pompa zlozona i dziala!

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Luca
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 118
Rejestracja: pn cze 25, 2007 22:33
Lokalizacja: Plock
Kontakt:

Post autor: Luca » śr cze 27, 2007 21:29

A PROPO dawid018 DOPIERO ZOBACZYLEM FOTKI TWOJEGO GOLFA.ZAJEBISTA FURKA



mular
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 212
Rejestracja: czw lut 08, 2007 23:56
Lokalizacja: chelm

Post autor: mular » śr cze 27, 2007 21:29

Luca pisze:dawid018 W PASSACIE TDI BYL POTENCJOMETR PEDALU GAZU
tak tylko kolega ma AAZ ta i na pompie sterowanej mechanicznie da sie zrobic gow moda.



Awatar użytkownika
zaprzal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3027
Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
Lokalizacja: Białystok / Tykocin
Kontakt:

Post autor: zaprzal » śr cze 27, 2007 21:30

SouleR, dokladnie tak jak mowi Adam

musisz zdjac dzwignie, odpalic auto i krecac srubokretem albo palcami oske znalezc miejsce w ktorym auto zacznie reagowac na "Gaz" ;) i wtedy zalozyc sobie dzwignie - oczywiscie zostaw sobie kawaleczek regulacjki sruba wydatku resztkowego jakby nadal bylo cos nie tak ustawione, zeby sie znow ze sprezynami nei meczyc

bedzie dobrze :)


[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]

Awatar użytkownika
adam16v
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 388
Rejestracja: pn lip 17, 2006 08:54
Lokalizacja: Łańcut

Post autor: adam16v » śr cze 27, 2007 21:40

Bez paniki, tylko ustaw ośkę. Ja też podczas tego moda byłem posrany jak niechciał odpalić :helm:


[url=http://www.motofirma.pl/bsp,f165af1ba51506,e898b25902e6b6,adam16v-VW-Golf-16TD.html][img]http://www.motofirma.pl/upload/spalanie/icons/e898b25902e6b6_1.gif[/img][/url]

Awatar użytkownika
souler
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2515
Rejestracja: pn gru 12, 2005 15:04
Lokalizacja: Zabrze/Ruda Śląska
Kontakt:

Post autor: souler » śr cze 27, 2007 22:34

panowie dzieki za rady :pub: :pub: :pub:

co prawda nie skorzystalem z nich, bo siedzialem przy aucie, a potem od razu do dziewczyny, ale juz wiem co bylo zle. otoz niepotrzebnie zdejmowalem jedna sprezyne przy gov modzie. 3 razy skladalem i rozkrecalem gore pompy, ale dziala juz :D po zalozeniu sprezyny wszystko wrocilo do normy. co prawda odpowietrzenie zajelo troche czasu i niepotrzebnie sobie roboty narobilem odkrecajac waz z paliwem, ale wszystko skonczylo sie dobrze. jak narazie pali na dotyk - dzieki nowej swiecy ;) ta za pompa byla spalona. obroty na cieplym za wysokie, ale sie ustawi. chyba dawke mam wieksza niz przedtem, ale wiecej mocy nie zaszkodzi :satan: teraz tylko dopracowac obroty i bedzie git. przy okazji wymienilem oring oski i juz jest suchutko. swoja droga dobrze, ze macie tylko jedna sprezyne, bo u mnie sa 2, a ta gorna zajebiscie mocna i ciezko sie zaklada.

dzieki panowie :pub: :kwiat: :helm:

delikatny gov mod chyba dziala :grin:
Ostatnio zmieniony śr cze 27, 2007 22:36 przez souler, łącznie zmieniany 1 raz.


Był Dzik Power Diesel, jest Astra Turbo

Awatar użytkownika
Cinek
_
_
Posty: 1738
Rejestracja: ndz lis 28, 2004 14:52
Lokalizacja: Bytom
Kontakt:

Post autor: Cinek » śr cze 27, 2007 22:39

no to pięknie, bedzie wyścig znaczy sie :bigok:


viewtopic.php?f=86&t=432970 końca nie ma nigdy...

