Co jest z tym ALH

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » ndz cze 17, 2007 20:43

suavomer pisze:Oj cowboy, kombinujesz, kombinujesz .
ja nie kombibuje, ja radze :P

ja juz mam wtryski dawce dla swoich hybrydek :)



Awatar użytkownika
ksionc
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 404
Rejestracja: wt paź 04, 2005 13:45
Lokalizacja: Białystok,Bielsk Podlaski
Kontakt:

Post autor: ksionc » śr cze 20, 2007 11:21

cowboy, na jakich koncówkach będziesz robił te chybrydy na wtryskach ALH? ja właśnie też tak dumałem bo można uzyskać ciekawszy efekt niż włożenie ASV. druga sprawa to taka że mam już nalatane prawie 200tys na tych wtryskach i nie wiem czy warto się z nimi bawić. ale vag com pokazuje że wszystko z nimi ok.
mam problemem, mógłbyś rzucić okiem?
http://forum.tdi-tuning.pl/viewtopic.php?t=3982

co do spalania ALH to ja nie narzekam, fakt że jak się depcze po trasie to pokazuje mi na kompie ok 5.7 ale co sie dziwić, w koncu trzeba go butować żeby napedzić furmanke :wink:


Mody mode on in one point najn ti di aj endzajn

Holiii
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 47
Rejestracja: wt mar 20, 2007 12:42
Lokalizacja: Wielkopolska
Kontakt:

Post autor: Holiii » wt cze 26, 2007 13:20

napewno to nie wina programu bo ja miałem wgrywany nowy program i moc autka sie podniosła lecz spalanie nie spadło do 5L nadal sie trzyma w okolicach 7 nie dalej niz w sobote bede miał zamontowane nowe wtryski od 110 i zobaczymy wtedy co i jak bedzie chodziało mam nadziejej ze to juz bedzie ostatnia rzecz jaka wymienie i skonczy sie ten problem goraco polecam wgranie mocniejszych programów przyjemnosc jazdy niesamowita a co do spalania to troche spada z uwagi na to iz pedał gazu sie troszke mniej wciska co daje w rezultacie mniejsze spalanie ale silnik jeszcze nie ten co był przed " usterka" swoja drogą nadawało by sie to na temat jednego z tych show moze pojawił by sie majster z nikad i po chwili alh palil by znowu 5L a on za naprawe zabrał by 15 zł hahaha


Holi MK4

Awatar użytkownika
suavomer
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 171
Rejestracja: sob lut 04, 2006 21:22
Lokalizacja: ZG

Post autor: suavomer » wt cze 26, 2007 21:09

I ja czekam na super majstra
Holiii pisze:nie dalej niz w sobote bede miał zamontowane nowe wtryski od 110
czekam niecierpliwie na relację, ja chcę włożyć końcówki wtrysków od asv do moich alh.

Swoją drogą byłem u pompiarza: rozebrał moją pompę, uszczelnił (dał nowe uszczelki), postawił na stół zbadał jak normy wydatkowania paliwa pod różnymi obciążeniami (ok) i założył z powrotem. Spalanie mi spadło ale dziś się okazało, że pomocnik pompiarza do duszy zestawił rozrząd przy montażu (k..wa znowu to już 4 raz) ale mech go prawidłowo dziś zestawił. Więc teraz będę patrzył jak ze spalaniem bo pewnie znowu może być różnie (źle zestawiony rozrząd może skutkować mniejszym spalaniem).
Wczoraj na niemieckiej trasie spalił 6,0 na sto (120-140/h) ale miało się już lepiej w tym aucie (5,3 - 5,4)
Ostatnio zmieniony wt cze 26, 2007 21:16 przez suavomer, łącznie zmieniany 2 razy.


Masz ALH? czytaj: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=91763

Awatar użytkownika
ksionc
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 404
Rejestracja: wt paź 04, 2005 13:45
Lokalizacja: Białystok,Bielsk Podlaski
Kontakt:

Post autor: ksionc » śr cze 27, 2007 10:37

mi kolego ostatnio zmniejszyl dawke paliwa bo mialem problemy z autkiem i zeby go rozbujac to musialem dobrze butowac bo jechal jak sdi. na trasie 120 km przy predkosci do 120 km/h pokazal na kompie 6.4l/100km :? dawka została zwiększona i jak wracałem na tej samej trasie predkość ok 120 w porywach 160 pokazało spalanie 6l... może nie najniższe ale nie oszczędzałem. na dniach jeszcze zwiększe dawkę żeby było tyle ile przed ingerencja czyli 3.2mg


Mody mode on in one point najn ti di aj endzajn

Awatar użytkownika
cwb
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 120
Rejestracja: sob gru 30, 2006 10:15
Lokalizacja: Legnica
Kontakt:

Post autor: cwb » śr cze 27, 2007 15:00

to jak to jest w końcu z tym zwiększeniem dawki paliwa
podobno robi się to przez podmianę map dla ecu a nie przez interfejs diagnostyczny

jak już wspominałem nie narzekam na spalanie ale na zapalanie silnika po rozgrzaniu


[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=102331]były ULUBIENIEC[/url]

Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » śr cze 27, 2007 16:24

cwb pisze:jak już wspominałem nie narzekam na spalanie ale na zapalanie silnika po rozgrzaniu
wyłącznie zmiana programu w ECU - zmiana dawki VAG-iem jest zbyt kosmetyczna.



