Szarpanie przy niskich obrotach silnika

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

onio1232
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 12
Rejestracja: ndz cze 03, 2007 21:56
Lokalizacja: Łódź

Szarpanie przy niskich obrotach silnika

Post autor: onio1232 » pt cze 22, 2007 19:40

Witam tak jak wyżej napisalem mam problemy z moim golfem III Tdi. Szukalem na forum postow na temat szarpania, sa ale tylko podobne, wiec przedstawie wam moj problem. Samochod przy niskich obrotach silnika szarpie bardzo lecz tylko przy puszczaniu gazu od okolo 2000 do 1300. Przy przyspieszaniu nie ma zadnego problemu kreci do konca na kazdym biegu nie dlawi sie ani nic. Lecz przy popuszczaniu lekko pedalu gazu szarpie(zaznaczam jeszcze ze przy puszczeniu calkowice gazu na jakims biegu jest wporzadku powoli wytraca predkosc bez szarpania). Nie wiem co mam z nim zrobic i czego to moze byc wina. Prosze o jakies wskazowki lub rady. Dzieki z gory.
Ostatnio zmieniony pt cze 22, 2007 23:36 przez onio1232, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Post autor: Adamm » pt cze 22, 2007 20:12

na poczatek odepnij od skrzyni kostke predkosciomierza i pojezdzij sprawdzajac czy bedzie ok, jesli bedzie dobrze to nastawnik, jesli nadal bedzie szarpac to trzeba bedzie dalej szukac


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

onio1232
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 12
Rejestracja: ndz cze 03, 2007 21:56
Lokalizacja: Łódź

Post autor: onio1232 » ndz cze 24, 2007 15:03

No tak tylko ja jestem zielony nie wiem jak taka kostka wyglada i czy nie narbie jakis szkod w silniku?



Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » ndz cze 24, 2007 15:12

onio1232 pisze:No tak tylko ja jestem zielony nie wiem jak taka kostka wyglada i czy nie narbie jakis szkod w silniku?
na skrzyni biegów jest tylko 1 wtyczka od prędkościomerza ....... gdy ją odepniesz nie będziesz widział z jaką prędkością jedziesz , ale jest to najlepszy sposób na sprawdzenie nastawnika



onio1232
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 12
Rejestracja: ndz cze 03, 2007 21:56
Lokalizacja: Łódź

Post autor: onio1232 » ndz cze 24, 2007 20:17

ok zaraz sprawdze



mirass
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 633
Rejestracja: czw lut 23, 2006 21:23
Lokalizacja: Oborniki Śląskie
Kontakt:

Re: Szarpanie przy niskich obrotach silnika

Post autor: mirass » ndz cze 24, 2007 22:33

masz ustawioną zbyt dużą dawkę na nastawniku
przy okazji poszarpywania wydobywa sie dżwięk jakby coś mialo się zaraz roz...olic. zgadza sie ??


www.vagtune.pl tel. 502730289

Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » ndz cze 24, 2007 22:34

mirass pisze:masz ustawioną zbyt dużą dawkę na nastawniku
a skąd ta pewność :bajer: , najlepiej byłoby podłączyć się pod kompa i sprawdzić , ale jeżeli nie było nić ruszane przy nastawniku i pompie to dawka raczej odpada
Ostatnio zmieniony ndz cze 24, 2007 22:35 przez damcio151, łącznie zmieniany 1 raz.



mirass
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 633
Rejestracja: czw lut 23, 2006 21:23
Lokalizacja: Oborniki Śląskie
Kontakt:

Post autor: mirass » ndz cze 24, 2007 22:45

kolega nie napisał czy ma ten objaw od poczatku jak kupił to autko czy nagle to sie stało..z doświadczenia mowie, że to zbyt wysoka dawka...ogólnie moze być w okolicach 3mg/suw ale przy niektórych podjechanych już pomp jest to zbyt wiele


www.vagtune.pl tel. 502730289

Awatar użytkownika
lokmen
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 190
Rejestracja: wt sty 09, 2007 13:58
Lokalizacja: żyrardów
Kontakt:

Post autor: lokmen » pn cze 25, 2007 12:07

Witaj mam dokładnie taki sam problem- z tym ze u mnie bylo grzebane przy nastawniku wiec najprawdopodobnie jest za duza dawka paliwa - wybieram sie nawet do Adama ole na razie brak czasu :( powiedz jeszcze czy nie kopci ci po wcisnieciu gazu do dna?



mirass
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 633
Rejestracja: czw lut 23, 2006 21:23
Lokalizacja: Oborniki Śląskie
Kontakt:

Post autor: mirass » wt cze 26, 2007 07:18

lokmen pisze:Witaj mam dokładnie taki sam problem- z tym ze u mnie bylo grzebane przy nastawniku wiec najprawdopodobnie jest za duza dawka paliwa - wybieram sie nawet do Adama ole na razie brak czasu :( powiedz jeszcze czy nie kopci ci po wcisnieciu gazu do dna?
z uwagi zeby nic nie zrypac nigfy nie testowałem tego na swoim i klientow autach-wyregulujcie dawke
pozdro


www.vagtune.pl tel. 502730289

piotr-m
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 13
Rejestracja: ndz cze 03, 2007 17:21
Lokalizacja: xxx

Post autor: piotr-m » pt cze 29, 2007 18:27

hej adam odpielem ta kostke od predkosciomierza i jest oki nie szarpie wielkie dzieki jak bys jeszcze mugl dokladnie napisac jak to sie nazywa bo dzwonilem do mechanika i on sie pyta od czego ten nastawnik dokladnie jest z gory dzieki



Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Post autor: Adamm » pt cze 29, 2007 18:41

piotr-m pisze:hej adam odpielem ta kostke od predkosciomierza i jest oki nie szarpie wielkie dzieki jak bys jeszcze mugl dokladnie napisac jak to sie nazywa bo dzwonilem do mechanika i on sie pyta od czego ten nastawnik dokladnie jest z gory dzieki
jesli on sie pyta co to dokladnie jest to moze nie koniecznie jedz do niego :P

odezwij sie do mnie na gg


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

piotr-m
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 13
Rejestracja: ndz cze 03, 2007 17:21
Lokalizacja: xxx

Post autor: piotr-m » sob cze 30, 2007 14:39

tylko ze niemam stalego lacza wienc jak bys mugl napisac dokladnie od czego ten nastwnik i jak sie to nazywa wachowo i czy moge narazie jezdzic na odczepionej kostce i czy nic sie nie stanie bo musze przyznac inna jazda z gory dzieki :bigok:



Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Post autor: Adamm » sob cze 30, 2007 16:00

tylko ze niemam stalego lacza wienc jak bys mugl napisac dokladnie od czego ten nastwnik i jak sie to nazywa wachowo i czy moge narazie jezdzic na odczepionej kostce i czy nic sie nie stanie bo musze przyznac inna jazda z gory dzieki
chodzi o nastawnik dawki paliwa ktory znajduje sie na pompie wtryskowej, nalezy go rozebrac i wyczyscic, potem poskladas poustawiac wszystko i bedzie hulac, jednak nie radze podchodzic do tego bez Vaga.

jesli bys chcial to zrobic zapraszam do mnie (moglbys podac w profilu skad jestes :P)

a co do jazdy z odpieta wtyczka to jedyne co sie moze stac to mandat za jazde z nadmierna predkoscia :P


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 142 gości