Spadek mocy, brak dynamiki

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

michal0604
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 283
Rejestracja: ndz maja 06, 2007 18:56
Lokalizacja: Grudziądz

Post autor: michal0604 » śr cze 20, 2007 07:22

Zdejmij wtyczkę z przepływomierza i jedz na próbę. jak stwierdzisz że jest lepiej to 99% przepłwomierz. A co do vaga to często nie pokazuje błędu przepływki. Trzeba wejść w parametry{grupa3} i porównać podczas jazdy parametr zadany, i aktualny. :piwka:


michal0604

Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » śr cze 20, 2007 08:05

michal0604 pisze:Zdejmij wtyczkę z przepływomierza i jedz na próbę. jak stwierdzisz że jest lepiej to 99% przepłwomierz
lepiej z odpiętą wtyczką :zaklopotanie: , przecież to będzie jeszcze większy muł . Zróbcie tak jak w linku który podałem kilka postów wyżej ....



Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Post autor: Adamm » śr cze 20, 2007 08:21

lepiej z odpiętą wtyczką :zaklopotanie: , przecież to będzie jeszcze większy muł . Zróbcie tak jak w linku który podałem kilka postów wyżej ...
jak jest padnieta przeplywka na maks to jej odpiecie powoduje wywalenie bledu i ustawienie na sztywno dawki ok 450 mg co z kolei pozwala jakos jechac :)

mialem tak u siebie, przeplywka padla totalnie i wskazywala 30mg (po dodaniu gazu zamiast w gore spadalo do 10mg) po odpieciu wywalalo blad i podawalo 450mg co pozwalalo na nizszych obrotach jeszcze jakos jechac


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » śr cze 20, 2007 08:25

Adamm pisze:jak jest padnieta przeplywka na maks to jej odpiecie powoduje wywalenie bledu i ustawienie na sztywno dawki ok 450 mg co z kolei pozwala jakos jechac :)

mialem tak u siebie, przeplywka padla totalnie i wskazywala 30mg (po dodaniu gazu zamiast w gore spadalo do 10mg) po odpieciu wywalalo blad i podawalo 450mg co pozwalalo na nizszych obrotach jeszcze jakos jechac
:blush: , a tego to nie wiedziałem ....... wiem , że jak odepnę wtyczkę z przepływki to chyba 1Y mnie objedzie :P
michal0604 zwracam honor :pub:



Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Post autor: Adamm » śr cze 20, 2007 08:28

damcio151 pisze::blush: , a tego to nie wiedziałem ....... wiem , że jak odepnę wtyczkę z przepływki to chyba 1Y mnie objedzie :P
michal0604 zwracam honor :pub:
zawsze sie czegos uczymy :)


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

krzys1234
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 7
Rejestracja: ndz cze 17, 2007 14:30
Lokalizacja: Kalety

Post autor: krzys1234 » śr cze 20, 2007 08:36

już tak sprawdzałem i przepływomierz jest na 100% sprawny, porównywałem parametry zadane z mierzonymi podczas jazdy

[ Dodano: 20 Cze 2007 23:54 ]
juz jest ok, autko zaczlo hulać - wymiana wtrysków



Awatar użytkownika
Grześko
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 502
Rejestracja: ndz sie 06, 2006 17:27
Lokalizacja: Tarnobrzeg

Post autor: Grześko » czw cze 21, 2007 21:40

yoobi pisze:No właśnie a propos dymków. Kata nie mam, przy większym butowaniu powinien coś puścić z rury, a on nic (silnik 1Z). W sumie to nawet się zbiera, ale czy to jest 90 koni to nie wiem bo nie mam porównania (musiałbym się przejechać jakąś zdrową, albo shamować auto).
Mówicie, że pompa może nie wydalać ?? Wyjdzie to na VAGu ?

Pozdrawiam
yoobi
Mi na Vagu nic nie wyszło.
Wszystkie parametry były w normie. Problem był w tym że pompa sygnał zwrotny dawała dobry a paliwa nie lała tyle ile trzeba. :helm:



TomTDI
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 190
Rejestracja: czw sty 19, 2006 12:48
Lokalizacja: Wieliczka
Kontakt:

Post autor: TomTDI » pt cze 22, 2007 13:44

tyle razy już to było ale powtórze

zrób logi

1) kanał 004
-na wolnych
-na wolnych basci setting
-pod obciażeniem 3 lub 4 bieg pedał do dechy od 1500obr do zamkniecia budzika

2) razem kanały 003,008,011 - pod obciażeniem 3 lub 4 bieg pedał do dechy od 1500obr do zamkniecia budzika

3) dla lepszej diagnostyki 004,008,011 - pod obciażeniem 3 lub 4 bieg pedał do dechy od 1500obr do zamkniecia budzika

wstaw logi to zobaczymy co się dzieje



Awatar użytkownika
Grześko
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 502
Rejestracja: ndz sie 06, 2006 17:27
Lokalizacja: Tarnobrzeg

Post autor: Grześko » pt cze 22, 2007 17:53

Ale kolega Krzys1234 napisał że wymienił wtryski i wszystko gra, więc chyba już logów robił nie będzie, chociaż można by je było przepatrzeć. :okej:



krzys1234
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 7
Rejestracja: ndz cze 17, 2007 14:30
Lokalizacja: Kalety

Post autor: krzys1234 » pt cze 22, 2007 18:16

No tak logów nie bedzie bo juz mam ok. a pozatym nie mam sprzetu do tego... ale polecam jednego mechanika co ma pojecie i małymi kosztami serwisowymi dojdzie do tego co jest nie tak...oczywiście bez wymiany podzespołów pokolei za które trzeba płacić... na życzenie podam numer tel.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 121 gości