przejściówki usb z com nie)jak kabelek to tylko na com bo na usb czesto sa problemy.
myslalem ze z kazda bedzie dzialalo a okazalo sie ze stanowi to problem dlatego moze ktos ma interfejs na com stosowany z przejsciowka na USB ktora dziala??
kto hamuje ten przegrywa
n75 , węzyki od n75 , MAP sensor , zapieczone kierownice spalinprozak pisze:jednak co moze powodowac wpadanie w tryb awaryjny?? wszelkie czesci zazwyczaj powodujace ten problem wymienilem na orginalne nowe i nie pomoglo
jakies inne pomysly??
Ostatnio zmieniony czw cze 28, 2007 14:51 przez damcio151, łącznie zmieniany 1 raz.
wymieniony, nie przetarty, ???, wyczyszczonedamcio151 pisze:n75 , węzyki od n75 , MAP sensor , zapieczone kierownice spalinprozak pisze:jednak co moze powodowac wpadanie w tryb awaryjny?? wszelkie czesci zazwyczaj powodujace ten problem wymienilem na orginalne nowe i nie pomoglo
jakies inne pomysly??
kto hamuje ten przegrywa
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 139 gości