Schemat elektryki do PL potrzebny

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Rodzer
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 59
Rejestracja: śr sty 18, 2006 12:33
Lokalizacja: Bieszczady
Kontakt:

Schemat elektryki do PL potrzebny

Post autor: Rodzer » wt cze 19, 2007 16:17

Witam posiadam silnik 1,8 16V KR bez instalacji elektrycznej.
Kupilem teraz od gościa instalację i komputer do KR
ale nie mam pojęcia gdzie podpiąć jaką wtyczkę.

Czy może mi ktoś pomóc ?
Moze macie jakieś zdięcie tego układu?
Ostatnio zmieniony wt cze 19, 2007 17:41 przez Rodzer, łącznie zmieniany 2 razy.


MK II GTI 16V KR USA OZ, Brembo, Look, Momo, Schrot, Koni -80 - 60, Pioneer

Awatar użytkownika
zodiak
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2584
Rejestracja: pn sty 03, 2005 00:17
Lokalizacja: gdzieś w Polsce

Post autor: zodiak » wt cze 19, 2007 16:27

KR zasadniczo nie posiada komputera. Można tak mylnie nazywać moduł wyprzedzenia zapłonu znajdujący się na podszybiu od strony pasażera.
Ogólnie KR ma bardzo prostą instlację elektryczną bo nie ma rozbudowanej elektryki. Ze schematem nie ma problemu ale ideowym schemat (że tak go nazwę) montażowy to będzie problem poderwać.


Zagazowany KR już sprzedany :( , teraz jeżdzi się ABFem :) Abf czyli Abfahrt
Nad ranem:
-żona :gdzie byłeś mordo?!!
-on : na Fylypynach.

Rodzer
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 59
Rejestracja: śr sty 18, 2006 12:33
Lokalizacja: Bieszczady
Kontakt:

komp

Post autor: Rodzer » wt cze 19, 2007 16:48

chcesz powiedzieć ze ma mieć tylko modół zapłonu?
A co z sterowaniem przepustnicy i tymi wszystkimi wtyczkami?
Gdzie to podpiąć?


MK II GTI 16V KR USA OZ, Brembo, Look, Momo, Schrot, Koni -80 - 60, Pioneer

Awatar użytkownika
zodiak
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2584
Rejestracja: pn sty 03, 2005 00:17
Lokalizacja: gdzieś w Polsce

Post autor: zodiak » wt cze 19, 2007 16:55

Moduł zapłonu ( a własciwie wzmacniacz zapłonu) to jedno a moduł wyprzedzenia zapłonu to drugie - do niego idzie podciśnienie z dolotu. Przepustnica nie jest niczym sterowana (poza linką gazu oczywiście) a jest na niej jedynie stycznik wolnych obrotów. Apropo wolnych obtotów, jest w jescze w kabinie pod kosolą coś co wygląda jak duży przekaźnik (szerszy) a steruje toto zaworem stabilizacji wolnych obrotów. Też to powinieneś mieć.



To jest ten niby komputer http://www.allegro.pl/item206019601_vw_ ... hella.html

wzmaciacz zapłonu to http://www.allegro.pl/item203422796_mod ... 851b_.html
Ostatnio zmieniony wt cze 19, 2007 17:03 przez zodiak, łącznie zmieniany 1 raz.


Zagazowany KR już sprzedany :( , teraz jeżdzi się ABFem :) Abf czyli Abfahrt
Nad ranem:
-żona :gdzie byłeś mordo?!!
-on : na Fylypynach.

Rodzer
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 59
Rejestracja: śr sty 18, 2006 12:33
Lokalizacja: Bieszczady
Kontakt:

komp

Post autor: Rodzer » wt cze 19, 2007 17:01

Nie mam czegoś takiego. A na przepustnicy jest jakaś wtyczka chyba 2 lub 3 pin.
z tyłu koło kolektora dolotowego jest coś w stylu silniczka krokowego tez nie podpiete jest tez wtyczka przy głowicy jak dochodzi paliwo od rozdzielacza

[ Dodano: Wto Cze 19, 2007 17:06 ]
Wzmacniacz zapłonu mam.
A kopa mi goś dał takiego
http://moto.allegro.pl/item205448071_ko ... 6v_pl.html


MK II GTI 16V KR USA OZ, Brembo, Look, Momo, Schrot, Koni -80 - 60, Pioneer

Awatar użytkownika
zodiak
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2584
Rejestracja: pn sty 03, 2005 00:17
Lokalizacja: gdzieś w Polsce

Post autor: zodiak » wt cze 19, 2007 17:09

To jest sterownik (paliwa) do PL, w KR nie ma czegoś takiego.
KR ma tylko taki jak podałem w linku. PL ma oba i ten "moj" i ten "Twój". Do silnika KR ten co masz jest bezużyteczny.

Ten od wolnych obrotów (co jest w kabinie pod konsolą) wyglada tak (ale czy to jest dokładnie ten ze zdjęcia to nie pamiętam numeru) http://www.allegro.pl/item206520306_prz ... w_120.html
Ostatnio zmieniony wt cze 19, 2007 17:15 przez zodiak, łącznie zmieniany 1 raz.


Zagazowany KR już sprzedany :( , teraz jeżdzi się ABFem :) Abf czyli Abfahrt
Nad ranem:
-żona :gdzie byłeś mordo?!!
-on : na Fylypynach.

