Wspomaganie Kierownicy
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Wspomaganie Kierownicy
Witam mam problem ze wspomaganiem Golf III GT problem polega na tym ze przy wolnych obrotach podczas krecenia kierownica kierownica chodzi lekko ciezej lekko ciezej jak zebatka natomiast jak depne i lekko wzrosna obroty chodzi normalnie nie odczuwa sie juz tych momentow spowalniajacych, dodam ze przy tym momencie zacinki z pod maski slychac jakby takie syczenie co to moze byc ??
pompa wspomagania idzie sie jak zwiekszysz obroty to pompa na wieksze obroty i podaje wieksze cisnienie a to syczenie to sprawdz czy nie masz jakiejs nieszczelnosci czy pompa nie zasysa lewego powietrza w pierwszej kolejnosci sprawdz poziom płynu (czy sie nie pieni) stan paska napedzajacego pompe
[size=100][color=red][b]You´ll Never Walk Alone[/b][/color][/size]
Jutro sprawdze wszystko na tip top moze byc pasek bo tak szarpie jakby raz chwycil a raz nie i pod rozrzadem lekko syczy czyli jakby sie slizgal jutro zobacze dzieki za pomoc ;o) a moze wiecie co moze byc przyczyna ciezkiego palenia tzn raz pali od reki czy to zimny czy cieply a czasem kreci ciezko 3 razy i dopiero zalapie, dlugo skubaniec stal bo prawei pol roku nie uzywany dopuki go nie sciagnalem..
[ Dodano: 22 Cze 2007 21:18 ]
nie pieni sie stan plynu jest okej, co miales na mysli ze sie pompa idzie .... tzn ze zrabana, czy sie za nia nie brac i problem tkwi w pasku
[ Dodano: 22 Cze 2007 21:37 ]
Wjechałem teraz do garażu na kafelki i na sliskim chodzi bez zarzutu nie szarpie ani nic czyli wyglada na toi ze na asfalcie opor pasek dostaje i sie slizga
[ Dodano: 22 Cze 2007 21:18 ]
nie pieni sie stan plynu jest okej, co miales na mysli ze sie pompa idzie .... tzn ze zrabana, czy sie za nia nie brac i problem tkwi w pasku
[ Dodano: 22 Cze 2007 21:37 ]
Wjechałem teraz do garażu na kafelki i na sliskim chodzi bez zarzutu nie szarpie ani nic czyli wyglada na toi ze na asfalcie opor pasek dostaje i sie slizga
miałem na mysli ze pompa sie...psuje np łozyska na pompie wyjechane i stawiaja wiekszy opórnie pieni sie stan plynu jest okej, co miales na mysli ze sie pompa idzie .... tzn ze zrabana, czy sie za nia nie brac i problem tkwi w pasku
[size=100][color=red][b]You´ll Never Walk Alone[/b][/color][/size]
- Pawelekmisiu
- Mały gagatek
- Posty: 114
- Rejestracja: pt cze 22, 2007 11:26
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontakt:
Do mk3 były 4 rodzaje pomp, tutaj jest sklep w którym maja wszystkie te rodzaje pomp: http://www.aps.net.pl/sklep/index_.php? ... 0389_50396 , sam u nich brałem i jest OK.kelebrion pisze:Witam mam VW GOLF III 1995r 2.0 GTI 16V i wysiadła mi pompa wspomagania moze ktos wie jaką mam kupic bo sa rózne????
POmpy te róznia sie w zasadzie dwoma szczególami :
- odsadzenie piasty koła pasowego , przy napedzie paskiem wielorowkowym odsadzenie jest mniejsze , a przy napedzie zwyklym paskiem klinowym te odsadzenie jest wieksze o około 10mm , widac to na tych zdjęciach pomp w sklepie interenetowym , niektóre maja mocowanie koła bardziej oddalone od pompy a drugi typ ma bliżej te mocowanie
- skierowanie krócca do węzyka prowdzącego do zbiorniczka wyrównawczego , sa z króćcem skierowanym to dyłu i sa z króćcem skierowanym do przodu tez to widac na zdjęciach.
kelebrion, wejdx pod auto i obejżyj swoja pompę, masz raczej napedzana zwykłym paskiem klinowym czyli mocowanie koła pasowego musi byc bardziej oddalone , zobacz w któr.ą strone skierowany jest króciec oraz zobacz czy do pompy wkręcony jest jakis czujnik a do czujnika kabel.
W tym sklepie dla ciebie bedzie dobra pompa 1 lub 2 lub 3 licząc kolejno od góry , zobacz na swoja pompę i bedziesz wiedział jaka potrzebujesz
[url=http://www.motostat.pl/vehicle-stats/20938][img]http://www.motostat.pl/user_images/20938/icon5.png[/img][/url]
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 301 gości