Mam problem z centralnym zamkiem tego typu: raz działa ok, a innym razem nie reaguje tzn. nie zamyka ani od strony kierowcy ani od strony pasażera, wtedy nie słyszę zeby działała pompka. Więc muszę wtedy zamykać każde drzwi pokolei ręcznie wciskając grzybek, ale wtedy pozostaje otwarta tylna klapa i wlew paliwa.
Centralny obsługuje 4 drzwi, tylną klapę , wlew paliwa oraz zamykanie szyberdachu.
Nie wiem co może stanowić problem. Przeczyściłem styki przy pompce, sprawdziłem wężyk i dalej to samo. Może ktoś coś poradzi na ten temat a jak nie to czeka mnie wizyta u mechanika i czy warto wtedy od razu założyc centralkę u niego na pilota lub autoalarm i jaki mniej więcej koszt takiej operacji byłby?
Centralny zamek w mk3 [wariuje]
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
w drzwiach są styczniki odpowiedzialne za otwieranie i zamykanie ale jezeli mówisz że ani kierowca ani pasażera dzwi nie reagują to jest to wina sterownika pompki Ale zeby się upewnić to trzeba zdjąć boczek z drzwi przy klamce będzie kostka 3 kablowa i sprawdzić gdzie jest plus i zewrzeć go raz z jednym raz z drugim przewodem Moze oba styczniki w obu dzrwiach zaśniedziały koszt nowego alarmu w punkcie to min 200zł a centrala trzeba naprawić bo szkoda zakładać elektryczny zamek centralny pneumat lepszy
MORE POWER
Naprawa pompki??
Panowie potrzebuje schamciku naprawy pompki centralnego. Nagle przestala dzialac a to juz druga. Jest sucha sprawdzalem (poprzednia byla zalana). CHcialbym zdiagnozowac tą pompkę i moze cos innego sie zepsulo. Co prawda dziwne bo samochod stal nie uzywany tydzien a wczesniej dzialal bez zarzutów sterowany pilotem od alarmu. Teraz nie reaguje na nic i pompa sie nie odzywa
Pomozcie
Pomozcie
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 355 gości