DieselPower. Ile macie do 100km/h?
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
DieselPower. Ile macie do 100km/h?
ile macie na fabrycznym AAZ do 100km/h ? Bez żadnych przeróbek.
Ostatnio chciałem to zmierzyć i wyszło mi, że jakieś 13 sekund.
Pomiaru dokonywałem na ulicy, więc musiałem jeszcze wymijać samochody, trzymać telefon, którym filmowałem, do tego było to już na rozgrzanej turbince. Więc prawdziwy wynik byłoby to jakieś 12 sekund.
Tutaj możecie to zobaczyć:
Czyli mogę sądzić, że poprzedni właściciel coś już go podkręcił?
Ostatnio chciałem to zmierzyć i wyszło mi, że jakieś 13 sekund.
Pomiaru dokonywałem na ulicy, więc musiałem jeszcze wymijać samochody, trzymać telefon, którym filmowałem, do tego było to już na rozgrzanej turbince. Więc prawdziwy wynik byłoby to jakieś 12 sekund.
Tutaj możecie to zobaczyć:
Czyli mogę sądzić, że poprzedni właściciel coś już go podkręcił?
A który rocznik masz autka???? Z tego co wiem z niemieckich forów odnośnie golfów to silnika AAZ ma podane do 95r moment obrotowy 140Nm, po 95 r 150Nm i to sie zgadza w publikacjach ksiązkowych. Przy czym te po 95r na nowych pompach bez ręcznego przyspieszacza zapłonu nie trzymaja serii i maja zazwyczaj wiecej ok 80KM i moment 160Nm. Na starych pompach bez podkrecenie sie to nie zdaża- czemu tak jest to tego nie wiem.
Tu podany moment obrotowy dla silnika AAZ http://vwgolf.pl/silniki_VW.html - przy czym to dane najnowsze- AAZ z lat 95-98
Tu z poczatków produkcji do końca 94r
U mnie sie zgadza i wyszło 83-84KM i 166NM i na takiej mocy mam 13,8s do 100km/h. Przy tej mocy lepiej sie już chyba nie da
Tu podany moment obrotowy dla silnika AAZ http://vwgolf.pl/silniki_VW.html - przy czym to dane najnowsze- AAZ z lat 95-98
Tu z poczatków produkcji do końca 94r
U mnie sie zgadza i wyszło 83-84KM i 166NM i na takiej mocy mam 13,8s do 100km/h. Przy tej mocy lepiej sie już chyba nie da
nie posiadam żadnych nagrań ale na dzień nie bardzo dobry zanim zacząłem manipulować miałem 15s z małym ogonkiem do 100 (turbo K03 nic nie zmieniane) znudziło się i zacząłem podkręcać wynik najlepszy z K03 (1bar) to ~12s pojeździłem rok i znudziły się osiągi teraz po zmianie turbiny kolektora wydechowego i szlifowanym boost pinie z LDA wychodzi 10,70 najlepiej a przeciętnie 11s do 100.
Auto to passat z 95r z nową pompą (automatyczny przestawiacz kąta wtrysku) po zmianie turbo na kombinowane TB02 (chyle czoła człowiekowi który to złożył na moją pośbę jak narazie hula wyśmienicie) + kolektor bez wyjścia na EGR; narazie bez ic ładuje 1,25 bar
Auto to passat z 95r z nową pompą (automatyczny przestawiacz kąta wtrysku) po zmianie turbo na kombinowane TB02 (chyle czoła człowiekowi który to złożył na moją pośbę jak narazie hula wyśmienicie) + kolektor bez wyjścia na EGR; narazie bez ic ładuje 1,25 bar
Był passat jest volvo i jeden i drugi ma w znaczku V
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 98 gości