Zapłon

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
ćwikła
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 977
Rejestracja: pt gru 24, 2004 10:58
Kontakt:

Zapłon

Post autor: ćwikła » śr maja 11, 2005 11:09

Mama pytanko jakie sa skutki przestawionego zapłonu i po czym poznac ze autko ma przestwwiony zapłon??



Sylvo23

Post autor: Sylvo23 » śr maja 11, 2005 12:01

tak da sie to zobaczyc,jak bedzie za szybki w aucie mogo "falowac" nieznacznie obroty i jak bedziesz jechal pod lekka górke beda ci stokac zawory, pozatym obroty jałowe bedza ok 1000 obr/min. jak bedzie za wolny auto nie bedzie miało "jadu" , i obroty jałowe bedą ok 500 obr/min, ustawia sie najlepiej przy zapalonym aucie krecac aparatem



Awatar użytkownika
ćwikła
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 977
Rejestracja: pt gru 24, 2004 10:58
Kontakt:

Post autor: ćwikła » śr maja 11, 2005 12:10

Hmm no u mnie oboroty sa ok 850-900,falowania nie zauwazyłem,stukania zawórów tazke....jedyne co zauwazyłem to ze autko rozpedza sie do 160 a potem juz bardzo ciezko(silnik 90KM).....poza tym jest wsio oki....silniczek ładnie pracuje choc nieraz jak sie otwoerzy masje ciut nierówno ma takie jakby trzeisawki delikatne......poza tym autko bardzo mało bierze oleju bo tylko jakies 0,5 litea na wymiane i ogólnie bardzo dobrze pali bo 9-10 literków gazu...wiec co moze byc nie tak ze tak wolno jedzie....kolegom te same silniki bez problemu ciągna po 180


ALPINE CDA-7894RB
RAINBOW SAC 465.20
STEG K4.02
RF P3D410
DLS A6

Sylvo23

Post autor: Sylvo23 » śr maja 11, 2005 12:26

w takim razie to nie zapłon, i masz wszystko ok, pewnie ci sie katalizator zapchał i stracił trosze mocy przez to.



Awatar użytkownika
ćwikła
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 977
Rejestracja: pt gru 24, 2004 10:58
Kontakt:

Post autor: ćwikła » śr maja 11, 2005 13:33

Hmm wiesz co a moze masz i racje..bo ostatniego czasu cos mi brzeczy katalozator....taki metaliczny dziwek jak auto jest zapalone i sie pod niego schyle...co radzisz wymienic na nowy czy wywalic całkowiecie i wstawic rure....


ALPINE CDA-7894RB
RAINBOW SAC 465.20
STEG K4.02
RF P3D410
DLS A6

Sylvo23

Post autor: Sylvo23 » śr maja 11, 2005 15:38

wstaw sobie strumiennice zyskasz na mocy i momencie cena: od 90- 200zł zalezy u kogo



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 91 gości