to normalne w mocnych przednionapędówkach bez szpery , jak koła mielązaprzal pisze:to moze sprawdz jak tak kiere wyrywa
he he ja sie zastanawiam bo jak mam auto na lewrku to jak kręcę jednym kołem to drugie też mi się kręci jakby szpera była
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
no logiczne, ale bez przesady, ze sie jedna reka nie da utrzymaccowboy pisze:to normalne w mocnych przednionapędówkach bez szpery , jak koła mielą
ten spadek momentu jest jakiś dziwny jakby coś obcinało dawke - normalnie tak nie mamasakra pisze:powiedzcie mi czy przypadloscią PD jest wysoki moment w niskim zakresie obrotow?
a pozniej mocno spada ?
przebiegi momentu są podobne tzn tak jak tjuner napisze w programie...jak sie ma przebieg momentu PD do VP o podobnej mocy ?
zalezy kto jaką ma ręke i zależy od trakcji - jeżeli jedno koło mieli to bedzie rzucać autemzaprzal pisze:no logiczne, ale bez przesady, ze sie jedna reka nie da utrzymac
jeżeli kierownice się zacinają jest overboost a potem wahnięcie doładowania w doł a tego za bardzo na wykresie serii nie widaćCinek pisze:co do spadku, turbina lekko przeładowuje, kierownice nie pracują za dobrze
mam prawie nowe 195, szerszych nie chce, atrakcja, hmm, przeżyjeadam16v pisze:A co do trakcji to czy szersze kapcie nie pomogły by?
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 184 gości