sprężyny 60 do zwykłych amorów

Tuning, swapy, modyfikacje mechaniczne, poprawa osiągów auta i wszystko na te tematy...

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
dm414
Mk2 F&I
Mk2 F&I
Posty: 2626
Rejestracja: sob maja 13, 2006 17:30
Lokalizacja: SzlichtyngoVWa
Kontakt:

sprężyny 60 do zwykłych amorów

Post autor: dm414 » pt cze 22, 2007 12:22

witam czy do zwykłych amorów można założyć sprężyny -60?? jak nie to dlaczego? a jakie można


[b]Jetta USA: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3891289#3891289

Moje exFire&Ice: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=214805[/b]

MÓJ MK2: BYŁY http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=93904

Awatar użytkownika
andrew19_86
Forum Master
Forum Master
Posty: 1572
Rejestracja: wt wrz 27, 2005 18:14
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: andrew19_86 » pt cze 22, 2007 12:33

do zwykłych amorów to maks -40,a i tak dostają w dupsko,przy -60 masz już auto sporo niżej i lepiej,zeby skok amora był też "krótszy" oraz,żeby amor był troche twardszy...zresztą temat był poruszany mase razy ;)
Ostatnio zmieniony pt cze 22, 2007 12:34 przez andrew19_86, łącznie zmieniany 1 raz.


:los2: Nocne Mary Squad :los2:
:satan: Tata NM synka :satan:

Awatar użytkownika
barteKKK03
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 15224
Rejestracja: sob mar 12, 2005 15:22

Post autor: barteKKK03 » pt cze 22, 2007 13:43

dm414 pisze:jak nie to dlaczego?
Skok amorka będzie za długi względem springa,



Awatar użytkownika
stary
Forum Master
Forum Master
Posty: 1009
Rejestracja: pn lut 14, 2005 15:11
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: stary » pt cze 22, 2007 15:45

mialem cos takiego i powiem tak, auto na dziurach skacze jak pingpong, nie ustawisz geometrii bo po podniesieniu kół spręzyna jest luźna, amory szybciutko sie zuzyja( ale to przy mocniejeszej jezdzie,bo jak spokojnie to 5 lat mi dzialaly), jesli nie masz mozliwosci zalozenia 40 albo dokupienia do tych springów kroszych amorow to odradzam, chyba ze naprawde malo jezdzisz to jakos to bedzie



Awatar użytkownika
LISPLUS
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 77
Rejestracja: pt cze 15, 2007 00:09
Lokalizacja: Biskupiec / Olsztyn Przebieg: 199.000km
Kontakt:

Post autor: LISPLUS » pt cze 22, 2007 17:37

Nawet -40mm na seryjnych amorkach to jakoś nie to. A -60mm to nawet niezałozysz. Jak koledzy pisali max -40mm i najlepiej do tego po 2 gumy usztywniające na koło.


VW The Power of Dream :)

Awatar użytkownika
harrygo1
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 719
Rejestracja: sob mar 04, 2006 01:45
Lokalizacja: Chełmno
Kontakt:

Post autor: harrygo1 » pt cze 22, 2007 20:29

Dobijesz bardzo szybko amory bo tłoczysko amorka będzie wsunięte do środka o 6 cm wzgledem serii pozatym takie optimum to spręzyna -40 plus amortyzator gazowy.Wiele osób z forum montuje w tym układzie Kayaby ale najlepszym rozwiązaniem jest typowy sportowy(o skróconym skoku) amortyzator
Ostatnio zmieniony pt cze 22, 2007 20:31 przez harrygo1, łącznie zmieniany 1 raz.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Speed”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 21 gości