Chyba sonda lambda uszkodzona
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Chyba sonda lambda uszkodzona
Witam wydaje mi sięże mam "walnietą" sonde lambda mój golf ma takie objawy:
- pali mi około 10 litrów na 100 km przy w miare spokojnej jeździe;
- po rozgrzaniu sie silnika obroty oscyluja w granicach od 800 do 1100;
- wydaje mi się ze jest słabszy niż być powinien, poniewaz jego moc to 107 KM a mój ojciec ma Octavie 75 KM i nie widze różnicy;
- kiedy włącze "dwójke" często go delikatnie "szarpie"
Czy to sonda panowie??
Jeśli tak to jaką najlepiej kupić (cena taka w miare);-)
- pali mi około 10 litrów na 100 km przy w miare spokojnej jeździe;
- po rozgrzaniu sie silnika obroty oscyluja w granicach od 800 do 1100;
- wydaje mi się ze jest słabszy niż być powinien, poniewaz jego moc to 107 KM a mój ojciec ma Octavie 75 KM i nie widze różnicy;
- kiedy włącze "dwójke" często go delikatnie "szarpie"
Czy to sonda panowie??
Jeśli tak to jaką najlepiej kupić (cena taka w miare);-)
Ostatnio zmieniony wt cze 19, 2007 22:34 przez j_anek, łącznie zmieniany 1 raz.
MK4 by j_anek
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=86232
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=86232
- Street Fighter
- Mały gagatek
- Posty: 109
- Rejestracja: pt gru 22, 2006 18:32
- Lokalizacja: Małopolska
- Kontakt:
ja mam podobne objawy w swoim 1.6 SR AKL. Jest w tym momencie na warsztacie i juz wykryli ze czujnik temperatury tak jakby sie wyłączał co pewien czas i samochod chodził na ssaniu i pozatym przełącznik ciśnienia od układu wspomagania był walnięty.
Czekam na dalsze diagnozy. Jak cos więcej bede wiedział to dam znać.
Czekam na dalsze diagnozy. Jak cos więcej bede wiedział to dam znać.
- Street Fighter
- Mały gagatek
- Posty: 109
- Rejestracja: pt gru 22, 2006 18:32
- Lokalizacja: Małopolska
- Kontakt:
Witam
W sumie oprócz tego podwyższonego spalania to pozostałe objawy raczej mi nie pasują do padniętej lambdy (a jeśli padnie to na tablicy wskażników raczej nie zobaczysz swiatełka jak mowią niektórzy koledzy). Falujące obroty to raczej coś z regulacją wolnych obrotów ewentualnie z czujnikiem temperatury. A filtr powietrza wymieniałeś, z przepływomierzem to też może być coś nie tak.
W sumie oprócz tego podwyższonego spalania to pozostałe objawy raczej mi nie pasują do padniętej lambdy (a jeśli padnie to na tablicy wskażników raczej nie zobaczysz swiatełka jak mowią niektórzy koledzy). Falujące obroty to raczej coś z regulacją wolnych obrotów ewentualnie z czujnikiem temperatury. A filtr powietrza wymieniałeś, z przepływomierzem to też może być coś nie tak.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 257 gości