[mkIII]Drgania i hałas w rolce od alternatora a drgania sil.

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Unicron
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 309
Rejestracja: wt gru 21, 2004 02:52
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

[mkIII]Drgania i hałas w rolce od alternatora a drgania sil.

Post autor: Unicron » wt maja 10, 2005 21:08

Witam

Jak już kiedyś pisałem mam drgania silnika, które idą na kastę i kierownicę (1.9TDI) w zakresie 900-1100 obrotów. Dzis zobaczyłem, że przy alternatorze rolka która napina pasek (ta na takiej śmiesznej łapce, obok rolki od alterntora) drga bardzo, tzn. tak z 2 cm wychyla sie z położenia. A gdy obroty wyjdą ponad 1100 to drgać przestaje i silnik też . Czy taka rolka może być przyczyną tych drgań?? Czy da się ją jakoś regulowac?? A oprócz drgań jest jeszcze hałas, coś w rodzaju takiego trzaskania blachy.


Pozdrawiam
Unicron

GG: 51 39 714
Unicron@go2.pl

Awatar użytkownika
Corvax
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 2577
Rejestracja: wt wrz 21, 2004 15:21
Lokalizacja: Skierniewice
Kontakt:

Post autor: Corvax » wt maja 10, 2005 22:41

Rolka napinacza zawsze bedzie trochę latać, przyjrzyj się całemu rozrządowi i paskom - może bija koła psasowe.

Smieszna sprawa - u mnie ostatnio po dokręceniu plastikowych progów (GT) nastała błoga cisza i praktycznie brak wibracji :).

Szukaj elementów powiazanych z karoserią które wpadają w drgania - jeśli u mnie takie drgania wywoływały plastikowe nakładki na progi, to elementy metalowe tym bardziej.


Pozdor
Corvax | A4 1.8tQ BEX | MK7 Alltrack 1.8TSI CJSB

Awatar użytkownika
Unicron
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 309
Rejestracja: wt gru 21, 2004 02:52
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: Unicron » wt maja 10, 2005 23:51

co do drgań, to z tego co mi kiedyś napisałeś wsadziłeś łącznik elastyczny pomiędzy kata a tłumik środkowy. Jakiej długosci wsadzięłś łacznik( ten długi czy krótki) bo z tego co ja widziałęm to tam wejdzie najwyżej krótki jestli się wywali kawałek rurki łaczącej rurę od kata i rurę od tłumika środkowego, ale czy taki mały łąćznik będzie w stanie wystarczajaco drgania??


Pozdrawiam
Unicron

GG: 51 39 714
Unicron@go2.pl

Awatar użytkownika
Unicron
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 309
Rejestracja: wt gru 21, 2004 02:52
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: Unicron » wt maja 10, 2005 23:51

co do drgań, to z tego co mi kiedyś napisałeś wsadziłeś łącznik elastyczny pomiędzy kata a tłumik środkowy. Jakiej długosci wsadzięłś łacznik( ten długi czy krótki) bo z tego co ja widziałęm to tam wejdzie najwyżej krótki jestli się wywali kawałek rurki łaczącej rurę od kata i rurę od tłumika środkowego, ale czy taki mały łąćznik będzie w stanie wystarczajaco drgania??


Pozdrawiam
Unicron

GG: 51 39 714
Unicron@go2.pl

Awatar użytkownika
Corvax
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 2577
Rejestracja: wt wrz 21, 2004 15:21
Lokalizacja: Skierniewice
Kontakt:

Post autor: Corvax » śr maja 11, 2005 00:21

Wcale nie jest taki krótki - ni napisze Ci dokładnie bo nie mam jak zajrzeć pod auto. Nosze się jeszcze z zamiarem wymiany gumek podtrzymujących wydech - z czasem stają się twardsze i bardziej przenosza drgania na bude.


Pozdor
Corvax | A4 1.8tQ BEX | MK7 Alltrack 1.8TSI CJSB

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 74 gości