Zgasl, brak iskry

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

BENUS2
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 5
Rejestracja: wt sie 29, 2006 10:24
Lokalizacja: ŚLĄSK
Kontakt:

Zgasl, brak iskry

Post autor: BENUS2 » ndz cze 24, 2007 12:22

WITAM
WCZORAJ WRACAJĄC DO DOMU ZGASŁ MI SILNIK W MOIM KOMBIKU.
ZAMILKŁ I NIC NIE BYŁO GO WSTANIE RUSZYĆ.
OKAZAŁO SIĘ ŻE NIE MA ISKRY.
CO MOŻE BYĆ PRZYCZYNĄ?
SPRAWDZIŁEM BEZPIECZNIKI, POMPA PALIWA PODAJE PALIWO, PRZEKAŻNIKI SPRAWDZONE.
ZASTANAWIA MNIE JEDEN FAKT. CEWKA PODCZAS ROZRUCHU PODAJE PO STRONIE WYSOKIEGO NAPIĘCIA 12 VOLT.
HALL?? PRZEWODY?? KOMPUTER???
PROSZĘ O SUGESTIE.
Ostatnio zmieniony pn cze 25, 2007 10:20 przez BENUS2, łącznie zmieniany 1 raz.



tomaszewski102
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 17
Rejestracja: wt cze 19, 2007 11:44
Lokalizacja: KOŁO

Post autor: tomaszewski102 » ndz cze 24, 2007 12:29

zapłon sprawdziłeś???palec rozdzielacza???


carlos

BENUS2
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 5
Rejestracja: wt sie 29, 2006 10:24
Lokalizacja: ŚLĄSK
Kontakt:

Post autor: BENUS2 » ndz cze 24, 2007 12:32

OCZYWIŚCI, PALEC NOWY .



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » ndz cze 24, 2007 13:20

cewka, hall, okablowanie potem długo długo nic i dopiero komputer.
Cewki miernikiem nie sprawdzisz, chyba że już całkiem się popaliła. Zawsze proponuję pożyczyć w tej sytuacji na próbę od kogoś, podmiana to 5 minut pracy. Nie pomoże to szukasz dalej. Wszystkie trójki 4 cyl mają takie same cewki.
Jeszcze jedno. W moim silniczku ECU się zbuntował po dłuższych próbach zapalania z niesprawną cewką. Trza było go zostawić na godzinkę bez napięcia (czyli w twoim przypadku ścignąć klemy)


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

michal0604
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 283
Rejestracja: ndz maja 06, 2007 18:56
Lokalizacja: Grudziądz

Post autor: michal0604 » ndz cze 24, 2007 14:14

Paweł Marek pisze:cewka, hall, okablowanie potem długo długo nic i dopiero komputer.
Cewki miernikiem nie sprawdzisz, chyba że już całkiem się popaliła. Zawsze proponuję pożyczyć w tej sytuacji na próbę od kogoś, podmiana to 5 minut pracy. Nie pomoże to szukasz dalej. Wszystkie trójki 4 cyl mają takie same cewki.
Jeszcze jedno. W moim silniczku ECU się zbuntował po dłuższych próbach zapalania z niesprawną cewką. Trza było go zostawić na godzinkę bez napięcia (czyli w twoim przypadku ścignąć klemy)
Zgadzam się 100% najczęściej pada cewka zapłonowa z modułem zapłonowym. Żadziej, ale też się zdarza usterka halla.


michal0604

Gitner
VW Baron
VW Baron
Posty: 3209
Rejestracja: śr lis 03, 2004 21:07
Lokalizacja: Z tłumu
Auto: Szukam... i NC700X

Post autor: Gitner » pn cze 25, 2007 10:19

Nie pisz z capslockiem bo na drugi raz bedzie zsyp !!!

Gitner


2004 - 2010 był MK3 Variant . . . od 2010 jest Variant służbowy . . .
Wykres 1Z seria + R
FAQ - Tempomat za grosze !!!

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 192 gości