Ubywa płynów i gaśnie
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Ubywa płynów i gaśnie
Witam.Problem jest następujący.Pierwszy start silnika rano...i przez około 5 sekund kłęby białego dymu.Auto ma tendencje do gaśniecia jesli szybko nie skontruje sie sprzegłem podczas ruszania.Po jakiś 200 km ubywa około 5-7 cm chłodziwa ze zbiorniczka wyrównawczego,oleju tez ubywa.Wszystko to jakos działało,dopóki nie wymieniłem oleju.Stał się słabszy.Czesto podczas skrętu na skrzyżowaniu gaśnie(troche niebezpiecznie wtedy:) )....Niewiem czy to ma związek ze sprawą ale strasznie szybką zaparowują szyby,teraz problem przez te upału mniejszy ale w nocy chwila moment i nic nie widać.....Za każdą konkretną pomoc daje pkt:)Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony sob cze 23, 2007 10:56 przez Warmiak, łącznie zmieniany 1 raz.
My tu Gadu-Gadu a tam panienki stygną - mówi grabarz do grabarza
[img]http://img180.imageshack.us/img180/7369/new1wj9.gif[/img]
[img]http://img180.imageshack.us/img180/7369/new1wj9.gif[/img]
Warmiak pisze:Po jakiś 200 km ubywa około 5-7 cm chłodziwa ze zbiorniczka wyrównawczego
Warmiak pisze:Niewiem czy to ma związek ze sprawą ale strasznie szybką zaparowują szyby
a nie masz mokrych dywanikow u pasazera lub kierowcy ? sprawdz dokladnie, zdejmujac te gumowe itd, jezeli tak to na 90 procent peknieta nagrzewnica i dlatego ubywa i paruja szyby.
Zmnieniales kiedys uszczelke pod glowica ?
Napisz cos wiecej bo te objawy moga wskazywac na wiele roznych rzeczy
Sprawdziłem dywany,suche jak pieprz.Niewiem czy to przypadek czy coś w tym jest ale zawsze gasł mi podczas próby skrętu w prawo....niewiem co jeszcze napisać,ten dym troche niepokojący,bo wczesniej nie było
Ostatnio zmieniony sob cze 23, 2007 11:15 przez Warmiak, łącznie zmieniany 2 razy.
My tu Gadu-Gadu a tam panienki stygną - mówi grabarz do grabarza
[img]http://img180.imageshack.us/img180/7369/new1wj9.gif[/img]
[img]http://img180.imageshack.us/img180/7369/new1wj9.gif[/img]
widzisz masz pewnie wspomaganie, wiec jak skrecach to pompa moze stawiac za duzy opr silnikowi co by wskazywalo na maglowniceWarmiak pisze:Niewiem czy to przypadek czy coś w tym jest ale zawsze gasł mi podczas próby skrętu w prawo
Troche dziwne z tym parowaniem szyb skoro nie cieknie plyn do srodka
jezeli to tylko przez chwile to niepowinienes sie przejmowac bo jest to normalne, bo wydech jest zimny a spaliny bardzo gorace i sie para wodna robi. Jezeli nie dymi na goracym silniku podczas odpalania to wg mnie jest ok.Warmiak pisze:Pierwszy start silnika rano...i przez około 5 sekund kłęby białego dymu
tutaj jest cos nt ubywania plynu http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t= ... B3ego+dymu
Ostatnio zmieniony sob cze 23, 2007 11:28 przez Mis, łącznie zmieniany 1 raz.
wiec moze pompa ma problem albo wlasnie maglownica, no chyba ze plyn wspomagania trzeba wymienic.Warmiak pisze:od wymiany oleju chodzi jakby go wogóle nie było.....dobry trop dałes:)
Ostatnio zmieniony sob cze 23, 2007 11:37 przez Mis, łącznie zmieniany 1 raz.
pompe udało się odratować poprzez naciagniecie paska,jednak nadal to działa jakby chciało a nie mogło.Niewiem jaki powinien być odpowiedni stan oleju w pompie ale jak wyjme korek to widac ze dosc duzo a koncówka tego "bagnetu" dotyka oleju.Niewime czy to ma znaczenie ale na wstecznym obroty podskakują do góry i bez wcisniecia gazu głebiej gasnie.Da ktoś jakiś trop?:)
[ Dodano: 24 Cze 2007 17:23 ]
Pomozecie?
[ Dodano: 24 Cze 2007 17:23 ]
Pomozecie?
My tu Gadu-Gadu a tam panienki stygną - mówi grabarz do grabarza
[img]http://img180.imageshack.us/img180/7369/new1wj9.gif[/img]
[img]http://img180.imageshack.us/img180/7369/new1wj9.gif[/img]
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 486 gości