jak w temacie. Silnik 1,4.
Wydaje mi się że to któraś z rolek
Czy ktoś miał coś podobnego?
[MK3] COŚ TRZESZCZY PRZY PASKU KLINOWYM!!! CO TO?
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Mam to samo
Wiesz mam taki sam problem byłem ostatnio wymienić pasek rozrządu i teraz jak się silnik nagrzeje to strasznie coś trzeszczy wydaje się że to właśnie pasek ale który i dlaczego ??
jade tam jutro do tego fachmana co mi to robił i każe mu to sprawdzić
, pewno zamocno naciągnoł pasek
Tak poza tym szukam mechanika vw takiego naprawde znającego się na rzeczy z Wrocławia
jade tam jutro do tego fachmana co mi to robił i każe mu to sprawdzić
, pewno zamocno naciągnoł pasek
Tak poza tym szukam mechanika vw takiego naprawde znającego się na rzeczy z Wrocławia
DUSZCZO jeśli chodzi o silnik 1.4 to mozesz odrazu przygotować około 100 zł na pompe wody ( w tym silniku niema napinacza paska , sama pompa go napina), jak pasek jest za mocno naciągnięty to szybciutko pompa siada (u mnie po 2 km zaczęła piszczeć a była całkiem nowa - tylko ze pasek był naciągnięty na maxa , całkiem sztywny ) , jeśli ci to piszczenie bardzo nie przeszkadza i poluzój chociaż pasek zeby nie pękł , ale pompa i tak bedzie troche piszczec (przynajmniej tak u mnie zostało) ,
u mnie jak sie rozgrzeje to mocno piszczy, zrobiłem na tej pompie i pasku 15 tyś km i za tydzień zamierzam wymienić jedno i drugie
u mnie jak sie rozgrzeje to mocno piszczy, zrobiłem na tej pompie i pasku 15 tyś km i za tydzień zamierzam wymienić jedno i drugie
u mnie też się powiodło
Ja też byłem u magika i okazało się że ociera mi pokrywa (osłona) paska o napinacz przykręcił pożądnie i mam to z głowy. :green_fuck:
dodaktowo wymieniłem uszczelkę pod miską olejową bo prawie jej nie było i pasek pompy wodnej i alternatora bo też był kiepski.
zostało mi jeszcze wyczajenie dlaczego obroty spadają mi czasami do 500 z 900 i już wszystko będzie grać
Jetta II 1985
1,8 pełen wtrysk mechaniczny
Pozdrawiam
dodaktowo wymieniłem uszczelkę pod miską olejową bo prawie jej nie było i pasek pompy wodnej i alternatora bo też był kiepski.
zostało mi jeszcze wyczajenie dlaczego obroty spadają mi czasami do 500 z 900 i już wszystko będzie grać
Jetta II 1985
1,8 pełen wtrysk mechaniczny
Pozdrawiam
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 266 gości