co jest przyczyna pisku opon na zakretach

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

remisoft
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 37
Rejestracja: pt mar 31, 2006 09:24
Lokalizacja: Bydgoszcz

co jest przyczyna pisku opon na zakretach

Post autor: remisoft » pn cze 25, 2007 11:04

w ubieglym tygodniu bylem na wymianie sprzegla z moim MK3, po wymianie zauwazylem ze samochod po wchodzeniu w zakrety slychac pisk opon (zaznaczam ze nie wchodze w nie z predkoscia po wyzej 60-70 km/h). Czy to moze byc rozlegulowana zbieznosc? Pytalem o to przed naprawa mechanika, a ten powiedzial ze zbieznosc bedzie taka jak przed wymiana.

Pozdrawiam



Awatar użytkownika
PinkFloyd
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3551
Rejestracja: wt paź 17, 2006 08:53
Lokalizacja: USA

Post autor: PinkFloyd » pn cze 25, 2007 11:23

Albo masz za mało powietrza w oponach, albo trzeba sprawdzić geometrię, sama zbieznośc nie wystarczy, poniewaz może mechanior ruszał sworznie wahacza i mogo się zmienić pochylenie koła- warto to sprawdzić. -Albo za szybko wchodzisz w zakręty :grin:



jozekrjrj
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 389
Rejestracja: pt lis 17, 2006 19:24
Lokalizacja: warszawa Targowek
Kontakt:

Post autor: jozekrjrj » pn cze 25, 2007 11:58

trzeba zrobic geometrie od nowa i bedzie po sprawie

prawdo podobnie nie tylko popiskuje na zakretacha ale na prostej drodze przy obciazonym samochodzie w koleinach tez bedzie piszczało


był mk3 GT



http://www.s-cam.pl/

remisoft
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 37
Rejestracja: pt mar 31, 2006 09:24
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: remisoft » pn cze 25, 2007 13:32

mam niedlugo przeglad samochodu, czy na stacji diagnostycznej mogo bez problemu ustalic czy do kitu jest zbieznosc lub beometria?

[ Dodano: 25 Cze 2007 13:33 ]
ach te bledy :blush:



Awatar użytkownika
andrew19_86
Forum Master
Forum Master
Posty: 1572
Rejestracja: wt wrz 27, 2005 18:14
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: andrew19_86 » pn cze 25, 2007 14:15

u mnie opony piszczały,ale tyko w upalne dni jak asfalt był gorący :bigok: też sie denerwowałem,że po wymianie przedniego zawiasu coś mi zbabrali,ale byłem raz jeszcze na diagnostyce i było wszystko oki,to stwierdziełem,że nagrzany asfalt+nagrzana opona=piszczenie na zakrętach :bajer:


:los2: Nocne Mary Squad :los2:
:satan: Tata NM synka :satan:

Awatar użytkownika
Kisiel
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2284
Rejestracja: sob sty 20, 2007 18:22
Lokalizacja: Białystok

Post autor: Kisiel » pn cze 25, 2007 19:30

andrew19_86 pisze:nagrzany asfalt+nagrzana opona=piszczenie na zakrętach
dokladnie ja bym jeszcze dolozyl +waskie oponki :D
jak jezdza swoim golfem to mi nie piszcza na zakrretach (a mam 195) a jak czasem jezdze ojca toyką (szerokosc 165) to przy takiej samej predkosci piszcza oponki


[size=200][b][color=black][url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=97453]Moja Czarna Perła[/url][/color][/b][/size] <--- SPRZEDANA
Obecnie Audi A3 8L 1.9 TDI 110PS
[img]http://images31.fotosik.pl/48/6a443d0601dd6d22.jpg[/img]

Awatar użytkownika
marek2907
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2610
Rejestracja: czw maja 11, 2006 19:21
Lokalizacja: Ostrołęka
Kontakt:

Post autor: marek2907 » wt cze 26, 2007 00:09

kolega PinkFloyd, w zasadzie wszystko co trzeba napisał
remisoft pisze:Pytalem o to przed naprawa mechanika, a ten powiedzial ze zbieznosc bedzie taka jak przed wymiana.
zbierzność bedzie taka sama
ale czy (ogólnie mówiąc ) kąty pochylenia kół to już inna sprawa (też jest to możliwe wczoraj sam wymieniałem sprzęgło i po wszystkim cała geometria została nienaruszona
)


[url=http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=53320][img]http://i128.photobucket.com/albums/p180/marek2907/forum2.jpg[/img][/url]
:gora: KLIKNIJ :gora:
[size=200][b]wszystko na 1 stronie[/b][/size]

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 200 gości