Jaki to silnik?
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
- Reporterek
- Ma gadane
- Posty: 224
- Rejestracja: czw maja 31, 2007 00:26
- Lokalizacja: Jaworzno
Jaki to silnik?
Witam mam pytanie co do silnika. Kupiłem w marcu golfa mk2 1,3 jest to silnik na gaźnik.
W dowodzie rejestracyjnym pojemność skokowa to 1263 cm3
Ale nie wiem jaki bo piszecie tu o nz, mh itd. Szukałem na forum rodzaje silników itd. SZukałem zdjęc silników tego typu ale nie znalazłem.
Mam do Was pytanie jak ito rodzaj silnika. Chciałbym sięo nim czegoś więcej dowiedzieć i poczytać. Wiadomo że różne rodzaje rzeczy lubią a niektórych nie znoszą. Chciałbym właśnie się dowiedzieć aby nie ranić swojego auta i przy okazji może mu umilić życie
To moje pierwsze auto więc jakie jest takie jest, ale je kocham na swój sposób
Jestem początkujący, co na to poradzę? każdy kiedyś był. Ale staram się iść do przodu
oto zdjęcie:
A tak swoją drogą.. wkurza mnie ten filtr powietrza.. golfik przez to pod maską wygląda bardzo staro napewno póki co będę czyścił i malował na czarno. Ale może ktoś robił coś takiego albo wie gdzie jest to wytłumaczone? Chodzi mi żeby założyć tu zwykły filtr albo stożek.
Z góry dziękuję
W dowodzie rejestracyjnym pojemność skokowa to 1263 cm3
Ale nie wiem jaki bo piszecie tu o nz, mh itd. Szukałem na forum rodzaje silników itd. SZukałem zdjęc silników tego typu ale nie znalazłem.
Mam do Was pytanie jak ito rodzaj silnika. Chciałbym sięo nim czegoś więcej dowiedzieć i poczytać. Wiadomo że różne rodzaje rzeczy lubią a niektórych nie znoszą. Chciałbym właśnie się dowiedzieć aby nie ranić swojego auta i przy okazji może mu umilić życie
To moje pierwsze auto więc jakie jest takie jest, ale je kocham na swój sposób
Jestem początkujący, co na to poradzę? każdy kiedyś był. Ale staram się iść do przodu
oto zdjęcie:
A tak swoją drogą.. wkurza mnie ten filtr powietrza.. golfik przez to pod maską wygląda bardzo staro napewno póki co będę czyścił i malował na czarno. Ale może ktoś robił coś takiego albo wie gdzie jest to wytłumaczone? Chodzi mi żeby założyć tu zwykły filtr albo stożek.
Z góry dziękuję
Ostatnio zmieniony czw cze 21, 2007 16:38 przez Reporterek, łącznie zmieniany 1 raz.
- Reporterek
- Ma gadane
- Posty: 224
- Rejestracja: czw maja 31, 2007 00:26
- Lokalizacja: Jaworzno
- Reporterek
- Ma gadane
- Posty: 224
- Rejestracja: czw maja 31, 2007 00:26
- Lokalizacja: Jaworzno
- Reporterek
- Ma gadane
- Posty: 224
- Rejestracja: czw maja 31, 2007 00:26
- Lokalizacja: Jaworzno
Re: Jaki to silnik?
Bankowo MH - mam taki sam. Osprzęt na foto jak i Twój opis wskazują jednoznacznie.
Tobie się nie podoba filtr powietrza zaś mi bardzo - jakoś tak kojarzy mi sie ze
starymi amerykańcami, które widziałem za wielką wodą.
Zostaw go - cały urok w tym kapeluszu a jeśli masz kasę i czas - rzuć chrom lub nikiel
na "kapelusz". Widzialem to u jednego pacjenta w "fałłeju" - efekt szokujący (pozytywnie).
Pozdrowienia...
Tobie się nie podoba filtr powietrza zaś mi bardzo - jakoś tak kojarzy mi sie ze
starymi amerykańcami, które widziałem za wielką wodą.
Zostaw go - cały urok w tym kapeluszu a jeśli masz kasę i czas - rzuć chrom lub nikiel
na "kapelusz". Widzialem to u jednego pacjenta w "fałłeju" - efekt szokujący (pozytywnie).
Pozdrowienia...
Born to be ...?
- Reporterek
- Ma gadane
- Posty: 224
- Rejestracja: czw maja 31, 2007 00:26
- Lokalizacja: Jaworzno
Łukasz m, ciekawe spostrzeżenie..
Może ktoś wie coś na ten temat ?:)
Miami, Na chrom ani nikiel nie mogę sobie pozwolić ze względu na $$$$ ale napewno pomaluję. pokrywa filtra czeka już na malowanie tydzień..
Na pewno t ozrobię.
I mam jeszcze pytanko. Przy takim silniku jak ja mam tzn MH lub 2G(większośc jednak twierdzi że Mh). Jak taki silnik lubi jeździć? Tzn. już tłumacze o co mi chodzi.
Chodzi mi np o spalanie. Bo ekonomiczna jazda z tego co się domyslam to 80-100 (posiadam 4-biegową skrzynię).
1. Ale np jak jest lepiej jadąc z górki? wrzucić na luz czy bez gazu? We wtrysku nie wciskając pedało paliwo właściwie nie idzie. A w gaźniku chyba tak.
2. Jak jest lepiej dla silnika i spalania(pomijam tarcze, klocki i ich zużycie) hamować silnikiem i wrzucić na luz czy wrzucić luz i hamować? chodzi mi o ekonomię.
O szybkim ruszaniu itd. nie wspominam bo to oczywiste. Z góry dziękuję wsyzstkim za pomoc
Może ktoś wie coś na ten temat ?:)
Miami, Na chrom ani nikiel nie mogę sobie pozwolić ze względu na $$$$ ale napewno pomaluję. pokrywa filtra czeka już na malowanie tydzień..
Na pewno t ozrobię.
I mam jeszcze pytanko. Przy takim silniku jak ja mam tzn MH lub 2G(większośc jednak twierdzi że Mh). Jak taki silnik lubi jeździć? Tzn. już tłumacze o co mi chodzi.
Chodzi mi np o spalanie. Bo ekonomiczna jazda z tego co się domyslam to 80-100 (posiadam 4-biegową skrzynię).
1. Ale np jak jest lepiej jadąc z górki? wrzucić na luz czy bez gazu? We wtrysku nie wciskając pedało paliwo właściwie nie idzie. A w gaźniku chyba tak.
2. Jak jest lepiej dla silnika i spalania(pomijam tarcze, klocki i ich zużycie) hamować silnikiem i wrzucić na luz czy wrzucić luz i hamować? chodzi mi o ekonomię.
O szybkim ruszaniu itd. nie wspominam bo to oczywiste. Z góry dziękuję wsyzstkim za pomoc
- Reporterek
- Ma gadane
- Posty: 224
- Rejestracja: czw maja 31, 2007 00:26
- Lokalizacja: Jaworzno
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 108 gości