nowy uklad dolotowy do glofa 3

Tuning, swapy, modyfikacje mechaniczne, poprawa osiągów auta i wszystko na te tematy...

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
golfiacz1.8
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 104
Rejestracja: ndz sty 16, 2005 18:39
Lokalizacja: Zielona Góra
Kontakt:

nowy uklad dolotowy do glofa 3

Post autor: golfiacz1.8 » wt maja 10, 2005 10:33

Witam, posiadam golfa 3 1,8 (75KM, monowtrysk) i ostatnio wpadl mi w reke artykul o sportowych ukladach dolotowych. Czy mialoby sens, zmienic uklad dolotowy w moim golfie + oczywiscie koncowy tlumnik i w jaki sposob podniosloby to moc i jaki tak mniej wiecej bylby tego koszt. Od razu podkreslam ze nie chce wymieniac filtra na stozek tylko wkladke od filtra na sportowa. Nie chodzi mi zeby przybrac od razu niewiadomo jaka moc ale tak w tylu turystyczno-sportowym.
Z góry dzieki za jakies info.
POzdrawiam



Awatar użytkownika
Rapix
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2447
Rejestracja: pt paź 15, 2004 17:47
Lokalizacja: Zambrów
Kontakt:

Post autor: Rapix » wt maja 10, 2005 11:05

wkładnie sportowego filtra i koncówka tłumika nic Ci nie da.....



Awatar użytkownika
golfiacz1.8
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 104
Rejestracja: ndz sty 16, 2005 18:39
Lokalizacja: Zielona Góra
Kontakt:

Post autor: golfiacz1.8 » wt maja 10, 2005 11:16

ALe nie chodzi mi tylko o wymiane filtra i tlumnika ale o caly dolot powietrza do silnika, tlyko nie chce zmieniac na stozek tylko zmienic wklad orginalny na wklad sportowy i do tego zmienic cale orurowanie doprowadzajace powietrze do silnika i czy wlasnie taki modyfikacje cos dadza???
POzdrawiam



Awatar użytkownika
Borys
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3319
Rejestracja: ndz sie 22, 2004 22:32
Lokalizacja: KOLONIA
Auto: VR6T
Kontakt:

Post autor: Borys » wt maja 10, 2005 13:31

golfiacz1.8 pisze:ALe nie chodzi mi tylko o wymiane filtra i tlumnika ale o caly dolot powietrza do silnika, tlyko nie chce zmieniac na stozek tylko zmienic wklad orginalny na wklad sportowy i do tego zmienic cale orurowanie doprowadzajace powietrze do silnika i czy wlasnie taki modyfikacje cos dadza???
POzdrawiam
oj dadzą dadzą, mase koni mechanicznych, pewnie ich nie poczujesz

nie widze problemu , kupujesz wkład K&N, do oryginalnej puszki zamiast tej fumowej rury, robisz aluminiową power ture i montujesz na 2 łacznikach gumowych.

no i masz mniejsze opory przepływu, oraz pewnosc ze układ ssacy zachowuje swój kształt, Nie zweza sie przy wysokuch obrotach jak seryjny


www.vrservice.pl

Awatar użytkownika
golfiacz1.8
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 104
Rejestracja: ndz sty 16, 2005 18:39
Lokalizacja: Zielona Góra
Kontakt:

Post autor: golfiacz1.8 » wt maja 10, 2005 16:23

I naprawde nie bedzie duzej roznicy??? ale tak mniej wiecej jak to poprawi prace silnika??? Bo jak mam tego nie odczuc bo tez sensu sie w to bawic



Awatar użytkownika
Koolas
GolF UseR
GolF UseR
Posty: 261
Rejestracja: pt wrz 24, 2004 13:59
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Post autor: Koolas » wt maja 10, 2005 16:45

no wlasnie koledzy Ci mowia ze jest to bez sensu...


[url=http://www.fodey.com/generators/animated/ninjatext.asp][img]http://r3.fodey.com/16ca283f31d0e4e2bb49d6596ec5f09b4.1.gif[/img][/url]
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=129724]JETTA[/url]
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=31624&postdays=0&postorder=asc&start=0]Golf 2[/url]

Baster
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 127
Rejestracja: sob maja 07, 2005 02:05
Lokalizacja: Lezajsk
Kontakt:

Post autor: Baster » wt maja 10, 2005 17:37

Ja bym powiedzial ze sens jest....to fakt nie bedzie nie wiadomo jakich wrostow osiagow....ale np u mnie czuc delikatna roznice....wszystko zalezy od kasy jaka chcesz w to zainwestowac jak uda ci sie wszystko tanio zakupic to czemu nie......ja np sportowa wkladke BMC kupilem za 70 zl plus wycinka katalizatora i czuje roznice....i tak jak wczesniej ktos napisal odcialem dolna lewa strone puszki filtra powietrza.....



Awatar użytkownika
golfiacz1.8
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 104
Rejestracja: ndz sty 16, 2005 18:39
Lokalizacja: Zielona Góra
Kontakt:

Post autor: golfiacz1.8 » śr maja 11, 2005 16:03

Ja nie mowie zeby otrzymac zaraz 150KM z tych moich 75 ale pomalu, pomalu go troche podrasowywac, troche sie dziwie ze to jest prawie niewidoczny przyrost mocy, bo jesli zmienia sie uklad dolotowy powietrza do silnika to teoretycznie powinien on stac sie bardziej elastyczny, no ale moze sie myle.



cobra333
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 420
Rejestracja: wt lis 02, 2004 13:43
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontakt:

Post autor: cobra333 » czw maja 12, 2005 14:48

zainwestuj w wydech to dopiero cię zadowoli - kolektor rurowy tzw baran ok 600 , metalowy katalizator 300 lub bez, srodek i koncowy dobrany np michael - 500 taniość, lub ulter ok 800 2 tłumiki
w sumie minimum 1100 zł


MORE POWER

skuri
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 433
Rejestracja: ndz gru 05, 2004 01:11
Lokalizacja: Gdańsk-Uk

Post autor: skuri » czw maja 12, 2005 19:48

Jedyne co ci sie poprawi to samopoczucie.Jesli chcesz cos zysakc to zabawa zaczyan sie od 1000zeta wzwyz...


Wielki projekt....rozpocznie sie latem !

Awatar użytkownika
golfiacz1.8
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 104
Rejestracja: ndz sty 16, 2005 18:39
Lokalizacja: Zielona Góra
Kontakt:

Post autor: golfiacz1.8 » pt maja 13, 2005 12:23

acha, a wiec chyba dam sobie spokoj i poszukam czegos innego zeby poprawic jakos moc mojego golfika :D DZiekuje wszystkim za porade. POzdrawiam



ODPOWIEDZ

Wróć do „Speed”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 23 gości