czy zmiana wałka od innego silnika VW cos zmieni ? 1,8 RP

Tuning, swapy, modyfikacje mechaniczne, poprawa osiągów auta i wszystko na te tematy...

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
toffic
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3845
Rejestracja: pn gru 25, 2006 14:35
Lokalizacja: RKR
Kontakt:

Post autor: toffic » czw cze 14, 2007 08:54

A co ma kolektor wydechowy do kanału w głowicy??



Awatar użytkownika
Pinhead
Forum Master
Forum Master
Posty: 1746
Rejestracja: ndz lis 21, 2004 00:44

Post autor: Pinhead » czw cze 14, 2007 13:59

Czy kolektor bez grzania wodnego nie przysłoni kanału wodnego wychodzącego z głowicy ? W ogóle próbował ktoś montować kolektor bez grzania do jednopunktu ?


=-Pinhead-=

Awatar użytkownika
toffic
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3845
Rejestracja: pn gru 25, 2006 14:35
Lokalizacja: RKR
Kontakt:

Post autor: toffic » czw cze 14, 2007 17:41

Pinhead pisze:Czy kolektor bez grzania wodnego nie przysłoni kanału wodnego wychodzącego z głowicy ? W ogóle próbował ktoś montować kolektor bez grzania do jednopunktu ?
Nie przysłoni. Znam gościa który zrobił odwrotnie: kolektor z jedopunktu do głowicy bez wyjścia na grzanie (z GTi), nalepiej zimą nie było



Awatar użytkownika
Superbeasto
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 330
Rejestracja: ndz maja 20, 2007 19:42
Lokalizacja: Busko-Zdrój
Kontakt:

Post autor: Superbeasto » czw cze 14, 2007 22:46

zajac pisze:no jest to kuszace ale mysle ze koszty beda ogromne i jednak taniej wyjdzie swap na 16v
ja też przeglądając forum natykam sie na takie opinie! myśle, że warto zufać starym wyjadaczom w tym temacie i pokusić sie na swap na 16V niż dlubac RP-ka z watpliwyą szansą na polepszenie osiągów:)


viewtopic.php?f=87&t=291120 czego nie było w tym aucie... eh.

Awatar użytkownika
Pinhead
Forum Master
Forum Master
Posty: 1746
Rejestracja: ndz lis 21, 2004 00:44

Post autor: Pinhead » pt cze 15, 2007 01:49

Też jestem zdania że tuning RP'ka ma sens tylko jeśli jest przeprowadzany minimalnym kosztem.
Gt prawie jak Gti... prawie robie wielką różnicę
Jeśli piszesz o GT w mkII to grubo przesadzasz :bajer:
Ostatnio zmieniony pt cze 15, 2007 02:01 przez Pinhead, łącznie zmieniany 1 raz.


=-Pinhead-=

Awatar użytkownika
Superbeasto
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 330
Rejestracja: ndz maja 20, 2007 19:42
Lokalizacja: Busko-Zdrój
Kontakt:

Post autor: Superbeasto » pt cze 15, 2007 10:40

Pinhead pisze:GT w mkII to grubo przesadzasz
hehehe no w sumie Gt to jak Gti tylko bez "i"! jeśli uraziłem czyjegoś Rp-ka to sorka! pisałem o moim;)


viewtopic.php?f=87&t=291120 czego nie było w tym aucie... eh.

Awatar użytkownika
guti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 7379
Rejestracja: wt wrz 14, 2004 10:35
Lokalizacja: T-Mobile
Kontakt:

Post autor: guti » wt cze 19, 2007 21:14

uuu ale sie tamacik rozkrecił :D
a ja mam nowe pomysły :D
troszke juz poczytalem , dowiedzialem sie i tak :
- wałek z 2.0 8V ADY
- lekkie koło zamachowe ( nie wiem ile odelzone bo nie wiem ile wazy seria )
- skrzynia ACD od Mk II GTI, roznica w przelazeniach jest ogromna. teraz mam 2600 przy 100 /h a na tamtej bedzie cos 3100. Oczywiscie dane na V tym biegu :)
jak myslicie , beda jakies roznice ? Według mnie bedzie lepiej dołem auto szło, gora moze sie nie zmieni zbytnio , ale tam nie ma co szalec bo ten silnik wiele nie wytrzyma w górze patrzac na opory powietrza to musialby byc potwor pod maska zeby to popedzic :D
Jakie sa Wasze opinie , co do moich pomysłow ? bo wszystko w zasiegu reki jest jak cos :D
Ostatnio zmieniony śr cze 20, 2007 11:52 przez guti, łącznie zmieniany 1 raz.