Awatar użytkownika
cwb
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 120
Rejestracja: sob gru 30, 2006 10:15
Lokalizacja: Legnica
Kontakt:

Post autor: cwb » śr cze 27, 2007 16:35

cowboy czytałem poprzednie twoje wątki i można coś pokobinować z czujnikiem temeperatury ?? chodzi mi o ten opornik na chyba 3 pinie ???

zdaje to w ogóle egzamin ???


[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=102331]były ULUBIENIEC[/url]

Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » śr cze 27, 2007 17:29

cwb pisze:zdaje to w ogóle egzamin ???
wyjmij wtyczke od czujnika temp na ciepłym silniku i spróbuj czy łatwo pali

zastoswanie odpowiednio dużego opornika załaczanego na tylko czas rozruchu na ciepłym - do dokładnie to samo :)

wypinając wtyczkę powodujesz nieskończenie wieklka rezystancję i ECU myśli ze jest mróz -30 stC i zwieksza dawkę rozruchową :)



Awatar użytkownika
ksionc
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 404
Rejestracja: wt paź 04, 2005 13:45
Lokalizacja: Białystok,Bielsk Podlaski
Kontakt:

Post autor: ksionc » śr cze 27, 2007 18:36

cowboy pisze:wyłącznie zmiana programu w ECU - zmiana dawki VAG-iem jest zbyt kosmetyczna.
no tak ale w moim przypadku zmiana dawki byla zrobiona przez vag coma wiec zwieksze w ten sam sposob. ale masz racje cowboy zmiana przez vag jest zbyt kosmetyczne szczegolnie jezeli chodzi o jej zwiekszenie.


Mody mode on in one point najn ti di aj endzajn

Awatar użytkownika
niebieski91
SHARIKOWIEC
Posty: 951
Rejestracja: ndz lis 26, 2006 16:47
Lokalizacja: Słupsk
Kontakt:

Post autor: niebieski91 » śr cze 27, 2007 18:43

Holiii pisze:nie dalej niz w sobote bede miał zamontowane nowe wtryski od 110 i zobaczymy wtedy co i jak bedzie chodziało mam nadziejej ze to juz bedzie ostatnia rzecz jaka wymienie
czekam z niecierpliwościa na informacje - ja dopiero gdzieś na jesieni niestety sie tym zajme ale tak jak ty chce wymienić końcowki na ASV i na tym koniec .
Ekonomika jest nieubłagalna i tak koszty sie nie wroca szybciej niż pare lat, ale satysfakcja pozostanie. Zycze Ci powodzenia ( bo jak sie uda to i dla mnie takie info bedzie korzystne)


Obrazek

Awatar użytkownika
cwb
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 120
Rejestracja: sob gru 30, 2006 10:15
Lokalizacja: Legnica
Kontakt:

Post autor: cwb » śr cze 27, 2007 20:18

czyli żebym dobrze to rozumiał
muszę pogadać z elektrykiem żeby mi zamontował opornik na wtyczce z kabelkiem do załączania

i jak go włącze po uruchomieniu silnika powinienem go wyłączać ? tak


[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=102331]były ULUBIENIEC[/url]

HICEK
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 200
Rejestracja: ndz lut 25, 2007 22:37
Lokalizacja: ostróda
Kontakt:

Post autor: HICEK » śr cze 27, 2007 21:16

siemka! ja mam tez ALH z grudnia 99 i pali mi elegancko, ostatnio na trasie przy 120 pokazywał mi komputer srednie spalanie na 100km - 4,2 litra a na miescie 5,5-6 to max :)

[ Dodano: 27 Cze 2007 21:17 ]
a jak wracałem z niemiec 1100km to srednie spalanie 4,9 a na autostradzie go nie oszczędzałem 160-190km/h :) najwiecej 200 poleciałem



Awatar użytkownika
niebieski91
SHARIKOWIEC
Posty: 951
Rejestracja: ndz lis 26, 2006 16:47
Lokalizacja: Słupsk
Kontakt:

Post autor: niebieski91 » czw cze 28, 2007 10:56

HICEK pisze:najwiecej 200 poleciałem
jak ty z niego wycisnąłeś 200 - chipowany masz, mój na 190 wjechal i koniec


Obrazek

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 167 gości