Jak cofnac licznik

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
_pączek_
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 639
Rejestracja: sob maja 06, 2006 22:08
Lokalizacja: wisła
Kontakt:

Jak cofnac licznik

Post autor: _pączek_ » pn cze 25, 2007 16:24

Wiec jak w temacie-kupilem sobie zegary z obrotkie i chcialbym cofnac w nich licznik do takiego stanu jaki mam na obecnie zamontowanych(w sumie to na obecnie zalozonych mam ok 25tys. mniej)
Prosze o jakas porade jak sie takie cos robi :chytry:
Ostatnio zmieniony pn cze 25, 2007 18:02 przez _pączek_, łącznie zmieniany 3 razy.



Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » pn cze 25, 2007 16:29

krissek pisze:Wiec jak w temacie-kupilem sobie zegary z obrotkie i chcialbym cofnac w nich licznik do takiego stanu jaki mam na obecnie zamontowanych(w sumie to na obecnie zalozonych mam ok 25tys. mniej)
Prosze o jakas porade jak sie takie cos robi :chytry:
on jest na linkę :?:



Awatar użytkownika
_pączek_
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 639
Rejestracja: sob maja 06, 2006 22:08
Lokalizacja: wisła
Kontakt:

Post autor: _pączek_ » pn cze 25, 2007 16:58




Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » pn cze 25, 2007 17:02

wkładasz zapałkę w otwór od linki prękościomierza i kręcisz .......jak chcesz to przymocuj tą zapałkę do wkrętaki i kręć :)
Ostatnio zmieniony pn cze 25, 2007 17:03 przez damcio151, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
bongo
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7767
Rejestracja: sob wrz 17, 2005 19:58
Lokalizacja: Londyn
Kontakt:

Post autor: bongo » pn cze 25, 2007 17:03

Najszybciej i najprościej jest zdjąć wałek z cyferkami i ustawić sobie przebieg jaki chcesz.Ale generalnie jest to dość trudne jeśli robisz to pierwszy raz.Cofać wiertarką nie polecam bo mechanizm sie może zepsuć.Można jeszcze wyczepić ślimaka i kręcić samą ośką,ale cofnięcie o 25000 potrwa ze dwa miesiące :bajer: Najbezpieczniej zostaw sobie ten przebieg co masz..



Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » pn cze 25, 2007 17:04

bongo pisze:Cofać wiertarką nie polecam bo mechanizm sie może zepsuć.
w liczniku z MK1 działa to bez problemu :P



Awatar użytkownika
bongo
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7767
Rejestracja: sob wrz 17, 2005 19:58
Lokalizacja: Londyn
Kontakt:

Post autor: bongo » pn cze 25, 2007 18:14

damcio151 pisze:w liczniku z MK1 działa to bez problemu :P
Nie ątpie że działa.Tylko potem wskazówka lubi sobie skakać.Pomijając fakt że ze dwie wiertarki byś zajechał jakby były typu toya lub topex :P



Awatar użytkownika
_pączek_
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 639
Rejestracja: sob maja 06, 2006 22:08
Lokalizacja: wisła
Kontakt:

Post autor: _pączek_ » pn cze 25, 2007 18:28

a jakby przelorzyc sam szybkosciomierz do tych nowych z obrotkiem??
bedzie normalnie dzialac w tych nowych zegarach??
Bo z tego co widze to jest tylko 3 srubkami przymocowany do tej folii ze scierzkami to zbyt duzo roboty to juz niezostalo
Mozna tak zrobic czy bedzie kicha?? :bajer:



Awatar użytkownika
bongo
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7767
Rejestracja: sob wrz 17, 2005 19:58
Lokalizacja: Londyn
Kontakt:

Post autor: bongo » pn cze 25, 2007 18:42

krissek pisze:Mozna tak zrobic czy bedzie kicha?? :bajer:
Jak najbardziej.



Awatar użytkownika
_pączek_
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 639
Rejestracja: sob maja 06, 2006 22:08
Lokalizacja: wisła
Kontakt:

Post autor: _pączek_ » pn cze 25, 2007 18:53

Jak najbardziej.
_____________
jak najbardziej mozna czy jak najbardzierj bedzie kicha?? :bajer:



Awatar użytkownika
bongo
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7767
Rejestracja: sob wrz 17, 2005 19:58
Lokalizacja: Londyn
Kontakt:

Post autor: bongo » pn cze 25, 2007 19:19

jak najbardziej można
:bigok:

[ Dodano: Pon Cze 25, 2007 19:21 ]
Jeszcze jedno mi sie przypomniało.Przełożyć możesz ale pod warunkiem że masz identyczne prędkościomierze.Były zwykłe,bez połączenia z folią i były z układem kontroli ciśnienia oleju i wtedy z foli do licznika włożona była wtyczka na kilka pinów.



Awatar użytkownika
_pączek_
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 639
Rejestracja: sob maja 06, 2006 22:08
Lokalizacja: wisła
Kontakt:

Post autor: _pączek_ » pn cze 25, 2007 20:14

Jak wyciagne ten ktory aktualnie jezdzi w aucie to porownam i sie zobaczy
Indeksy predkosci sa takie same tyle ze ten 'nowy' ma obrotek i zegarek cyfrowy-wiecej na razie w stanie niejestem stwierdzic :chytry:



Awatar użytkownika
Robert Pala
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 152
Rejestracja: pt maja 18, 2007 20:39
Lokalizacja: Bochnia
Kontakt:

Post autor: Robert Pala » śr cze 27, 2007 20:55

nie cofaj wkretarka! mozesz zepsuc licznik. albo przełoz licznik albo rozkrec i ustaw cyferki ale musisz ostroznie sie z tym obchodzic bo tez mozesz zepsuc ale ja dalem rade, u mnie zepsuty byl i przy okazji naprawy ustawilem sobie ile mi pasowalo, musisz po prostu rozebrac licznik i ustawic to a pozniej dobrze zlozyc, powoli dasz rade, nie ma zadnej filozofii, tylko trzeba uwazac zeby trybiki sie nie poluzowaly(te ktore sa na stale do ośki zamocowane) bo bedzie lipa tzn nie beda ći leciec kilosy.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 475 gości