Rodzer
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 59
Rejestracja: śr sty 18, 2006 12:33
Lokalizacja: Bieszczady
Kontakt:

Post autor: Rodzer » wt cze 19, 2007 17:13

Chyba goś w Hu.. przywalił. Dostanie mu się.
A co z tymi wtyczkami u mnie.

Posiadasz moze dokładne schematy podłączenia PL i KR albo jakieś fotki?


MK II GTI 16V KR USA OZ, Brembo, Look, Momo, Schrot, Koni -80 - 60, Pioneer

Awatar użytkownika
zodiak
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2584
Rejestracja: pn sty 03, 2005 00:17
Lokalizacja: gdzieś w Polsce

Post autor: zodiak » wt cze 19, 2007 17:18

Mam schemat elektryczny osprzętu silnika KR, ale to jest schemat ideowy a nie montażowy.
A rozrusznik masz od KR? Bo KR potrzebuje rozrusznika z dodatkowym konektorem do zasilania wtryskiwacza rozruchowego (rozrusznik od PL może tego konektora nie mieć bo nie jest tam potrzebny).

Może masz PL a nie KR ? ? ?
Ostatnio zmieniony wt cze 19, 2007 17:21 przez zodiak, łącznie zmieniany 2 razy.


Zagazowany KR już sprzedany :( , teraz jeżdzi się ABFem :) Abf czyli Abfahrt
Nad ranem:
-żona :gdzie byłeś mordo?!!
-on : na Fylypynach.

Rodzer
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 59
Rejestracja: śr sty 18, 2006 12:33
Lokalizacja: Bieszczady
Kontakt:

Post autor: Rodzer » wt cze 19, 2007 17:23

Moze jednak ten silnik to PL Bo gość coś mówił o zmianie głowicy wczesniej.
I moze osprzet został od PL
Rozrusznik ma tylko dwa kable podpiete Jeden od akumulatora a drugi idzie na alternator chyba


MK II GTI 16V KR USA OZ, Brembo, Look, Momo, Schrot, Koni -80 - 60, Pioneer

Awatar użytkownika
zodiak
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2584
Rejestracja: pn sty 03, 2005 00:17
Lokalizacja: gdzieś w Polsce

Post autor: zodiak » wt cze 19, 2007 17:32

W takim przypadku powinieneś mieć jeszcze ten drugi "komputer" czyli ten wspomniany przeze mnie sterownik zapłonu (ma on kruciec na wężyk podciśnienia).
Jak rozdzielacz wtrysku ma z boku złącze elektryczne) to PL. PL powinien mieć kata i sondę lambda. KR w "podstawowej wersji" kata nie miał.
Ostatnio zmieniony wt cze 19, 2007 17:35 przez zodiak, łącznie zmieniany 1 raz.


Zagazowany KR już sprzedany :( , teraz jeżdzi się ABFem :) Abf czyli Abfahrt
Nad ranem:
-żona :gdzie byłeś mordo?!!
-on : na Fylypynach.

Rodzer
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 59
Rejestracja: śr sty 18, 2006 12:33
Lokalizacja: Bieszczady
Kontakt:

Post autor: Rodzer » wt cze 19, 2007 17:35

Chyba masz rację.
To pewnie będzie PL-ka
Mam ten komp z wężykiem.
Podpiety kabel jest do aparatu zapłonowego.
Czyli będe potrzebował instrukcji do PL


MK II GTI 16V KR USA OZ, Brembo, Look, Momo, Schrot, Koni -80 - 60, Pioneer

Gitner
VW Baron
VW Baron
Posty: 3209
Rejestracja: śr lis 03, 2004 21:07
Lokalizacja: Z tłumu
Auto: Szukam... i NC700X

Post autor: Gitner » wt cze 19, 2007 17:37

Popraw wiec temat !!!

Gitner


2004 - 2010 był MK3 Variant . . . od 2010 jest Variant służbowy . . .
Wykres 1Z seria + R
FAQ - Tempomat za grosze !!!

Awatar użytkownika
zodiak
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2584
Rejestracja: pn sty 03, 2005 00:17
Lokalizacja: gdzieś w Polsce

Post autor: zodiak » wt cze 19, 2007 17:37

Raczej tak. Choć blok może być od KR ale jest to już PL-ka 129konna a nie KR 139konny. No i oczywiście "gorszy" wałek ssący w głowicy :/ .
Ostatnio zmieniony wt cze 19, 2007 17:38 przez zodiak, łącznie zmieniany 1 raz.


Zagazowany KR już sprzedany :( , teraz jeżdzi się ABFem :) Abf czyli Abfahrt
Nad ranem:
-żona :gdzie byłeś mordo?!!
-on : na Fylypynach.

Rodzer
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 59
Rejestracja: śr sty 18, 2006 12:33
Lokalizacja: Bieszczady
Kontakt:

Post autor: Rodzer » wt cze 19, 2007 18:07

A czy moze mi ktoś powiedzieć czy koputer o oznaczeniach
5DA 005 155-01
811 907 384 B

posiada MFA?


MK II GTI 16V KR USA OZ, Brembo, Look, Momo, Schrot, Koni -80 - 60, Pioneer

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 146 gości