Witam
Jak już kiedyś pisałem mam drgania silnika, które idą na kastę i kierownicę (1.9TDI) w zakresie 900-1100 obrotów. Dzis zobaczyłem, że przy alternatorze rolka która napina pasek (ta na takiej śmiesznej łapce, obok rolki od alterntora) drga bardzo, tzn. tak z 2 cm wychyla sie z położenia. A gdy obroty wyjdą ponad 1100 to drgać przestaje i silnik też . Czy taka rolka może być przyczyną tych drgań?? Czy da się ją jakoś regulowac?? A oprócz drgań jest jeszcze hałas, coś w rodzaju takiego trzaskania blachy.
[mkIII]Drgania i hałas w rolce od alternatora a drgania sil.
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
[mkIII]Drgania i hałas w rolce od alternatora a drgania sil.
Pozdrawiam
Unicron
GG: 51 39 714
Unicron@go2.pl
Unicron
GG: 51 39 714
Unicron@go2.pl
Rolka napinacza zawsze bedzie trochę latać, przyjrzyj się całemu rozrządowi i paskom - może bija koła psasowe.
Smieszna sprawa - u mnie ostatnio po dokręceniu plastikowych progów (GT) nastała błoga cisza i praktycznie brak wibracji
.
Szukaj elementów powiazanych z karoserią które wpadają w drgania - jeśli u mnie takie drgania wywoływały plastikowe nakładki na progi, to elementy metalowe tym bardziej.
Smieszna sprawa - u mnie ostatnio po dokręceniu plastikowych progów (GT) nastała błoga cisza i praktycznie brak wibracji

Szukaj elementów powiazanych z karoserią które wpadają w drgania - jeśli u mnie takie drgania wywoływały plastikowe nakładki na progi, to elementy metalowe tym bardziej.
Pozdor
Corvax | A4 1.8tQ BEX | MK7 Alltrack 1.8TSI CJSB
Corvax | A4 1.8tQ BEX | MK7 Alltrack 1.8TSI CJSB
co do drgań, to z tego co mi kiedyś napisałeś wsadziłeś łącznik elastyczny pomiędzy kata a tłumik środkowy. Jakiej długosci wsadzięłś łacznik( ten długi czy krótki) bo z tego co ja widziałęm to tam wejdzie najwyżej krótki jestli się wywali kawałek rurki łaczącej rurę od kata i rurę od tłumika środkowego, ale czy taki mały łąćznik będzie w stanie wystarczajaco drgania??
Pozdrawiam
Unicron
GG: 51 39 714
Unicron@go2.pl
Unicron
GG: 51 39 714
Unicron@go2.pl
co do drgań, to z tego co mi kiedyś napisałeś wsadziłeś łącznik elastyczny pomiędzy kata a tłumik środkowy. Jakiej długosci wsadzięłś łacznik( ten długi czy krótki) bo z tego co ja widziałęm to tam wejdzie najwyżej krótki jestli się wywali kawałek rurki łaczącej rurę od kata i rurę od tłumika środkowego, ale czy taki mały łąćznik będzie w stanie wystarczajaco drgania??
Pozdrawiam
Unicron
GG: 51 39 714
Unicron@go2.pl
Unicron
GG: 51 39 714
Unicron@go2.pl
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 110 gości