Awatar użytkownika
dawid018
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4630
Rejestracja: pn sty 09, 2006 23:41
Lokalizacja: Gostyń/Rębowo
Kontakt:

Post autor: dawid018 » śr cze 27, 2007 22:40

SouleR, ja mam 3 sprężynki w pompie:D


obecne mkII by dawid018
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3081850#3081850

BYŁE MK2 by dawid018-wszystkie foto na I str.
http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=63413

Awatar użytkownika
zaprzal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3027
Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
Lokalizacja: Białystok / Tykocin
Kontakt:

Post autor: zaprzal » śr cze 27, 2007 22:47

SouleR pisze:bo u mnie sa 2, a ta gorna zajebiscie mocna i ciezko sie zaklada.
u mnie tez 2, wspolczuje :)

[ Dodano: Sro Cze 27, 2007 10:49 pm ]
Cinek pisze:no to pięknie, bedzie wyścig znaczy sie
nie znecaj sie nad slabszymi ;)


[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]

Awatar użytkownika
souler
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2515
Rejestracja: pn gru 12, 2005 15:04
Lokalizacja: Zabrze/Ruda Śląska
Kontakt:

Post autor: souler » śr cze 27, 2007 22:50

dawid018 pisze:SouleR, ja mam 3 sprężynki w pompie:D
w pompie tez mam 3 i na podstawie twoich przezyc robilem gova ;) chodzilo mi o sprezyny na osce :pub:

[ Dodano: Sro Cze 27, 2007 22:52 ]
Cinek pisze:no to pięknie, bedzie wyścig znaczy sie :bigok:
jak wgrasz soft na 100 kucy to ok :hmm:


Był Dzik Power Diesel, jest Astra Turbo

Awatar użytkownika
adam16v
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 388
Rejestracja: pn lip 17, 2006 08:54
Lokalizacja: Łańcut

Post autor: adam16v » śr cze 27, 2007 22:57

Jakie wrażenia zjazdy? Lepiej kręci się na górze? Ile dałeś podkładek?
Ostatnio zmieniony śr cze 27, 2007 22:59 przez adam16v, łącznie zmieniany 1 raz.


[url=http://www.motofirma.pl/bsp,f165af1ba51506,e898b25902e6b6,adam16v-VW-Golf-16TD.html][img]http://www.motofirma.pl/upload/spalanie/icons/e898b25902e6b6_1.gif[/img][/url]

Awatar użytkownika
dawid018
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4630
Rejestracja: pn sty 09, 2006 23:41
Lokalizacja: Gostyń/Rębowo
Kontakt:

Post autor: dawid018 » śr cze 27, 2007 22:59

SouleR, no własnie ja na tej ośce mam 3 spręzynki,jedna dłuższa ,średnia i króciutka.dobrze że już wszystko ok.ustawiaj paliwko i zdaj relacje jak się jezdzi.mi się podoba bo ciągnie tak zamo do 5,5tyś i można nie jednemu po du*ie dać


obecne mkII by dawid018
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3081850#3081850

BYŁE MK2 by dawid018-wszystkie foto na I str.
http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=63413

Awatar użytkownika
souler
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2515
Rejestracja: pn gru 12, 2005 15:04
Lokalizacja: Zabrze/Ruda Śląska
Kontakt:

Post autor: souler » śr cze 27, 2007 23:03

adam16v pisze:Jakie wrażenia zjazdy? Lepiej kręci się na górze? Ile dałeś podkładek?
dalem jedna podkladke 1.5mm. dlaczego tylko tyle? brak obrotka i dbalosc o silnik. narazie zauwazylem, ze po przekroczeniu odcinki [dawniej byl spadek mocy] teraz jeszcze ciagnie. okaze sie po wiekszej ilosc testow drogowych


Był Dzik Power Diesel, jest Astra Turbo

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 171 gości