Zycie jest za krótkie , zeby jezdzic DIESLEM!!
Obrazek

Awatar użytkownika
Superbeasto
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 330
Rejestracja: ndz maja 20, 2007 19:42
Lokalizacja: Busko-Zdrój
Kontakt:

Post autor: Superbeasto » śr cze 20, 2007 00:49

guti pisze:wałek z 2.0 8V ADY
a to sie zgra napewno? zakładamy wałek i jedziemy? czy jeszcze jakaś przróbka pod to jest potrzebna? co do ciągniecia z dołu to chyba nie jest tak źle ja odczuwam moment od 2800-3000obr... ale jeśli sie obniży kosztem góry to lipa mi sie wydaje? nie będzie sensu go wkręcac wiecej niz powiedzmy 4000obr... no nie wiem, ale to mi sie z dieslem kojarzy! :bigok:

[ Dodano: 20 Cze 2007 00:51 ]
sory! późno juz i nie czytam dokładnie! mój błąd! :rotfl: ale z tym wałkiem to jak jest? :jezor:


viewtopic.php?f=87&t=291120 czego nie było w tym aucie... eh.

Awatar użytkownika
zajac
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2492
Rejestracja: sob sty 21, 2006 23:18
Lokalizacja: krakow,skarzysko
Kontakt:

Post autor: zajac » śr cze 20, 2007 11:18

i czy skrzynia pasuje ??czy w gti nie jest na wiecej srub i na szerokim walku


Moje mark 4 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=251704&start=0

NARZĘDZIA I SPRZĘT WARSZTATOWY - SPRZEDAŻ
Pomoc prawna - ubezpieczenia
Ubezpieczenia PZU OC, AC, NNW, Pakiety - Tanio

Awatar użytkownika
guti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 7379
Rejestracja: wt wrz 14, 2004 10:35
Lokalizacja: T-Mobile
Kontakt:

Post autor: guti » śr cze 20, 2007 11:49

Superbeasto pisze:ale z tym wałkiem to jak jest?
ano ludzie zakładaja do np 1,6 motoru taki własnie wałek ( kolega KamilW tak mial ) do silnika 1,8 tez zakladaja ( Koonrad) wiec pasowac bedzie.
i czy skrzynia pasuje ??czy w gti nie jest na wiecej srub i na szerokim walku
a dlaczego ma nie pasowac ? przeciez silniki PB, PF to tez 1,8 tylko roznica polegala na skrzyni , głowicy , kolektorach, pompie paliwa itd. Walek gruby jest w 16V , a tutaj jest cienki wałek, sprzegło na to idzie 24 zeby, 210 mm srednicy tarcza,ja uwazam ze to moze sie udac, ale nie sprawdze tego wczesniej jak za 2-3 tygodnie, bo sesja sie zaczyna :/
cholera zawsze musza wyskoczyc z egzaminami jak mam robote :D


Zycie jest za krótkie , zeby jezdzic DIESLEM!!
Obrazek

Awatar użytkownika
Superbeasto
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 330
Rejestracja: ndz maja 20, 2007 19:42
Lokalizacja: Busko-Zdrój
Kontakt:

Post autor: Superbeasto » śr cze 20, 2007 11:59

guti, jak do swego Rp-ka założysz ten wałek to daj znać jak sie auto sprawuje, to może ja też zacznę myśleć nad tym! jeżeli będą jakieś widoczne (niewielkie ale zawsze) różnice! pozdr


viewtopic.php?f=87&t=291120 czego nie było w tym aucie... eh.

Awatar użytkownika
toffic
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3845
Rejestracja: pn gru 25, 2006 14:35
Lokalizacja: RKR
Kontakt:

Post autor: toffic » śr cze 20, 2007 12:38

Ja mam skrzynie ACD i ma gruby wałek...



Awatar użytkownika
guti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 7379
Rejestracja: wt wrz 14, 2004 10:35
Lokalizacja: T-Mobile
Kontakt:

Post autor: guti » śr cze 20, 2007 15:10

no to ja juz nie wiem , sugerowalem sie tym co napisal jaszczur w tym temacie za co dostal punkta http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1120165 , na cale szczescie jest mozliwosc ze sobie sprawdze przed kumpnem skrzynie bo jest na wierzchu a sprzegło tez mam zapasowe wiec bede wiedzial co i jak :D


Zycie jest za krótkie , zeby jezdzic DIESLEM!!
Obrazek

Awatar użytkownika
Superbeasto
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 330
Rejestracja: ndz maja 20, 2007 19:42
Lokalizacja: Busko-Zdrój
Kontakt:

Post autor: Superbeasto » śr cze 20, 2007 17:18

lukasz_zn, wszedłem na stronkę co podałeś szczegółowy tuning silnika Rp, i oni tam proponują jeszcze jakąś kostkę, co ma niby dawać 10KM... :kac: wiesz coś na ten temat? czy to jakaś lipa wielka żerująca na desperacji posiadaczy RP-ków? pisałeś coś do nich?
http://free.polbox.pl/c/chrisss/chip.htm
nie wiem co o tym sądzić? ale smut raczej :rolleyes:


viewtopic.php?f=87&t=291120 czego nie było w tym aucie... eh.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Speed”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 15 gości