problemy odmą

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

MARTA82
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 10
Rejestracja: wt cze 19, 2007 19:59
Lokalizacja: WARSZAWA

problemy odmą

Post autor: MARTA82 » śr cze 20, 2007 00:39

witam
mam mk 4 1.4. 99r z 165tyś km .Po zdjęciu oryginalnej puszki z filtrem powietrza i zastosowaniu filtra stożkowego odłączyłem odmę, przez którą dymi i i robi się ona na mój gust trochę za tłusta od oleju.Ponadto wydaje mi się ,że mam przez nią ubytki oleju ,którego muszę dolewać ok 0,5-1l na ok 2,5 tys.km. Robiłem całą górę silnika przy 150 tyś.km.ponieważ strzelił pasek rozrządu .O co chodzi?Czekam na jakąś radę,odpowiedź czym to jest spowodowane.


MARTA82

Awatar użytkownika
zodiak
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2584
Rejestracja: pn sty 03, 2005 00:17
Lokalizacja: gdzieś w Polsce

Post autor: zodiak » śr cze 20, 2007 00:41

Odma jest do tego aby odprowadzać opary oleju z silnika. A zatosowałeś filterek na odmę ?


Zagazowany KR już sprzedany :( , teraz jeżdzi się ABFem :) Abf czyli Abfahrt
Nad ranem:
-żona :gdzie byłeś mordo?!!
-on : na Fylypynach.

Awatar użytkownika
conrad81
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 98
Rejestracja: pt sty 13, 2006 14:26
Lokalizacja: Stargard, PL
Kontakt:

Post autor: conrad81 » śr cze 20, 2007 00:45

po to zebys mogl je ponownie spalac i jak nie dasz filterka na odme to bedzie plulo olejem a tak to troche mniej
a dobrze osloniles stozek od silnika? niech on sobie ssie powietrze najdalej od chłodnicy i motorka zaufaj mi temat stary jak swiat


Są dwa rodzaje nadsterowności: klasyczna i zaaajebiesta:)

valerio
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 274
Rejestracja: czw gru 14, 2006 14:35
Lokalizacja: Mysłowice

Post autor: valerio » śr cze 20, 2007 06:36

zodiak pisze:Odma jest do tego aby odprowadzać opary oleju z silnika. A zatosowałeś filterek na odmę ?
Witam! Jaki filterek i z jakiego autka pasuje na odmę?


valerio

Awatar użytkownika
zodiak
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2584
Rejestracja: pn sty 03, 2005 00:17
Lokalizacja: gdzieś w Polsce

Post autor: zodiak » śr cze 20, 2007 07:49



Zagazowany KR już sprzedany :( , teraz jeżdzi się ABFem :) Abf czyli Abfahrt
Nad ranem:
-żona :gdzie byłeś mordo?!!
-on : na Fylypynach.

greg

Post autor: greg » śr cze 20, 2007 09:04

MARTA82, a co robiłaś? pry głowicy - bo w tym modelu uszczelniacze są lichawe - u znajomego w silniku który brał od nowości dopiero po robocie głowicy (pekły napinacze) i wymioanie uszczelniaczy przestał brać



MARTA82
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 10
Rejestracja: wt cze 19, 2007 19:59
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: MARTA82 » czw cze 21, 2007 12:19

zodiak pisze:Odma jest do tego aby odprowadzać opary oleju z silnika. A zatosowałeś filterek na odmę ?
Zastosowałem i po tygodniu był tłusty no i dymi przez ten filterek ,nie znam się na tyle może to normalne?


MARTA82

Awatar użytkownika
PinkFloyd
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3551
Rejestracja: wt paź 17, 2006 08:53
Lokalizacja: USA

Re: problemy odmą

Post autor: PinkFloyd » czw cze 21, 2007 12:26

MARTA82 pisze:witam
mam mk 4 1.4. 99r z 165tyś km .Po zdjęciu oryginalnej puszki z filtrem powietrza i zastosowaniu filtra stożkowego odłączyłem odmę, przez którą dymi i i robi się ona na mój gust trochę za tłusta od oleju.Ponadto wydaje mi się ,że mam przez nią ubytki oleju ,którego muszę dolewać ok 0,5-1l na ok 2,5 tys.km. Robiłem całą górę silnika przy 150 tyś.km.ponieważ strzelił pasek rozrządu .O co chodzi?Czekam na jakąś radę,odpowiedź czym to jest spowodowane.
To jest wada silnika 1,4 16V że lubi wypić olej, kolega wyżej juz o tym pisał. Taki jest ten juz motor 1,4. Ludzie zajmujący sie jedynie naprawą VW wiedza o tym i spalanie oleju nie jest związane z odmą.



MARTA82
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 10
Rejestracja: wt cze 19, 2007 19:59
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: MARTA82 » czw cze 21, 2007 12:30

valerio,
specjalny filterek na odmę w każdym sklepie z akcesoriami tuningowymi.
koszt ok 20 zł.
pozdrawiam


MARTA82

Bąku
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 794
Rejestracja: pn lut 19, 2007 17:38
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Bąku » czw cze 21, 2007 12:31

spalanie oleju nie jest związane z odmą
dokładnie tak odma nic do tego niema


Mój Były mk3 na VENTO FRONCIE
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=102145&postdays=0&postorder=asc&start=0

Awatar użytkownika
PinkFloyd
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3551
Rejestracja: wt paź 17, 2006 08:53
Lokalizacja: USA

Post autor: PinkFloyd » czw cze 21, 2007 12:31

Jeżeli olej mocno chalpie przez odmę oznacza to najczęsciej przedmuchy z komory korbowej co oznacza nieszczelne pierscienie i może to tez być powodem spalania nadmiernej ilości oleju. Dlatego wiele osób pozbywa się silnika 1,4 z tego powodu i dlatego tez ceny ich sa przystepne.



MARTA82
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 10
Rejestracja: wt cze 19, 2007 19:59
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: MARTA82 » czw cze 21, 2007 13:12

czy mam sie tym przejmować? jeżeli to są pierścienie to czy w tym silniku da radę je wymienić bo słyszałem, że dół tego silnika jest nierozbieralny???


MARTA82

Awatar użytkownika
PinkFloyd
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3551
Rejestracja: wt paź 17, 2006 08:53
Lokalizacja: USA

Post autor: PinkFloyd » czw cze 21, 2007 18:44

MARTA82 pisze:czy mam sie tym przejmować? jeżeli to są pierścienie to czy w tym silniku da radę je wymienić bo słyszałem, że dół tego silnika jest nierozbieralny???
Z tego co wiem to robią te silniczki i nie ma z tym problemu. Po wymianie pierścieni i uszczelniaczy zaworów troche pomaga ale trzeba się pogodzić, że 1,4i1 6V lubi go troszke popić. Jeżeli nie kopci i chodzi ok to bym olał dopuki nie będzie brał wiecej niż 0,5l na 1000km. albo go sprzedał i kupił z silnikem 1,6-2,0 tam nie wystepowały takie problemy.

Tu już było o braniu oleju przez silnik 1,4i 16V http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t= ... t=16v+olej
Ostatnio zmieniony czw cze 21, 2007 19:04 przez PinkFloyd, łącznie zmieniany 1 raz.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 148 gości